Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

זה מה שטוב ב-MIUI 7 - צריך לפתוח את מסך האפליקציות הפעילות, ללחוץ על ה-X (ואם משהו לא נסגר - להעיף אותו למעלה) - והכל נסגר. אין שום זליגת זכרון.

ה-Mi4C שלי פועל כבר 72 ימים ברציפות, אחרי כל ניקוי כזה (שאני מבצע בעם ביומיים שלושה) אני מקבל 1.2 ג"ב RAM נקי (מתוך סה"כ שלושה), והמכשיר פועל חלק לגמרי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אני כבר הגעתי למסקנה שעם כול אנדרואיד צריך לדעת לעבוד. זה לא מכשירים של שגר ושכח. גם לא אנדרואיד נקי.

 

במיוחד לא אנדרואיד נקי.

 

היצרנים לפחות עושים מאמץ כלשהו כדי לגרום למכשיר להיות משהו שפונה למשתמש שלא רוצה התעסקות, אצל מישהו זה מצליח יותר, אצל מישהו פחות (לדוגמא טאצ'וויז התחיל להיות משהו נסבל החל מגירסה 5).

 

ובמערכת הפעלה נקיה, בשביל כל דבר צריך להתקין אפליקציה חיצונית, אם אתה רוצה שהטלפון שלך יעשה משהו מעבר לsend וend, כמו למשל סינון שיחות, מה שלא בדיוק תורם לביצועי המכשיר.

 

ולהיות שפן נסיונות של היצרן זה כלום לעומת להיות שפן הנסיונות של גוגל, שמוציאה גירסאות חצי אפויות (אבל העיקר שאתה מקבל את העדכונים ראשון).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
במיוחד לא אנדרואיד נקי.

 

היצרנים לפחות עושים מאמץ כלשהו כדי לגרום למכשיר להיות משהו שפונה למשתמש שלא רוצה התעסקות, אצל מישהו זה מצליח יותר, אצל מישהו פחות (לדוגמא טאצ'וויז התחיל להיות משהו נסבל החל מגירסה 5).

 

ובמערכת הפעלה נקיה, בשביל כל דבר צריך להתקין אפליקציה חיצונית, אם אתה רוצה שהטלפון שלך יעשה משהו מעבר לsend וend, כמו למשל סינון שיחות, מה שלא בדיוק תורם לביצועי המכשיר.

 

ולהיות שפן נסיונות של היצרן זה כלום לעומת להיות שפן הנסיונות של גוגל, שמוציאה גירסאות חצי אפויות (אבל העיקר שאתה מקבל את העדכונים ראשון).

אני כותב את ההודעה הזו מהנקסוס 5 גרסת מרשמלו ללא שום באג נראה לעין, בזמן שהטלפונים מהדור שלו תקועים בלוליפופ (או קיט קאט) שאכן הייתה זוועה.

 

לגבי אפליקציות, לא כ"כ מבין מה באפליקציית הפתקים של סמסונג עדיף על Google keep או מה רע באפליקציה של גוגל לסמסים.

פורסם

מאז שרכשתי מוטו G (חוגג אצלי שנתיים, עבר כבר 2-3 שדרוגי מערכת הפעלה מהיצרן), אין מצב שאני חוזרת למערכת הפעלה מוכת אפליקציות יצרן. אפילו המעט שמוטורולה הניחה על המוטו מעיק ברובו והייתי נפטרת שם כמעט מהכל (למעט מהגלריה שלהם, שמוצלחת יותר מהגוגל תמונות).

מעדיפה שיתנו לי להתקין אפליקציות עזר כאוות נפשי, ולא שיחליטו עבורי במה להשתמש, בטח ובטח כשזה אומר שאני תלויה ברצון ובקצב היצרן לעדכוני תוכנה.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

מיקה אין שום דבר שמגביל אותך מלהתקין אפליקציות עזר כאוות נפשך, גם אם יש להן כבר מקבילה מותקנת.

יום טוב גם לך

פורסם
אני כותב את ההודעה הזו מהנקסוס 5 גרסת מרשמלו ללא שום באג נראה לעין, בזמן שהטלפונים מהדור שלו תקועים בלוליפופ (או קיט קאט) שאכן הייתה זוועה.

 

מה בדיוק זוועה?

 

גם זו וגם זו עבדו ועובדות אצלי מצויין.

בשום דבר אני לא מתקין את הדבר האחרון והחדש, לא בחלונות, לא באנדרואיד וגם לא באופניים...

 

תמיד עדיף לתת לשוק להתגלח.

 

עבדתי פעם בחברת IT ותיקה שהריצה מערכת הנהלת חשבונות (סוגשל) שבסיסה היה טמון 25 שנה לאחור. שם למדתי דבר אחד, גם במערכות הכי פשוטות (הנהלת חשבונות זה 4 פעולות חשבון בסדר נכון), הכי מבוקרות, הכי מדובגות (מרב שנים של ריצה) - יש באגים.

 

תמיד צפים ועולים באגים.

 

ביננו, זה שכל ה-plug & Play הזה, עם כל יצרני הצד שלישי ורביעי וחמישי, בסה"כ עובד... זה נס.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

זוועה זה דבר יחסי. בלוליפופ היו הרבה באגים בנקסוס 5. כולם תוקנו בגרסה 6. ברור שיחסית לווינדווס 95 זה פאר היצירה.

פורסם (נערך)
מאז שרכשתי מוטו G (חוגג אצלי שנתיים, עבר כבר 2-3 שדרוגי מערכת הפעלה מהיצרן), אין מצב שאני חוזרת למערכת הפעלה מוכת אפליקציות יצרן. אפילו המעט שמוטורולה הניחה על המוטו מעיק ברובו והייתי נפטרת שם כמעט מהכל (למעט מהגלריה שלהם, שמוצלחת יותר מהגוגל תמונות).

מעדיפה שיתנו לי להתקין אפליקציות עזר כאוות נפשי, ולא שיחליטו עבורי במה להשתמש, בטח ובטח כשזה אומר שאני תלויה ברצון ובקצב היצרן לעדכוני תוכנה.

גם אני החזקתי מוטו G מהדור הראשון משך קצת פחות משנתיים. אכן כמעט נקי מאפליקציות יצרן, ודווקא אלה של מוטורולה היו מוצלחות מאד ולא העיקו על המכשיר. אבל ברבות השנים הוא הפך איטי, בגלל חולשת החומרה, ובסופו של דבר הוחלף למכשיר עם מערכת הפעלה שהיא ההפך המוחלט - כמו שמקובל אצל הסינים. מתברר שדווקא מערכת זו, שדי שותבהשוכתבה די לעומק על ידי שיאומי, יעילה מאד. יש לה החסרונות שלה (בעקר בנושא ההתראות), אבל היא זריזה להפליא ולא סובלת מדליפת זכרון כך שהיא נותרת זריזה ולא מצריכה ריסט יומי או שבועי. אשתיח ממשיכה בינתיים להשתמש במוטו G 2014 שלה (משודרג למארשמלו) שלטעמי הופך איטי, אבל היא מתנגדת להחלפתו כיון שהיא שונאת להתסגל לממשקים חדשים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ובמערכת הפעלה נקיה, בשביל כל דבר צריך להתקין אפליקציה חיצונית, אם אתה רוצה שהטלפון שלך יעשה משהו מעבר לsend וend, כמו למשל סינון שיחות, מה שלא בדיוק תורם לביצועי המכשיר.

 

מובנה במרשמלו, נקסוס 5

d368471fe6a0b09bdf75f8e2d16636cd.jpg

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
מיקה אין שום דבר שמגביל אותך מלהתקין אפליקציות עזר כאוות נפשך, גם אם יש להן כבר מקבילה מותקנת.

נכון, אבל אז זה מכביד על המכשיר. ויש גם יצרנים שדוחפים כל מיני פיצ'רים שאי אפשר לכבות או להפסיק מלבד לפרוץ root (סמסונג מומחים בקניבליזציה הזו).

 

ול sperial- אצלי דור ראשון עדיין לא קיבל שדרוג למרשמלו, אבל לא חוויתי איטיות בחומרה וכדומה, מאז גרסה 5.1 שתיקנה את הפלופים של קודמתה (נדמה לי שזו היתה 5.02) הכל עובד לשביעות רצוני. אבל אני לא משתמשת כבדה- פייסבוק, וואצאפ, מיילים...

אחד הטלפונים המוצלחים שהיו לי ביחס עלות-תועלת.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם
מתברר שדווקא מערכת זו, שדי שותבהשוכתבה די לעומק על ידי שיאומי, יעילה מאד. יש לה החסרונות שלה (בעקר בנושא ההתראות)

 

שזה דיל ברייקר, יו קנואו...

להיות מסוגל לקבל את ההודעות שלך, זו מהות המכשיר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הכרתי את ההודעה (או משהו דומה) - כנראה שהיא מתאימה לגרסא אחרת של MIUI. בכל מקרה - ביצעתי כעת את הסעיף האחרון (הסוללה) - בתקוה שיעשה את העבודה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...