Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
הורדתי את האפליקציה למכשיר שלי אסוס. המכשיר שלי לא מוצא התחברות וגם השעון לא

אין לי במשפחה משהו עם גאלקסי שאבדוק שזה עובד

ככה זה לא עובד?

http://www.samsung.com/us/support/answer/ANS00038506/237754/

 

בחיפוש קצר מצאתי שב2015 סמסונג החליטו לאפשר לכל הניידים עם קיטקט 4.4 ובעלי מעל 1.5GR זיכרון להיתחבר לשעון- אז זה כן אמור לעבוד.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
אני לא חושב ש-2K במסכי 5.5" זה דבר מיותר. זה 400PPI לעומת 500PPI. לטעמי האישי, הרבה יותר נעים לקרוא טקסט ולגלוש עם מסך בעל 500PPI.

אין יותר מדי הבדל, אלא אם אתה חד עין במיוחד.

 

גם אין הבדל גדול במעבר בין 720 ל1080, אולי כמה דברים קטנים פה ושם.

 

5 או 5.5, אלה עדיין מסכים קטנים, והגדלת הרזולוציה תגרום למכשיר להפוך למטחנת סוללה וגוף חימום נישא. ההבדל בין הרזולוציות אתה תרגיש רק במסכים של 10" ומעלה, וגם זה אם המסך מספיק איכותי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הזמנתי OnePlus X.

אם לא יהיה טוב, או שגוגל יפתרו את בעיות הנקסוס, אני אשדרג את אמא ואקנה משהו אחר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אין יותר מדי הבדל, אלא אם אתה חד עין במיוחד.

 

גם אין הבדל גדול במעבר בין 720 ל1080, אולי כמה דברים קטנים פה ושם.

 

5 או 5.5, אלה עדיין מסכים קטנים, והגדלת הרזולוציה תגרום למכשיר להפוך למטחנת סוללה וגוף חימום נישא. ההבדל בין הרזולוציות אתה תרגיש רק במסכים של 10" ומעלה, וגם זה אם המסך מספיק איכותי.

 

ממש לא מסכים איתך. אלא אם כן אתה קורה טקסט גדול במיוחד, ההבדל תהומי, בטח בין 1080 לבין 720. ה-720 זוועה.

גם ב- 2K על מסך 5.5 יש הבדל מורגש, קצת פחות קריטי.

פורסם

עכשיו עשיתי ניסוי. אני קורא את הטקס הזה גם ב s5 שלי עם מסך 1080p וגם ב g4 עם מסך 2k. בשביל העניין גם צמצמתי את גודל הכתב בכרום ל 50%(שאני בספק אם מישהו ימצא גודל כזה לנוח לקריאה).

 

אני חושב שאני מדמיין איזה הבדל לטובת ה g4. אבל אם דמיינתי נכון, אז ההבדל הוא ממש מזערי ובא לידי ביטוי בגודל כתב קטן מאוד.

 

אם הבדל כזה הוא משמעותי בשבילך אז סחטיין על עיני הנץ, אבל ניראה לי שהרוב לא ישימו לב לשום הבדל

פורסם

^^

אל תשכח של- S5 מסך קטן ממה שאנחנו מדברים עליו. קח את ההבדל הקטן שראית, תעלה למסך 5.5" ההבדל יהיה יותר מורגש.

על טלפון 5" כמו שיש לי (M8), זה מספיק טוב בעיני. 5.5" לדעתי כבר גבולי. כשקוראים הרבה טקסט ויש מסך גדול, לדעתי נוח בהרבה להקטין אותו מאשר לגלול כל הזמן.

פורסם
הזמנתי OnePlus X.

אם לא יהיה טוב, או שגוגל יפתרו את בעיות הנקסוס, אני אשדרג את אמא ואקנה משהו אחר.

 

תתחדש!

אחלה טלפון.

פורסם

אז..... נשבר הפלאפון שהבאתי בבלאק פריידי האחרון (נקסוס 6 ב200$... איזה דיל מדהים יא אללה).



אמזון כמו אמזון, מוכנים לשאת בהוצאות ומספקים לי זיכוי מלא על הפלאפון + שילוח אליהם. יש סיבה שקונים רק אצלנו את הכל!


 


בכל מקרה, אז יש לי $200, והיות וברור לי שאני כנראה לא אמצא דיל ברמה ההיא אני מגדיר תקציב של אזור $350.


 


והשאלה... מה לרכוש?


 


דרישות:


1.
רוכש אך ורק מאמזון
, עדיפות חזקה מאוד לארה"ב (יש לי מי שיביא את המוצר משם).


2. א מ י נ ו ת


3. מצלמה טובה, בתור רפרנס: מה שהיה לי בנקסוס 6, ומעלה


4. מסך 5 אינטש ומעלה


5. ספיקר טוב


6. 32GB, לפחות


 


בונוס: סוללה חיצונית יהיה נחמד, לא חובה. אני לא נוהג להחליף פלאפונים בתכיפות כך שפלאפון שניתן להחליף לו סוללה יכול להחזיק אצלי זמן רב.


 


אין לי דרישות מיוחדות מדי, אני משתמש בפלאפון עבור facebook / carsf / whatsapp.


עד כה היה לי נקסוס 4, ואז נקסוס 6, משניהם הייתי מרוצה בסה"כ. ממש מבואס שנשבר ה6, למרות שהוא היה בגודל של מפלצתול ממש אהבתי אותו, הוא פשוט רצח לי את הטאבלט (הפסקתי להשתמש בטאבלט כמעט לחלוטין) כי הוא היה מספיק נוח בשביל לקרוא בו הרבה ולשחק COC.... מסך גדול זה קצת פחות נוח לנשיאה אבל משמעותית יותר נוח עבורי לשימוש.


 


המועמד המוביל שלי כרגע זה נקסוס 5X.


לאשתי יש גלקסי S5 שעושה לה צרות, על G4 שמעתי צ'יזבטים.




 

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

שאלת תם:

הזמנתי סמארטפון שמחירו 56$, וביקשתי מהמוכר (BANGGOOD) להצהיר על הערך האמיתי שלו.

המכשיר עוכב במכס. עדיין לא קיבלתי מכתב עם דרישת כופר.

זה הסטאטוס במעקב חבילות של הדואר: הפריט מעוכב מכס. ב 02/03/2016 נשלחה הודעה ראשונה לנמען לצורך שחרור הפריט

למה עליי לצפות? אקבל מכתב עם דרישה לתשלום מסוים, ועד אז המכשיר אצלם?

כיצד להתנהל מולם במידה ואכן ידרשו תשלום?

תודה

פורסם

בפעם היחידה שפריט שלי עוכב במכס נאלצתי לנסוע לבית הדואר בחיפה עם חשבונית ולשלם

 

ניחוש שלי? במכס חושבים שהטלפון שלך שווה יותר ממה שהוא באמת שווה, עד $75 אתה לא משלם כלום

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

טעות. נא למחוק.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
שאלת תם:

הזמנתי סמארטפון שמחירו 56$, וביקשתי מהמוכר (BANGGOOD) להצהיר על הערך האמיתי שלו.

המכשיר עוכב במכס. עדיין לא קיבלתי מכתב עם דרישת כופר.

זה הסטאטוס במעקב חבילות של הדואר: הפריט מעוכב מכס. ב 02/03/2016 נשלחה הודעה ראשונה לנמען לצורך שחרור הפריט

למה עליי לצפות? אקבל מכתב עם דרישה לתשלום מסוים, ועד אז המכשיר אצלם?

כיצד להתנהל מולם במידה ואכן ידרשו תשלום?

תודה

 

תכתוב למכס דרך אתר המכס (מערכת מפ"ל). תכתוב את כל הפרטים, צרף חשבונית והתכתבות עם המוכר במידה ויש לך. הם בטח ישחררו את המכשיר לסניף הדואר שלך ויגידו לך להתעלם מהודעת התשלום.

 

×
×
  • תוכן חדש...