Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לכבלים של TYPE C ממליץ לקרוא את הגוגל פלוס של Benson Leung

מהנדס של גוגל שעובד בצוות שאחראי על הפיקסל C

 

הוא עבר בערך על כל הכבלים של TYPE C שנמכרים באמזון ונתן סקירה מקיפה על כל אחד, יש כאלה שעלולים לגרום נזק למכשירים

לכן כדאי לשים לב מה קונים.

פורסם
igal_zeltser,

תוכל בבקשה להמליץ עם כבלים ומתאמים לusb type c.

תודה.

לצורך טעינה הזמנתי איזה 10 מתאמים כאלה ושמתי על כבלים שאני משתמש בהם באוטו במשרד ובבית.

לצורך העברת נתונים זה גם טוב, אבל חשקה נפשי במהירות USB3 אמיתית, אז הזמנתי מחבר דוגמת זה ואליו כבל כזה .

עכשיו העברת סרט של 650 מגה לוקחת לי 15 שניות בערך :-)

יום טוב גם לך

פורסם
אור בדוק בבקשה את הדגמים הבאים.

ASUS ZenFone 2

OnePlus X

Motorola Moto X Play

Xiaomi Redmi Note 3

Alcatel OneTouch Idol 3

ZUK Z1

אוקיי אז אחרי שעברתי על הנ"ל ועל עוד כמה (oneplus 2, nexus 5x ועוד כמה דגמים), נראה לי שהגעתי לצמד פיינאליסטים:

honor 5x

asus zenfone 2

שניהם נמכרים כרגע באמזון ב$200

 

הנקסוס והoneplus נראים טובים יותר, אך שניהם עולים כמעט כפול, ולא קיבלתי את הרושם שהפער במחיר מוצדק עבור הדרישות שלי.

מוטורולה מעלה אצלי חששות, שכן כל מי שאני מכיר שהחזיק בפלאפון של מוטורולה שבר את המסך (כולל אני), וייתכן שזה סתם צירוף מקרים מטופש - אבל אני מעדיף להמנע ממכשיר שלהם כרגע. בנוסף גם כשלא משקללים זאת פנימה, לא חשתי שיש איזושהי הצדקה מיוחדת להוסיף $100 ולרכוש אותו (אם כבר מגיעים לאזור ה$300, נראה לי שהייתי רוכש את הנקסוס 5X וזהו).

 

היום בערב אני מזמין מכשיר (מארה"ב, אל חבר בארה"ב), כרגע מחפירה אינטרנטית אני נוטה על האסוס זנפון 2.

אם יש עוד דעות לכאן ולכאן, אשמח לשמוע. אני עם ראש פתוח.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

מכשירים כמעט זהים.

אז ה-Honor 5X, כי יש חיישן טביעת אצבע, וזה נורא נוח.

תזכור שהוא מגיע עם ממשק היצרן, לטוב ולרע.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אור - לי דווקא ניסיון מצויין עם מכשירי מוטורולה. החל באלפא ובפליפר ב-1996-7, דרך כמה כסילופונים בעשור הקודם וכלה בשלושה מכשירי G ו-E בשנתיים האחרונות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אינעל העולם יש יותר מדי אופציות.....

כבר הייתי די סגור על הZF2, עכשיו חבר גורם לי לנטות לטובת הוספת כסף ורכישת LG G4. טוען שהבעיות עם הלוח אם נפתרו באוקטובר.

יש באמזון מכשיר ב$350, המצלמה אמורה להיות ברמה האחרת לגמרי, מפתה...

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אוקטובר בישבני.

 

זה מינואר:

"Customers who purchased their G4 devices from non-carrier retailers should contact an LG Service Center with the understanding that warranty conditions will differ."



 

http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/lg-finally-acknowledges-g4-boot-loop-problem-and-it-s-offering-

a-fix-1313769

 

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מה שבמבי אמר ^^ תעבור על טרדים בXDA אנשים קיבלו מכשירים עם סיריאל 512 בנובמבר דצמבר ועדיין היו בעיות

אני עם sperial, כבר 8 חודשים עם המוטו X דגם 2014, מגן מאלי ב3 דולר, כמה נפילות ועדיין הכל בסדר

פורסם
אינעל העולם יש יותר מדי אופציות.....

כבר הייתי די סגור על הZF2, עכשיו חבר גורם לי לנטות לטובת הוספת כסף ורכישת LG G4. טוען שהבעיות עם הלוח אם נפתרו באוקטובר.

יש באמזון מכשיר ב$350, המצלמה אמורה להיות ברמה האחרת לגמרי, מפתה...

אם חשוב לך מצלמה אז היא ממש גרועה בזנפון 2. והכפתור למעלה ממש מעצבן. ממליץ לך ללכת להתרשם מהמכשיר בחנות לפני שאתה מזמין.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

יאללה נגמר

 

היות ששני הפלאפונים הקודמים החזיקו אצלי למעלה מ3 שנים החלטתי לא להמר על הסינים ובחרתי בLG G4, $350, 32GB גרסא H815

אם יהיה לי מזל נאחס והפלאפון ישבוק חיים אני לא ממש דואג כי אמזון being אמזון.... וורסט קייס אני מקבל זיכוי או אחד חדש >.

לאחר מעמד מגנטי לרכב, צמד מיקרו SDs, צמד דיסקאונקיס, מגן מסך, קייס ומיסוי סיימתי עם $430

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

טוב, חייב לחדש אחרי כמה שנים עם אייפון 4. לא נוגע יותר במוצרים של אפל וכשאקנה מכשיר חדש אני שומר את הנוכחי שישמש כקרש מן המניין בל"ג בעומר. גלקסי יקר, ושמעתי דברים טובים על הסינים, בייחוד על המייזו שקרץ לי מאוד. אפשר לקבל המלצה על מכשיר?

 

ההעדפות שלי הן:

- לא ישן - ישמש אותי לטווח ארוך אז המינימום הוא 2015, רצוי אמצע והלאה.

- סוללה טובה, את הנוכחי אני צריך להטעין כל שלוש שעות במקרה הטוב.

- מהיר.

- מצלמה טובה +.

- לא יקר, עדיף שלא יעלה על 2000 ש"ח.

 

ממה שאני הספקתי להבין, יש הרבה אנשים שמרוצים מהMEIZU PRO 5 והנוט 2 ( מה ההבדל ביניהם?).

פורסם
אם חשוב לך מצלמה אז היא ממש גרועה בזנפון 2. והכפתור למעלה ממש מעצבן. ממליץ לך ללכת להתרשם מהמכשיר בחנות לפני שאתה מזמין.

צילמתי איתה כזה דבר:

 

d06926098463f369849adaec71aa8495.jpg

 

יש לי את המכשיר כמה חודשים, בגדול אני מרוצה ממנו, יש רק כמה נקודות לשלילה:

 

א) כמות אדירה של אפליקציות מובנות. את חלקן ניתן למחוק, חלקן ניתן לבטל במערכת ההפעלה. משום מה עדיין פחות כבד מסמסונג. כשתיגמר האחריות, אתחיל לחפש רום נקי. יש גם אפשרות למנוע האפליקציות מסויימות לעלות באופן אוטומטי.

 

ב) אפרופו רומים ופריצות. אסוס מאפשרים לך לפתוח את הנעילה של הבוטלואדר, רק הבעיה היא שזה צריך להיות מאופשר דרך השרתים שלהם, ואתה גם מוותר על האחריות ככה על הדרך.

 

ג) טעינה מאוד איטית עם מטענים לא מקוריים. מצד שני, המטען המקורי מהיר כמו מטוס. אולי כל המכשירים היום ככה, לא יודע.

 

ד) המכשיר התעקם. זה לא משהו שמפריע לעבודה, וגם תבחין בזה רק אם אתה חד עין ממש, או שאתה מניח את המכשיר על מסך שטוח. אולי יסדרו את זה במסגרת האחריות, אבל לא בא לי להישאר לתקופה בלי טלפון.

 

ה) כשמתקשרים אליי, משום מה מתחילים לשמוע אותי בדיליי. אולי ריסט יעזור, לא יודע.

 

ו) כפתור הדלקה למעלה, ומקשי ווליום מאחורה. אולי זה נוח יותר למישהו, לי זה לא.

 

ז) מקשי ניווט אומנם לא תופסים חלק מהמסך כמו בנקסוס הנבלה, אבל הם משום מה לא מוארים, כמו במיטב מכשירים סיניים זולים. כנראה שלעשות אותם שקופים, ולשים שלושה לדים מתחת זו הוצאה שאסוס לא תעמוד בה.

 

ח) זמן סוללה סביר, אך לא יותר מזה.

 

ט) רמקול חלש. אבל אני לא מאלה שמדברים עם כל העולם על רמקול (אותם צריך לשלוח אל מול כיתת יורים, אבל זה כבר נושא לדיון אחר), אז זה לא מפריע לי.

 

בגדול אני מרוצה מהמכשיר, כי הוא די עונה לדרישות שלי, ויש בו גם הרבה דברים חיוביים, אז אני לא מתכוון להחליף אותו בזמן הקרוב.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ג) טעינה מאוד איטית עם מטענים לא מקוריים. מצד שני, המטען המקורי מהיר כמו מטוס. אולי כל המכשירים היום ככה, לא יודע.

 

לא מובן לי הענין - מנסים לחנך את הצרכנים בכח? למה אין את זה בסמסונג? (אולי גם באפל אין..)

 

מקורי עאלק,כולם כמעט נותנים את אותו מתח ומטענים גם ככה זה גרוש וחצי,לא משו שתקנה כל חודש.

 

התופעה מוכרת לי מהמייזו של אמא שלי,שגם עם המטען המקורי לוקח כמעט 4 (!) שעות להטעין את הסוללה מ15-20%.

 

מצד שני היא מטעינה פעם ביומיים וחצי ככה לאורך הלילה או באמצע היום (שימוש מינימלי),אז זה כבר לא כל כך מפריע.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...