Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

המחיר בגירבסט $371 (לדגם 64 ג"ב) לעומת $269 ל-Mi4C בדגם 32 ג"ב. זה ההפרש של כ-$100 שעליו אני מדבר.

המחירים ביואן לא מעניינים, הרי אתה תזמין את דגם היצוא במחיר בדולרים. מן הסתם גם הדגמים הסיניים אינם זהים לגמרי לדגמי היצוא, ולו בגלל מערכת ההפעלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עכשיו הבנתי על מה דיברת, לא הייתי מיתרגש מיזה כי ככה תמיד המחירים שהזמינות שואפת לאפס, מפציצים במחירים.

בכל מיקרה בהמשך שהמחירים יתייצבו אז ההפרש יהיה קטן ולדעתי לא יעבור את ה310$, בכל מיקרה אתה צודק שהMI5 כבר יותר מעניין בהפרש הקטן.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

ה-Mi5 מעניין למרות שההפרש במחיר לא קטן - עדיין, יחסית למכשיר דגל עם צ'יפסט חדש לגמרי, אינו יקר.

לטעמי המכשיר המעניין ביותר הוא דוקא ה-Redmi Note 3 שכנראה נותן את יחס המחיר עלות לתמורה מצויין, עם SD650 שעולה על ה-808 במבחנים ההשואתיים ועוד כמה שיפורים מול ה-Mi4C, וכל זאת במחיר $210 לגרסת 32 ג"ב. יתכן מאד שאילו הזמנתי היום ולא ב-BF הייתי בוחר בו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

קרוב משפחה נמצא כרגע בהונג קונג ומעונין להחליף גלקסי S3 Mini ותיק ברשת סלקום.

צדו עיניו את אחד מדגמי השיומי, Mi4 על גרסאותיו.

למרות שכל דבר בערך יהווה שדרוג משמעותי, דרישות הבסיס הן פשוטות:

זכרון פנימי 2GB ומעלה (לא יודע אם באמת קריטי), מעבד מהיר, מסך לא גדול מ-"5, תצוגה בהירה באור יום.

לא מדובר על שימוש אינטנסיבי במיוחד ורצוי מכשיר שיחזיק מעמד מספר שנים ולא לתכנן על החלפה תוך שנה שנתיים.

האם מדובר בבחירה טובה? יש תת דגם מסוים להינעל עליו?

אילו אלטרנטיבות מומלצות אחרות בפיכם?

האם יש עדין מה לדאוג בכל הנוגע לתדרים ולעברית (כולל ישור לימין, בלי תוספות חיצוניות)?

תודה מראש! :-)

 

מקפיץ במטותה את השרשור.

פורסם

אני חשוב שקיבלת תשובה די ברורה לגבי מכשירים סיניים או Mi4C או Redmi Note 3 Pro (נקרא גם Redmi Note 3 בגרסת סנאפדרגון, להבדיל ממכשיר עם שם דומה בגרסת הליו X10). שני המכשירים מתוצרת Xiaomi, ועם מערכת הפעלה MIUI 7.

 

אישית קשה לי לשפוט את טיב הבניה של מכשיר שנמצא אצלי פחות מחודשיים, אם כי בתקופה קצרה זו נראה טוב, ונדמה לי שיש בפורום עוד כמה בעלי Xiaomi יותר ישנים שמרוצים מהתוצרת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

sperial, אכן קיבלתי תשובה מלאה ממך בנוגע ל-Mi4c והעברתי את הפרטים הרלוונטים הלאה.

ה-Redmi בעל מסך "5.5 ולכן לא רלוונטי.

 

קיוויתי לקבל אולי עוד אפשרויות באופן כללי. לא חייב להיות שיומי, יכול להיות כל חברה אחרת כולל חברות מיינסטרים.

בעיקר אם יש פער משמעותי בתמחור בין הארץ להונג קונג.

פורסם

כנראה שה-RAM יקר, או שמשאירים את ה-4GB כתכונה מבדלת למכשירי יוקרה דוגמת ה-Mi5.

 

מכל מקום, הפנט של שיומי הוא שה-micro SD יושב בסלוט של SIM 2 ומגביל את המכשיר לסים בודד. לא משמעותי לגבי מרבית הישראלים, כנראה שיש מדינות בעולם בהן מכשיכי dual SIM יותר מקובלים ובהן האפשרות פחות שימושית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

OnePlus one בן חצי שנה מת לפני איזה שבועיים.

הוא נקנה באתר האמריקאי.

הם בינתיים מספרים לי סיפורים.

שבוע אחרי התחברו לי למחשב וניסו להתקין מחדש את אנדרואיד.

4 ימים אחרי זה אמרו לי תדליק את הטלפון ותן לנו את ה imei אז אמרתי להם מה אני חושב עליהם.

אם אני מצליח בסוף לקבל הסכמה שלהם לשלוח את הטלפון לתיקון אני אהיה לפחות חודשיים בלי טלפון.

 

מה אתם חושבים, להזמין איזה סיני זול בינתיים שלפחות יהיה לי משהו בחודש הקרוב?

אני עכשיו עם אייפון 4 עתיק שבקושי עובד

אייל

פורסם

הבעיה עם הסיני הזול היא שיקח לפחות חודש חודש וחצי עד שיגיע.

אפשר להשיג בארץ מכשירי "3.5 ב-200-300 ש"ח, יתכן שיספיקו כמכשיר חלופי.

אני מחזיק בבית כל מכשיר שהוחלף, משמש אותי כרזרבה בעת תקלה או כנוסף בנסיעות לחו"ל עבור סים מקומי.

נסה לבדוק עם משפחה\חברים אם מישהו יכול להשאיל לך מכשיר לתקופת התיקון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מישהו כאן יכול להעיד עם ה-Nexus 5X באמת כזה דפוק, כמו שהדיווחים ברשת מרמזים או שזו הגזמה של מאותגרים אנאלית?

כי אחרת, המכשיר הזה ממש תפור עליי...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

רבותיי היקרים,

 

אני צריך לרכוש 2 סמארטפונים.

 

המכשירים המוחלפים הם:

1. Sony Z1 compact, בן שנתיים ורבע.

2. סמסונג גלקסי 3, בן 3.5 בערך.

 

מה אני מחפש?

1. מסך טוב ברזולוציה ובשמש, סביב ה5" (הגלקסי 7 מתאים, G5 כבר גדול מדי).

2. סוללה טובה.

3. עדיפות לעמידות ואורך חיים. אם אפשר, גם אטימות מסויימת למים.

4. מצלמה טובה.

 

אני מתלבט אם בכלל לקחת 2 מכשירי s7 החדשים מבית סמסונג (מארה"ב/ אירופה, בסביבות ה2500 ש"ח ליחידה), או לקחת 2 מכשירים אחרים בעלי תמורה טובה למחיר (לא מחפש מכונת משחקים, אבל שיחזיק לפחות שנתיים שלוש בלי גמגומים.

המוטו G דור 3 של מוטורולה פחות מתאים (מסך ומצלמה פשוטים יחסית).

 

אשמח לרעיונות אחרים שאולי יהיו עדיפים על הגלקסי 7.

 

(נ.ב, אני מקבל החזרים על הרכישה- על רוב הסכום, לכן מרכיב המחיר פחות משחק. מצד שני, ההחזרים מוגבלים בכך שהם ניתנים עד תקרה מסוימת ולתקופה מסוימת- גובה ההחזר מתחדש כל 4-5 שנים, לכן לא רוצה להתפרע כדי שאם בעתיד ארצה להחליף תוך זמן קצר יחסית- אוכל להחליף שוב במינימום עלויות).

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

רכשתי היום שעון יד שניה מדגם גיר 2 . השעון שמור והיה בשימוש מועט .



רק אחרי שהתחלתי לשחק איתו גיליתי שהוא מתאים רק למכשירי גאלקסי .

לפני שגיליתי שלא ניתן לחבר אותו למכשיר שלי מסוג אסוס .הגעתי למצב שבשעון רשום שיש להוריד תחילה את האפליקציה של GEAR MANAGER בנייד .מאז השעון תקוע על המסך הזה ולא ניתן לחזור אחורה. איך עושים ריסט למכשיר הזה?

IMG-20160216-WA0013.jpgIMG-20160216-WA0012.jpg

פורסם

LG5 הוכתר כמכשיר הטוב ביותר בברצלונה על ידי ארגון GSMA.

מחכה לראות אותו פזית אולי גם לרכוש. רק שלא יאכזב בהמשך. (אמינות ושאר תקלות "קטנות" שמשביתות את השמחה) נמתין כמה חודשים ונראה לאן נושבת הרוח.

×
×
  • תוכן חדש...