Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

נ.ב- שמתם לב איך הם עוקצים את אפל וסמסוגנ לגבי המצלמה הבולטת בגב המכשיר? לא מאמין שלחברת אפל שמפוצצת בכסף וכוח אדם - לא הצליחו להכניס את עדשת המצלמה שלא תיבלוט בחוץ, וחברה קטנטנה בת 5 הצליחה לעשות זאת במכשיר דק אפילו יותר-(MI NOTE).

 

לא בהכרח לא הצליחו - לא הצליחו להכניס חומרה נתונה.

הטלפון שלי (Sony Z Ultra) בעובי של 6.5 מ"מ, והמצלמה לא בולטת כלל. אבל - היא לא בדיוק ברת השוואה למצלמה של האח הקטן (והמקביל מבחינת חומרה) Z1, שעבה יותר.

לא בהכרח שהמצלמה של הMI5 לא טובה, אבל קשה לקבוע שמדובר בעליונות הנדסית.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

לא הבנתי למה אנשים נבהלים מהמחירים של הגלקסי ?

 

כידוע זה מחיר רשמי מהיבואן הרשמי,שכידוע - לא ממש שווה את ההפרש המשמעותי.

 

מי שרוצה לקנות שיחכה כמה חודשים טובים,ויקנה מיבואן מקביל (KSP ושות'),רצוי באילת :)

 

עבד לי מצוין גם בSGS6 וגם בSGS3,

 

ומי שלא יכול לחכות וחייב כאן ועכשיו,אז שיהיה לו לבריאות.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

לא נבהלים, פשוט דורשים מחיר מופקע על מוצר בינוני מינוס.

 

פעם היו להם כמה הברקות (גלקסי 2, נוט 2), אבל היום בסך הכל מדובר במכשירים עם איכות בניה בינונית, ולמרות מפרט מרשים הם מזדחלים עקב היותם עמוסי bloatware, ויש מכשירים עדיפים במחירים פי 2-3 יותר נמוכים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לא נבהלים, פשוט דורשים מחיר מופקע על מוצר בינוני מינוס.

 

מה רע? רואים כי טוב באייפון (2 משכורות עבור הכי חדש כשהוא רק יוצא),אומרים יאללה מותר לנו גם.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

האמת שיש בזה הגיון מסויים.

 

רוב האנשים מאמינים שיקר זה טוב וזול זה רע, לכן זה עובד.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מצטרף לשרשורפלצת. מתנצל מראש שלא עברתי עליו כדי לראות שמא יש כבר מענה לשאלותיי.

 

קרוב משפחה נמצא כרגע בהונג קונג ומעונין להחליף גלקסי S3 Mini ותיק ברשת סלקום.

צדו עיניו את אחד מדגמי השיומי, Mi4 על גרסאותיו.

 

למרות שכל דבר בערך יהווה שדרוג משמעותי, דרישות הבסיס הן פשוטות:

זכרון פנימי 2GB ומעלה (לא יודע אם באמת קריטי), מעבד מהיר, מסך לא גדול מ-"5, תצוגה בהירה באור יום.

לא מדובר על שימוש אינטנסיבי במיוחד ורצוי מכשיר שיחזיק מעמד מספר שנים ולא לתכנן על החלפה תוך שנה שנתיים.

 

האם מדובר בבחירה טובה? יש תת דגם מסוים להינעל עליו?

אילו אלטרנטיבות מומלצות אחרות בפיכם?

 

האם יש עדין מה לדאוג בכל הנוגע לתדרים ולעברית (כולל ישור לימין, בלי תוספות חיצוניות)?

 

תודה מראש! :-)

פורסם (נערך)

מסדרת ה-Mi4 רק ה-MI4C. ה-Mi4 המקורי ישן, ה-Mi4i חלש ונחשב דגם לא מוצלח, וה-Mi4s עדיין לא הגיע לשוק.

 

צריך לשים לב שמדובר בדגם "מערבי" ולא בדגם סיני מעוקר משפות זרות ומשירו,י גוגל, בעקר play store.

 

אני משתמש ב-Mi4C מזה כחודש וחצי, חפש שרשור שפתחתי עליו בפעוף. סה"כ מכשיר טוב, אבל מערכת ההפעלה קצת מוזרה בעיני ואני סובל מאיזה בעיה עם התראות, בעיה שמשתמשי פורום אחרים לא נתקלו בה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

תודה על התגובה sperial. אעבור גם השרשור שלך.

האם ההבדלים באמת מהותיים בין ה-4c ל-4i? מהתבוננות של הדיוט במפרט שלהם אני לא רואה הבדלים היסטריים (אבל לא באמת יודע להבדיל בין כל המעבדים וכו').

 

יש דרך בדוקה לזהות שמדובר במכשיר מערבי ולא מעוקר?

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם (נערך)

ההבדל בין הדגמים:

 

ה-C זהה חיצונית ל-I אבל המעבד שלו יותר חזק (SD808 מול SD615), בדגם ה-32 ג"ב יש לו 3 ג"ב RAM לעומת 2 ב-I, חיבור type C לעומת micro USB, טעינה מהירה QC2.0 לעומת QC 1.0, זהו פחות או יותר. לדגם ה-S יתרון של אופציה ל-64 ג"ב זכרון ושימוש באחד הסלוטים של ה-SIM לכרטיס microSD וחיישן טביעת אצבע. לצרכים שלי זה לא מצדיק תוספת $100.

 

לגבי זיהוי הדגם - אני מניח שב-HK ימכרו דגמים מערביים. את שלי הזמנתי ב-BF מ-GearBest וקיבלתי דגם מערבי.

 

ד"א - כרגע ביטלתי את ה-Nils וקיבלתי הודעות בצורה תקינה, אולי צריך לוותר על ה-Nils (למרות שהתקנתי אותו בגלל רושם של בעיה בהתראות).

 

אם הקרוב קונה מכשיר עם חיבורי type C או מערכת QC כדאי להצטייד גם במטענים\כבלים מתאימים וגם לרכוש מתאמי microUSB/type-C שולים פרוטות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ה-Mi4S עדיין לא רלונטי, יופיע בשוק רק בעוד מספר שבועות. ההבדלים העיקריים הם גודל הזכרון (יש עד 64 ג"ב), תושבת ל-MicroSD (יש תושבת שיכולה לשמש לכרטיס כזה או ל-SIM שני), קורא טביעות אצבע ועיצוב. כל זה במחיר עוד $100-120.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

למה בתוספת 100$?, 1499 יאן ל4C ובתוספת 200 יואן מקבלים את ה4S עם 64GB, קורא טביעות ואיכות גימור יוקרתית יותר, לדעתי שווה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...