Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה סוג משלוח הכי כדאי להזמין את הנקסוס 5X?

דרך אתרים כמו Buytousa?

או מספיק לקנות באיביי עם חברת שילוח USPS שתטפל בעניין המיסים?

פורסם (נערך)

אני נוהג להזמין מהאיביי - יש מבחר גדול ואפשר להזמין לפי טעמך. החסרון היחיד הוא זמן האספקה.

מילות החיפוש הן case ו-screen protector.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

באתי לקנות LG G4 ב KSP והמוכר אמר שיש בעיית חומרה וצריך לשלוח את המכשיר למעבדה והמליץ לי ליקנות הוואי במחיר זהה.

1. למה הם בכלל מוכרים מכשיר עם בעיה ולא מתקנים ונותנים ללקוח מכשיר תקין. (עשה לי פרצוץ ששאלתי אותו)

2. האם זו בעיה רצינית של לקנות או לא לקנות? כי הרגשתי שהוא ממש מנסה לדחוף לי את ההוואי P8.

קראתי על הבעיה והבנתי שיתכן שהיא תקרה אך היא פתירה ואם היא קורה אז פשוט מתקנים/מחליפים את המכשיר במעבדה

3. הדגם ש ב KSP הוא 815, ואילו מצאתי בחנות אחרת LGG4H818P32GB שרשום שם שהוא גם דואל SIM, גם לדגם הזה יש בעיה?

4. איזו חלופה מהבאים עדיפה:

Samsung Galaxy A7 LTE 16GB SM-A700F

Sony Xperia Z2 Black D6503

או שיש מכשיר אחר, מעדיף מותג לא מהסינים החדשים הוואי קסומי וכו. (חייב להמצא בחנויות בארץ, קניה בכרטיס אשראי עם חשבונית מס)

עריכה אחרונה על ידי gsi16v

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

1. כי זו לא בעיה שמופיעה ב100% מהמכשירים, ולא קיימת מההתחלה. כשהיא מופיעה יש צורך להפעיל אחריות. חשוב להדגיש שהדבר כרוך באיבוד כל המידע שהיה על המכשיר, וישנם דיווחים על תקלות שחזרו במכשירים שתוקנו (מחליפים את הרכיב הפגום ברכיב זהה).

2. בהקבלה לDSG - כשזה עובד, זה עובד נהדר. חלקם חיים ללא תקלות כלל, אבל כשזה מתקלקל זה מבאס.

3. לא חושב שיש הבדל, מדובר בכשך בלוח שלמיטב ידיעתי זהה בין הדגמים.

4. שניהם לא ברמה של הG4. הסוני מכשיר דגל אמנם, אך מפגר שלוש דורות לאחור. הסמסונג הוא מכשיר שוק ביניים. שניהם יספקו את הסחורה, לטעמי הסוני מכשיר טוב יותר.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

אתמול בדיוק התקשר חבר להודיע, ה G4 נכנס לבוטלופ ולא יוצא (אין רוט, בוטלואדר נעול)... איזה מכה, לך חפש את היבואן עכשיו

אנשים בכל העולם מדווחים על לוחות אם שהוחלפו והתקלה חזרה, וגם במכשירים עם REV חדש זה קרה אחרי עדכון לMM.

2000 שקל שהלכו לפח אחרי חצי שנה, לא מתקרב לחברה הזאת בשנים הקרובות...

פורסם

תודה, טוב שלא שלחת lmgtfy

לא אמרתי יבואן רשמי, בכל מקרה המכשיר יכנס מחר למעבדה, זה עדיין לא משנה את העובדה שגם אחרי החלפה של לוח אם התקלה חוזרת אחרי זמן מה (לא משנה אצל איזה יבואן) ככה למעשה הם מרויחים זמן עד שתסתיים שנת אחריות ואז המכשיר הופך למשקולת

פורסם

אבל היבואן חייב לטפל בבעיה לא?

מה בכלל הסיפור שם? הם ניסו להוציא עדכון תוכנה שלא ממש קשור, יש רכיב דפוק בלוחות אם?

פורסם

כן אבל זה טיפול עלוב, מקור התקלה לפי LG ארה"ב "loose connector".

לפי כל ה150 עמודים ב XDA מחליפים לוחות אם, אם קיבלת לוח אם מרויזיה ראשונה אחרי תיקון - נדפקת, כמה חודשים וזה חוזר שוב.

אם קיבלת לוח אם מרויזיה חדשה - כנראה שזכית, לפי מקורות מקומיים אין לוחות אם מרויזיה חדשה בישראל, גם לא אצל רונלייט

 

בבסט קייס יהיה מכשיר שיעבוד עוד כמה חודשים עד שתגמר לו האחריות ואז חפש את החברים שלך...

פורסם
1. כי זו לא בעיה שמופיעה ב100% מהמכשירים, ולא קיימת מההתחלה. כשהיא מופיעה יש צורך להפעיל אחריות. חשוב להדגיש שהדבר כרוך באיבוד כל המידע שהיה על המכשיר, וישנם דיווחים על תקלות שחזרו במכשירים שתוקנו (מחליפים את הרכיב הפגום ברכיב זהה).

2. בהקבלה לDSG - כשזה עובד, זה עובד נהדר. חלקם חיים ללא תקלות כלל, אבל כשזה מתקלקל זה מבאס.

3. לא חושב שיש הבדל, מדובר בכשך בלוח שלמיטב ידיעתי זהה בין הדגמים.

4. שניהם לא ברמה של הG4. הסוני מכשיר דגל אמנם, אך מפגר שלוש דורות לאחור. הסמסונג הוא מכשיר שוק ביניים. שניהם יספקו את הסחורה, לטעמי הסוני מכשיר טוב יותר.

 

בניגוד ל-DSG, גם ללא התקלה הזאת ,ה- G4 היה פשוט מכשיר מפגר. סבל מרבה באגים. לא ממליץ אותו לאף אחד.

פורסם

אז מה באמת ניתן לקנות עד תקציב של g4 אפילו לרדת בכמה מאות שקלים?

מכשיר צריך להריץ וואטפ וקנדיקראש ;)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...