Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

המכשיר האחרון שקניתי בארץ היה נוקיה 6120

אל תשלול קניה באמזון, לפעמים האחריות שלהם שווה יותר מהאחריות בארץ

פורסם

ה5S אכן כבר מיושן , מסך קטן והקפיצת מדרגה במכשיר ל6 היא משמעותית מאוד.

הזמן סוללה שלא בינוני למדי - עוד משהו ששופר ב6.

 

אפילו בתור משהו שאוהב אפל - קשה לי להמליץ עליו כמכשיר חדש בימינו.

היחס עלות תועלת פשוט לא שם.

 

לגמרי הייתי שוקל להזמין אייפון 6 מחו״ל (או אפילו יד שניה) על פני 5S מהארץ.

האחריות מכסה מעט מאוד גם ככה , אלו מכשירים מאוד אמינים ואת תקופת ה״ילדות״ שלהם הם כבר עברו (בכ״ז מכשיר בן שנה ומשהו).

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

למה מחיר תיקון מסך באייפון 5s קפצו פי 2 ויותר מלפני שנה?

לפני שנה החלפתי מסך כזה ב180 שקלים והיום דורשים באותו המקום 330 שקל. עשיתי סקר שוק והכי זול זה 240.

פורסם

אם אמינות ויציבות זה בראש מעניינך, אז כן, אפל הכי טובה בתחום(כול זה בהנחה ואתה מודע לחסרונות של מערכת ההפעלה)

 

אבל כן, האייפון 5S הוא בהחלט לא בעל השוואה לאייפון 6 לצערי. ואם נבחן את זה בירידת ערך(שהרי שלב מסויים תמכור את המכשיר ולא תשתמש בו עד שהוא ימות) ,אז תיראה שבגדול מה שתפסיד בפועל יהיה דומה באייפון 5S ל-6 למרות הפער במחיר.

פורסם

עדיין מחפש מכשיר טוב לאמא שלי שיחליף את הS2.

תקציב של סביב ה500 ש"ח עם גמישות.

אין דרישות מיוחדות, פרט לסוללה, ומצלמה נחמדה.

גם חו"ל הולך, וגם יד 2 במידה וזה משהו באמת משתלם.

פורסם

בתקציב של 500 שח יהיה קשה. מאוד קשה למצוא משהו סביר.

אם אתה מוכן להגדיל את התקציב (עד 1000 שח), תבדוק את הטלפונים של היצרנים הבאים

XIAOMI

MEIZU

LENOVO (למיטב ידיעתי אין יבואן רשמי)

אפשר כל מיני יצרנים סינים שאינם מיובאים לישראל (DOOGEE וחבריו) - רק לוודא שיש תאימות מבחינת תדרים.

פורסם

חפש ב-GearBest, מכשירים החל מ-$50, אבל סבירות גבוהה שלא שוים הרבה.

 

ב-GeekBuying מופיע מכשיר חדש - Xiaomi Redmi 3 (לא Note!) ב-520 ש"ח, ומישהומווח על מוטו G דור שני ב-99 דולר. חפש בשרשור BF.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נראה מצוין רדמי 3, נראה לי שאזמין אותו.

במידה ונתפס במכס, כמה עליי לשלם?

כמו כן, מתי הוא צפוי להגיע למכירה? ( בגיקבאיינג זה רק פרי-אורדר)

פורסם

המכשיר יצא לשוק הסיני אתמול, בד"כ הארים הסינים מציינים בפרי-אורדר מתי אמורים לקבל את המלאי. לזה עליך להוסיף 6-8 שבועות עד שהמכשר ינחת בביתך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

34% אם יש הצהרת אמת על האריזה. אם לא - כפול.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הבנתי.

לצערי גם הפרי אורדר של גיק באיינג לא באמת עובד - כלומר, ברגע שמנסים לקנות האתר מציג הודעת שגיאה כי הם לא שולחים לישראל בשלב זה.

אם מישהו יודע היכן ניתן להזמין אחד ( אתר אמין כלשהו), אשמח לקישור.

פורסם

הסתכלתי על הדף ב-GeekBuying. להבנתי הצפי לקבלת מלאי הוא 10.3.2016, כלומר כמעט עוד חודשיים. אם הבנתי נכון הרי שאם תזמין היום תקבל את המכשיר בסביבות מאי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

היום ראיתי את המכשיר one plus 2. מישהו התנסה עם המכשיר?

על פניו המפרט שלו די מרשים, אך אינני מכיר את המכשיר והייתי שמח לשמוע חוות דעת עליו.

פורסם
אם אמינות ויציבות זה בראש מעניינך, אז כן, אפל הכי טובה בתחום(כול זה בהנחה ואתה מודע לחסרונות של מערכת ההפעלה)

 

גם לא שמעתי תלונות בעניין מאף בעלים של HTC

 

אני מכיר גם הרבה בעלי אייפונים וHTC שמושכים 3-4-5 שנים ומחליפים רק אחרי מוות סופי של המכשיר (במידה והטלפון לא הולך לשחות או עושה בנג'י בלי חבל) כי פשוט לא עושה בעיות... לא נתקע, לא מתחמם רק סוללה שמתחילה להתרוקן מהר (פתיר ודי בזול).

אני זוכר שהיו תערוכות צילום מקצועיות עם המצלמה של האייפון 3 (5 מגה פיקסל? יש מצב שאייפון 4) אז כל עוד לא מריצים משחקים כבדים על הטלפון אין סיבה שחומרה של "ספינת דגל" לא תסחוב שימוש של 3-4 שנים

 

בגלל זה אני מחזיק את הone S שלי על מכונת החייאה עד שיצא ה-one M10 :)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

×
×
  • תוכן חדש...