Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
הבעיה עם הלומיה שאין כ"כ חלקי חילוף ובחודשיים האחרונים שרציתי לתקן אותו הייתי צריך להזמין מחו"ל חלקים: למשל הסוללה התקלקלה, בארץ רצו על סוללה 250 ש"ח, הזמנתי מחו"ל ב 53 ש"ח עם משלוח וכלי עבודה, החלפתי סוללה אבל אחרי כמה שבועות הטלפון התפגר לגמריי והפסיק לעבוד.

חלקי חילוף אני תמיד קונה מחו"ל, מעולם לא בארץ (המחיר הוא פי כמה וכמה).

לפני שאני קונה מכשיר חדש אני בודק את זמינות החלקי חילוף שלו, ללומיה 930 היו בשפע באיביי ועליאקספרס כולל בעיקר מסכים במחיר טוב.

 

יכול להיות שהסוללה אצלך מתה, ניסית אחרת?

פורסם (נערך)

ב-5 יש חיישן טביעת אצבע ואינפרא אדום, וב NEO אין.

ל- 5 יש מעבד 4 ליבות 2.5GHZ ול- NEO מעבד 8 ליבות 1.6GHZ.

המצלמה הקדמית של ה- 5 היא 2 מגה פיקסל ושל ה NEO היא 5 מגה פיקסל.

המצלמה האחורית אותו הדבר (16 מגה פיקסל) רק שבוידאו ה 5 יותר טוב (4K). בסקירה שראיתי ביוטיוב אומרים שהמצלמה של ה NEO יותר טובה מבחינת תמונות, הם אומרים שהמצלה שלו דיי דומה לגלאקסי 6.

מבחינת מהירות הם אומרים שה 5 קצת יותר טוב.

מבחינת מחיר משום מה ה 5 היה יקר יותר באייבורי וגם אצל היבואן הרשמי והחלטתי שמצלמה יותר חשובה לי ושחיישן אינפרא אדום וטביעת אצבע לא חשובים לי אז לקחתי את ה NEO.

בגדול גם בסקירה שראיתי ביוטיוב לא היתה תשובה חד משמעית מי יותר טוב, השאלה היא מה יותר חשוב לך.

למנהל שלי יש גלאקסי 5 כבר כמה חודשים והוא מאוד מרוצה ממנו. אני מקווה שגם אני אהיה מרוצה :).

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם

איך אני אוהב את אמזון , הרגע קיבלתי מייל שהם מחזירם לי 52 אירו על עודף גבית המס.

הזמנתי את הזנון פון 2 מה שמביא אותי למחיר של 1200 +- שח לטלפון אחרי הזיכוי.

פורסם

לא יודע אם זה מתאים לשרשור הזה או לפתוח שרשור חדש: אנשים שעובדים איתי אמרו לי שכדאי לי להסיר מה samsung את כל התוכנות שמגיעות עם המכשיר כדי שהן לא יעבדו ברקע ויעמיסו על המכשיר אבל צריך לעשות את זה בצורה מאוד זהירה.

יש למישהו מדריך טוב שיכול לעזור לי בנושא מנסיון?.

תודה רבה :).

פורסם

אי אפשר להסיר את כולם, ואם כן זה מצריך גישת רוט/מנהל, זאת אומרת פריצה.

עדיף להתקין רום אחר שלא קשור לסמסונג.

למשל לפני כמה ימים החלפתי רום של סמסנוג גירסה 4.2.2 לגירסת 5.1.1 CyanogenMod והשינוי הוא אדיר. לא חסר לי משהו מהאפליקציות של סמסנוג.

_________________________________

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עשית עסקה טובה. אני מרוצה מאד מהטלפון הזה ביחס לגלקסי 3 שהיה לי קודם. המצלמה דווקא לא רעה אבל לא ניתן לצלם וידאו בslow motion כמו במכשירים היקרים יותר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

המילטון אם אני לא טועה

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

שלום לכולם,

 

הנקסוס 5 שלי קרס. עלות התיקון שלו מסתכמת ב 800 ש"ח. יש צורך בסלולרי חדש.

יש לי אפשרות לקנות LG4 במחיר מאוד נוח. לפי המפרט זה מכשיר אובר קיל אבל לא נהיה קטנוניים.

הבעיה היא שהיה לי בימים האחרונים LG3 וזה היה סיוט. מתגעגע לפשטות ולמערכת הנקיה של הנקסוס.

השאלה היא האם אפשר להפוך את ה LG לכזה?

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

×
×
  • תוכן חדש...