Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אחלה מחירים הם עשו- אבל אם זה לא יבוא של באג אז אין תמיכה בעברית (כשפת ממשק)בעדכונים הבאים, רק לבאג יהיו עידכונים רישמיים עם עברית.

אגב- KSP פירסמו את הM2 NOTE ב899.

 

הם לא המציאו את הגלגל, bestmobile מוכרים את גרסת ה i של המייזו(ים)

יש fota יש עברית יש play store

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מעניין מאוד, אז מה היה הסיפור שבאג הם יהיו היחידים שיקבלו עדכונים הכוללים עברית כי הם היבואן הרישמי?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

חרטע ברטע

 

יש כמה גרסאות תוכנה למכשיר, מה שמגיע מסין בדרך כלל זה הגרסאות הסיניות A/C/U שם יש עברית אבל ברגע שעושים עדכון לגרסה הכי חדשה 4.5.4A ומעלה - העברית נעלמת

באג דאגו לזה שמייזו ישאירו עברית רק בגרסת ה i שהם מייבאים

 

היבואן המקביל שמספק מייזו פחות או יותר לכל חנות בארץ הם MobileBD ודאגו לייבא את גרסת ה i של המכשיר, בדיוק מה שיש לבאג, ולתת שנתיים אחריות במחיר יותר טוב

 

כאמור יש עברית, יש פליי, יש FOTA, יש הכל

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
14a3a8ce1d28bd437c027566dc7ac1a6.jpg מה זה presale? מה אומרים?

 

כתוב בגדול זה פריסייל, אמור להיות במודעה תאריך תחילת מלאי וזה בערך מתי שישלחו אותו.

 

קניתי בשביל אחותי ZOPO SPEED 7 באותה שיטה כשהתאריך תחילת מלאי היה חודש מהרכישה, חודשיים בדיוק אחרי הרכישה המכשיר היה אצלה בידיים.

פורסם

למרות שכבר הזמנתי את ה-Mi4C -מישו יודע אם מגיע עם רום סיני או רום מערבי? חשוב בגלל השפות וה-play store.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
למרות שכבר הזמנתי את ה-Mi4C -מישו יודע אם מגיע עם רום סיני או רום מערבי? חשוב בגלל השפות וה-play store.

הוא עדיף על הnote 3?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

ניצלתי את מבצעי הבלאק פריידיי בksp לקנות g4 (גב עור) עם אחריות יבואן רשמי לשנתיים, סוללה נוספת ומטען שולחני ב2135₪.המחיר הרגיל היה 2550₪.

פורסם (נערך)
הוא עדיף על הnote 3?

שאלה טובה. נכנסים לויכוח האין סופי של סנאפי מול MTK. ההליוס אמור להיות פחות או יותר מקביל לסנאפי 810.

 

האמת היא שהקניה שלי היתה כמעט ספונטנית. התוכנית המקורית שלי היתה להמתין לינואר - אז המוטו G היה אמור להגיע לגיל שנתיים (וכבר די מקרטע), אבל ראיתי את ההצעה בפורום, הלכתי לאכול צהריים, כשחזרתי ראיתי שנותרו רק עוד 6 יחידות (לבנות) - אז הזמנתי. כעבור חצי שעה המחיר עלה ב-$20. כרגע ה-Note 3 נמכר ב-Presale תמורת $209 ב-gearbest. העניין הוא שהמשלוחים יתחילו רק בעוד חודש, מוצהרות רק 7 שפות (אירופיות, ואף שפה R->L). למי שמוכן להמתין ולהתעסק עם שפות (כנראה שאפשר לבקש תמיכה נוספת) זו יכולה להיות עדקה טובה.

 

במבט נוסף בתאור המכשיר - מתואר שיש google play store ותמיכה בעברית (זקוק לקריאה ומקלדת, מעדיף תפריטים באנגלית), כך שלפחות מבחינה זו נרגעתי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

1. X10 רחוק בביצועיו מ SD810, במיוחד בתחום הגרפי

2. אם הזמנת Mi4c הטלפון מגיע עם SD808, מה שעוד יותר מייתר את הדיון על MTK

3. תתחדש ותהנה

פורסם

בהחלט קניתי Mi4C, כלל לא הייתי מודע ל-Mi Note 3. את ההשואה של ההליו ל-810 מצא אחד הבנים שלי, אני לא טרחתי לבדוק בעצמי. זו הפעם הראשונה מאז 2002 שבה אני רוכש מכשיר טלפון שמתקרב (אם כי לא ממש מגיע) להגדרת high end, וזה בזכות המחיר הנוח. כך היה גם בפעם הקודמת, זה היה נוקיה 6210 שנמכר במחיר נוח זמן קצר לפני שהוחלף ב-6310.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הMI4C ממש הפתיעה אותי לטובה בתחום המצלמה, תיראו את התמונות מהביקורת של GSMARENA ותגלו שהחדות של העדשה שלו מצויינת ועיבוד התמונה טוב מ95% מהמכשירים האחרים בשוק שמעלימים פרטים ונותנים אפקט של ציור מים. בשיומי התמונה חדה, טבעית ועשירה בכל הפרטים.

בקיצור אחלה מכשיר! תיתחדש ותהנה :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

שלום לכולם!

 

אז אחרי שהטלפון שלי שבק חיים לגמריי וכל הניסיונות שלי לתקן אותו לא צלחו: אני מתלבט בין כמה טלפונים.

הטלפון הקודם שלי היה נוקיה לומיה 920 ששירת אותי נאמנה במשך 3 שנים.

 

התקציב: גג עד 2000 ש"ח עדיף כמה שפחות.

דרישות:

1) שימושים דיי בסיסיים, שיחות טלפון, וואצאפ, מצלמה שתהיה טובה, WAZE והכי חשוב יציבות של מערכת ההפעלה.

2) סוללה שתחזיק מעמד כמה שיותר זמן.

3) שהמכשיר יהיה עמיד עד כמה שאפשר בפני מכות.

 

מתלבט בין:

LG G4 - אותו אני הכי רוצה אבל הוא הכי יקר אבל לפי מה שניראה לי הוא נותן את התמורה הכי טובה למחיר

LG G3 - נחמד אבל אני מפחד שהוא יתחיל להיתקע ואז אני אתבאס עליו.

samsung galaxy s5 16 gb - אהבתי שיש עמידות למים, לא יודע עד כמה שזה באמת עוזר אבל נחמד, מדאיג רק

הזיכרון שהוא רק 16 ג"ב.

וואוואי p8 16 gb הבנתי שיש אפשרות להרחיב לו את הזיכרון הפנימי.

ובכלל משהו מעולם אחר: אייפון 5s מחודש עם שנה אחריות מאתר אולסייל.

 

 

מה דעתכם הכי יתאים לי?.

 

תודה רבה :).

פורסם
למרות שכבר הזמנתי את ה-Mi4C -מישו יודע אם מגיע עם רום סיני או רום מערבי? חשוב בגלל השפות וה-play store.

 

גם אני הזמנתי את המכשיר בחמישי בלילה.

לא חקרתי את העניין לעומק אבל אני בטוח ניתן גם להגדיר אנגלית כשפת מערכת (מדובר ברום של MIUI) כך שיש סיכוי שאפילו עברית היא אופציה.

PLAY STORE לא מגיע מותקן על המכשיר אבל הבנתי שיש תהליך מאוד פשוט וקל כדי להתקין את ה-APP.

 

הנה קישור לרום שמותקן על המכשיר: http://en.miui.com/overview.php

פורסם
שלום לכולם!

 

אז אחרי שהטלפון שלי שבק חיים לגמריי וכל הניסיונות שלי לתקן אותו לא צלחו: אני מתלבט בין כמה טלפונים.

הטלפון הקודם שלי היה נוקיה לומיה 920 ששירת אותי נאמנה במשך 3 שנים.

 

התקציב: גג עד 2000 ש"ח עדיף כמה שפחות.

דרישות:

1) שימושים דיי בסיסיים, שיחות טלפון, וואצאפ, מצלמה שתהיה טובה, WAZE והכי חשוב יציבות של מערכת ההפעלה.

2) סוללה שתחזיק מעמד כמה שיותר זמן.

3) שהמכשיר יהיה עמיד עד כמה שאפשר בפני מכות.

 

מתלבט בין:

LG G4 - אותו אני הכי רוצה אבל הוא הכי יקר אבל לפי מה שניראה לי הוא נותן את התמורה הכי טובה למחיר

LG G3 - נחמד אבל אני מפחד שהוא יתחיל להיתקע ואז אני אתבאס עליו.

samsung galaxy s5 16 gb - אהבתי שיש עמידות למים, לא יודע עד כמה שזה באמת עוזר אבל נחמד, מדאיג רק

הזיכרון שהוא רק 16 ג"ב.

וואוואי p8 16 gb הבנתי שיש אפשרות להרחיב לו את הזיכרון הפנימי.

ובכלל משהו מעולם אחר: אייפון 5s מחודש עם שנה אחריות מאתר אולסייל.

 

 

מה דעתכם הכי יתאים לי?.

 

תודה רבה :).

 

מהמכשירים הנ"ל, הכי הייתי ממליץ על ה-S5.

יש לו הרחבת זיכרון, הוא עובד מהר, אין נקודה שיש לו משהו חלש. והסוללה שלו היא מהטובות שראיתי.

היה לי בעבר את ה-G4. מלבד המצלמה , הגלקסי מכשיר טוב יותר

×
×
  • תוכן חדש...