Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
מה הקטע עם ה-V10 של LG ? כל מי שאני מכיר מחכה למכשיר הזה ‚ משהו מיוחד ?

 

אף אחד לא מעוניין לקנות את המכשיר, רק מחכים שהוא ישווק כדי שהG4 יירד במחיר

ובקשר לאחריות, זה לא משנה של מי ה"אחריות" ולכמה זמן כי היא לא באמת קיימת.

מה שכן אצל היבואן הרשמי אתה מקבל סוללה נוספת ומטען שולחני שזה שווה

פורסם

לא יודע לגבי ה״שווה״ כי זו תוספת של עוד כ300 שח.

מה שכן, כבר הבנתי שיגולה להיות בעיה בעברית במכשיר, עדכוני fota, ואפילו הסכנה שהמכשיר משופץ.

 

אז לסיכום, איפה הכי זול ומומלץ לקנות מקורי עם אחריות יבואן רשמי?

פורסם

המחיר לרוב קבוע למכשירים מהיובאן הרשמי והוא נע סביב 2600 ש"ח. אם אתה אסרטיבי מספיק אולי תוכל לקבל מהחנות מגן\מגן מסך בחינם או הורדה של 50-100 ש"ח.

 

אולי שווה לחכות לשבוע הבא למבצעי בלאק פריידיי לראות אם יהיה משהו מעניין.

 

אגב, יש חנויות שמוכרות את ה G4 ב 2000 ש"ח כך שההבדל הוא 500-600 ש"ח ולא 300 ש"ח,אז אם לא חשוב לך עברית בתפריטים אולי עדיף ללכת על יבואן לא רשמי בכל זאת.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

זאת לא פרסומת לחנות אלא המלצה עליה.

כאשר אני רוצה לקנות מכשיר חדש, אני בדרך קונה אותו באילת או מבקש מחבר שיורד לשם לקנות לי.

המחירים נמוכים שם בגלל המע"מ והם בד"כ זולים יותר מחנויות רשת אחרות באילת. החסרון התשלום הוא רק במזומן.

 

רכשתי מהם כבר שני מכשירים, שניהם אחריות יבואן רשמי.

 

G4 יבואן רשמי עולה שם 2150 ש"ח

http://www.nett.co.il/shop/%D7%98%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%97%D7%9B%D7%9E%D7%99%D7%9D-c-12/%D7%A1%D7%9C%D7%95%D7%9C%D7%A8%D7%99-lg-g4-32gb-lgh815l-%D7%A9%D7%A0%D7%AA%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%91%D7%95%D7%90%D7%9F-%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%99-p-530.html?zenid=225833f4b69e66ba7cc93e1ffde001df

 

גלקסי 6 עולה 2400 ש"ח

http://www.nett.co.il/shop/%D7%98%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%97%D7%9B%D7%9E%D7%99%D7%9D-c-12/galaxy-s6-smg920-%D7%A1%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%A0%D7%92-%D7%92%D7%9C%D7%A7%D7%A1%D7%99-%D7%90%D7%A1-6-%D7%93%D7%92%D7%9D-%D7%99%D7%91%D7%95%D7%90%D7%9F-%D7%A8%D7%99%D7%A9%D7%9E%D7%99-32-%D7%92%D7%99%D7%92%D7%94-p-489.html

 

אני בכלל חושב שהאפשרות לקנות באילת בהנחת מע"מ ואף לפעמים הנחה נוספת היא כדאית על פני הכאב ראש של הזמנה מחו"ל.

פורסם

זקוק לעזרתכם. מכרתי את האייפון שש והחלטתי לטעום קצת מטעמו האסור של האנדרואיד (6 שנות אייפון). נכון לכרגע התכנון הוא לרכוש מכשיר אנדרואיד שיעשה עבודה דומה לשש או אפילו טובה יותר , וכשיצא אייפון שבע אחזור לזרועותיו אם יהיו חידושים השווים זאת. לבינתיים אני עם מכשיר מתוצרת וואוואי שלקחתי בהשאלה מידידה. למען האמת לא יודע איזה דגם הוא אבל הוא עושה את העבודה לא רע בכלל. המכשיר שחשבתי עליו ובא לי לרכוש (יד 2) הוא ה-lg g2. גודל מסך 5.2 די והותר. שמעתי יותר מאדם אחד (למען הדיוק שישה) שטוענים בתוקף כי יש בעיה רצינית בgps של המכשיר. ראשית כל האם העניין נכון ? חוץ מזה אמרו גם שהמכשיר כבר שנתיים בשוק וכבר מתחיל להתיישן. מה שחשוב לי במכשיר בכללי הוא הזמן סוללה , רזולוציה ,מצלמה קדמית אחורית וטאצ שיזכיר לי את הטאץ באייפון. התקציב הוא נע בין 500 -1000 (700 שקלים עולה הg2 יד שניה). אשמח להמלצות ולכיון מה לעשות. טנקס.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

לי יש G2 שמשמש אותי בתור מכשיר חלופי, הוא נקנה חדש לפני שנתיים ומהרגע שהוא נקנה ה GPS לא היה תקין. שלחתי אותו למעבדה של רולנייט וגם לא עוזר. אני מכיר גם עוד כמה G2 של חברים שגם אצלם ה GPS לא עובד.

 

ממליץ לך לחפש גלקסי אלפא, אני עברתי אליו מאייפון 6 ואז העברתי אותו לאחותי שאצלה הוא החליף אייפון 5, אחלה מכשיר מאוד נהניתי ממנו. לפני שהפסיקו לשווק אותו הוא נמכר חדש ב 1300 ש"ח אז אני מניח שאפשר למצוא אותו משומש בפחות. בנוסף, הסים שלו נאנו אז לא תצטרך להתעסק עם מתאמים\החלפת סים.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

מוזר, אני עם G2 כבר שנתיים, gps עובד היוב מהרגע הראשון, רכשתי מksp ועוד כמו חדש עד היום.

גם ההורים שלי שניהם עם G2, והכל תקין.

פורסם
מוזר, אני עם G2 כבר שנתיים, gps עובד היוב מהרגע הראשון, רכשתי מksp ועוד כמו חדש עד היום.

גם ההורים שלי שניהם עם G2, והכל תקין.

בהתחלו כשאמרו לי לא האמנתי. בדקתי גם בפורומים ישראלים ובגם בחו"ל. השתדלתי לחפש פוסטים מהשנה. המון תיארו תופעה של חוסר נעילת gps. בישראל חלק היבואן סידר ואצל חלק לא צלח. היום במקרה שאלתי מישהו בעבודה והוא הגיב ככה "לשתי חברים שלי יש גם בעיה במכשיר הזה עם ה-gps. במקרים כאלה של מכשיר שהאחריות שלו היא לא לנצח, העדפתי לא לקחת סיכון.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

מוזר, אעשה חיפוש רק בשביל ההתעניינות.

אצלנו יש 3 מכשירים כאלה במשפחה הקרובה, ואני מכיר עוד המון איתו, ואין בעיות. אבל אסתכל, מעניין.

פורסם

על הטענות של בעיות בGPS, לא יודע לגבי הG2 אבל הGALAXY S2 חלק מהגרסאות שלו (פסי ייצור שונים כנראה) היה רכיב בעייתי מאוד, יותר בקרנל, ברגע שהיית נוסע באיזורים מתחת לפני הים הGPS היה מאבד קליטה ולא ננעל על שום לווינים גם אם הוא מוצא.

גם ניסיונות לערוך קבצי מערכת לא הועיל.

כל נסיעה במזרח הארץ על כביש 90 היית צריך להסתמך על עצמך.

אולי גם שם הבעיה?

×
×
  • תוכן חדש...