Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אשתי ננעלה על ה-G4, אחרי שהתעקשה על הסמסונג S6 ושכנעתי אותה לרדת ממנו, ומנגד לא הצלחתי לשכנע אותה ללכת על ה-one plus.

 

השאלה היא כזו:

האם באמת שווה לרכוש את החבילה הרשמית של היבואן שמציעה מטען נוסף וסוללה? זה מייקר את העסק בעוד כ-400-500 ש"ח.

איפה כדאי לקנות? יש המון חנויות בזאפ וניתן לרכוש אותו באזור ה-2K ש"ח. יש חנות מומלצת? האם העובדה שהאחריות הניתנת היא מטעם החנות עצמה ולא היבואן זו בעיה?

 

תודה!

פורסם

אם חשוב לה תפריטים בעברית - אז רק מכשיר של יבואן רשמי.

לפי מה שהבנתי מפורום IANDROID, במכשירים מיבוא מקביל יש בעיה עם העברית - היא יכולה ל"היעלם" (יש תלונה שזה קורה גם אחרי ביצוע הפעלה מחדש למכשיר..).

רק במכשיר של רונלייט (יבואן רשמי) אין את הבעיה הזאת.

 

אני אישית ממליץ לקנות ב-KSP. רשת חנויות אמינה בפריסה ארצית.

אצלם ראיתי הבדל של כ-200 שח בין ONEPLUS לבין G4 רשמי.

פורסם

יש לי חבר שקנה מרשת מוכרת G3 ביבוא מקביל, והסתבר לו שהמכשיר הוא בעצם היה REFURBISHED.

 

אחרי המקרה הזה אני לא ממליץ לקנות בארץ מכשיר שהוא לא יבוא רשמי. אתה לא באמת יודע מה אתה קונה.

 

ואם אתה שואל , מה זה כול כך מפריע שהמכשיר "מחודש"?

 

אז רק שתדע שהמכשיר לא קיבל עדכון מעולם, ופשוט עבד גרוע לעומת מכשיר זהה אחר.

פורסם

האחריות של רונלייט לא שווה הרבה. אבל כמו שהבחור שמעלי אמר, אם חשוב לך לקנות מכשיר בקופסא סגורה עם כל האביזרים המקוריים אין מנוס מלקנות מהיבואן הרשמי.

 

ד"א היה לי גם G4 וגם S6, לדעתי ה S6 הוא מכשיר יותר טוב, נהניתי ממנו הרבה יותר. הסוללה ב G4 הייתה על הפנים.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

אני גם רוצה לקנות, שבוע הבא אמור להיות מושק המכשיר החדש של LG V10

אולי יהיה מחיר קצת יותר נורמלי.

האחריות לא מעניינת אותי כי בארץ היא לא קיימת, גם לא של יבואן רשמי, אבל כן מעניין אותי הסוללה נוספת והמטען שולחני (ומטען יותר נורמלי באריזה ולא זבל זול מעליאקספרס שזרקו במקום המטען המקורי או התחליפי שמוחלף כשהמכשיר מגיע לארץ.

 

תעדכן אם מצאת מחיר טוב אני רוצה לקנות 2 יח' אם יש מקום שעושה הנחה..

פורסם

רק מהייבואן הרשמי (רונלייט).

 

אם תרצה אוכל לקשר אותך לאחד מאנשי המכירות דרכו אני הוצאתי לי ולכל חברי ומשפחתי את המכשירים. הוא ד"א נותן לי שירות VIP בכל הקשור לתיקונים (פלאפון שהלך לאבא שלי תוקן תוך 3 ימים וחזר בחזרה לסניף בראשון).

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם
האחריות של רונלייט לא שווה הרבה. אבל כמו שהבחור שמעלי אמר, אם חשוב לך לקנות מכשיר בקופסא סגורה עם כל האביזרים המקוריים אין מנוס מלקנות מהיבואן הרשמי.

 

ד"א היה לי גם G4 וגם S6, לדעתי ה S6 הוא מכשיר יותר טוב, נהניתי ממנו הרבה יותר. הסוללה ב G4 הייתה על הפנים.

 

הסוללה פחות טובה מבs6?

פורסם

היה לי S6 EDGE. וכן הסוללה שלו הייתה יותר טובה. חוץ מזה שהטעינה המהירה זה פשוט LIFE CHANGER.

 

בכללי הS6 מרגיש יותר מהיר והרבה יותר יוקרתי מה G4. גם את המסך של הסמסונג אהבתי יותר. הדבר היחידי בסמסונג שפחות אהבתי שהייתה לו נטיה להתחמם.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
היה לי S6 EDGE. וכן הסוללה שלו הייתה יותר טובה. חוץ מזה שהטעינה המהירה זה פשוט LIFE CHANGER.

 

בכללי הS6 מרגיש יותר מהיר והרבה יותר יוקרתי מה G4. גם את המסך של הסמסונג אהבתי יותר. הדבר היחידי בסמסונג שפחות אהבתי שהייתה לו נטיה להתחמם.

עם מה אתה היום? אם יורשה לי לשאול.

פורסם

אוקיי אני מבין שעדיף ללכת על מקום שימכור לי מכשיר מקורי חדש ולא refurbished במסווה.

מי יכול להמליץ על מקום כזה? חנות אמינה ומחיר טוב ככל הניתן?

פורסם

אם תקנה מכשיר חדש באחריות יבואן רשמי מובטח לך מכשיר חדש. אני יכול להעיד על נקסוס 4 שנרכש מרונליט ואחרי שבועיים הופיע פס על המסך, המכשיר לא תוקן אלא הוחלף באחד חדש.

תוכל לחסוך את המע"מ אם תרכוש באילת, במקרה כזה עדיף מרשת בפריסה ארצית.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

KSP מוכרים את המכשיר עם אחריות של מובייל משהו לשנתיים במחיר של 2300 ש"ח ואחריות יבואן רשמי ב-2550 ש"ח.

לא מצליח להבין מה ההבדל והאם זה קריטי? מכשיר אחד יהיה בלי עברית? בלי FOTA? משופץ?

 

אני מבולבל לגמרי...

×
×
  • תוכן חדש...