Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

במקום עבודה חידשו חוזה עם הספק הסלולארי ונותנים מכשירים חדשים.

בבקשה עזרו לבחור - גלקסי S6 EDGE או NOTE 5?

 

היום אני עם S4 ובגדול לא חסר לי כלום.

אולי הוא טיפה איטי.

המצלמה באמת די איטית.

סוללה מחזיקה עד סוף היום.

רוב השימוש שלי בטלםון זה שיחות וואטסאפ.

טיפה צילום. טיפה גלישה. טיפה קריאת מיילים.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
ה-G3 גדול מאוד וממש לא בכיוון של "5...

 

צריך ללמוד לעשות פשרות בחיים... אי אפשר לקבל הכל.

אם מסך 5.5 גדול מדי, אתה יכול

G3 Beat - מסך 5"

G4 Beat - מסך 5.2"

 

גרסת BEAT היא גרסה יותר פשוטה של מכשיר הדגל המקביל.

אינני יודע לגבי איכות מצלמה. למיטב זכרוני - ברמה יותר נמוכה ממכשיר הדגל המקביל - אך עדיין ברמה סבירה.

פורסם
במקום עבודה חידשו חוזה עם הספק הסלולארי ונותנים מכשירים חדשים.

בבקשה עזרו לבחור - גלקסי S6 EDGE או NOTE 5?

 

היום אני עם S4 ובגדול לא חסר לי כלום.

אולי הוא טיפה איטי.

המצלמה באמת די איטית.

סוללה מחזיקה עד סוף היום.

רוב השימוש שלי בטלםון זה שיחות וואטסאפ.

טיפה צילום. טיפה גלישה. טיפה קריאת מיילים.

הנוט 5, בגלל חיי סוללה עדיפים.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
אני חושש מהגודל המוגזם :oops:

גם לי היה חששות מהגול, ובגלל זה היה לי אייפון 6, גלקסי אלפא וS6 אדג' (תמיד חיפשתי את המכשירים הקטנים) אבל אחרי שמתרגלים זה באמת שטויות וכשמתרגלים למסך גדול קשה לחזור אחורה.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

עברתי לפני כמה ימים מS4 למוטורולה מוטו X גרסה נקייה של אנדרואיד.

עד כה המכשיר לא אכזב,הסוללה מחזיקה למעלה מ3 וחצי שעות מסך,המסך עצמו גדול וברור והגודל ממש לא נורא.

מתרגלים די מהר והמכשיר די צר אז גם נוח להחזיק אותו והידיים שלי ממש לא גדולות במיוחד.

הרמקולים פשוט מעולים,הטובים ביותר ששמעתי במכשיר סוללרי זה בטוח.

אמרו לי שהLCD זה חסרון לעומת amoled שהיה לי בגלקסי אך האמת אני מעדיף הרבה יותר את הLCD עם הצבעים היותר ניטרליים שלו.

על המצלמה אין לי חו"ד כי עוד לא הספקתי בכלל לצלם.

בנוסף המכשיר הגיע עם מטען מהיר ,ממש מהיר מ0 ל60 אחוז לקח לו סביבות החצי שעה.

וכל זה בתג מחיר של 450 דולר,עלה לי 2000 ש"ח כולל כמה מגנים משלוח ומכס לא שילמתי כי רכשו לי את המכשיר בארה"ב.

למכשיר תאימות מלאה לתדרים בארץ כולל LTE.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם (נערך)
אחרי שמתרגלים זה באמת שטויות וכשמתרגלים למסך גדול קשה לחזור אחורה.

 

כפי שנאמר אצל נשים, once you go black, you never go back [emoji41]

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
עברתי לפני כמה ימים מS4 למוטורולה מוטו X גרסה נקייה של אנדרואיד.

עד כה המכשיר לא אכזב,הסוללה מחזיקה למעלה מ3 וחצי שעות מסך,המסך עצמו גדול וברור והגודל ממש לא נורא.

מתרגלים די מהר והמכשיר די צר אז גם נוח להחזיק אותו והידיים שלי ממש לא גדולות במיוחד.

הרמקולים פשוט מעולים,הטובים ביותר ששמעתי במכשיר סוללרי זה בטוח.

אמרו לי שהLCD זה חסרון לעומת amoled שהיה לי בגלקסי אך האמת אני מעדיף הרבה יותר את הLCD עם הצבעים היותר ניטרליים שלו.

על המצלמה אין לי חו"ד כי עוד לא הספקתי בכלל לצלם.

בנוסף המכשיר הגיע עם מטען מהיר ,ממש מהיר מ0 ל60 אחוז לקח לו סביבות החצי שעה.

וכל זה בתג מחיר של 450 דולר,עלה לי 2000 ש"ח כולל כמה מגנים משלוח ומכס לא שילמתי כי רכשו לי את המכשיר בארה"ב.

למכשיר תאימות מלאה לתדרים בארץ כולל LTE.

 

תתחדש, רוצה לקנות גם כזה אך בינתיים מסתפק לי במוטו X 2014 ונראה לי אני אסחוב עוד שנה

בשביל להרגיע את עצמי עם איזה צעצוע, הזמנתי לי את המוטו 360 דור 2

אגב ה LCD שלו מעולה, 714nits לא בא ברגל, אני מת לראות איך הוא נראה תחת השמש הישראלית

בטח לעומת האמולד המסכן ב s4

פורסם

משיהו שמע על שתי המכשירים האלה, על החברה:

המפרט של המכשיר השני נראה ממש טוב על הנייר .

1. ELEPHONE P7000

2. ELEPHONE VOWNEY

_________________________________

פורסם

למי שבקטע של flash sales.. אז ה ulefone paris זמין בדפוקטוב בעוד 3 שעות במחיר בדיחה של $65

http://www.banggood.com/Ulefone-Paris-5-Inch-2GB-RAM-Android-5_1-MTK6753-64bit-Octa-core-1_3GHz-4G-LTE-Smartphone-p-1010418.html?utmid=35

 

4g dualsim / 5inch720p / 16GB / 2GB RAM / 1.3GHz octa-core / 13mp +5mp / 2250mah / android 5.1

 

בפחות מ₪250

 

בדיחה

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לא יכולתי שלא לשים לב להערה הבאה:

 

f8b2defd2456df7a102f7e9bf506362e.jpg

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

זה ביגלל הדפדפן- זה הטקסט המלא שתיראה במחשב/מצב דסקטופף

This phone will only work with 2G: GSM850/900/1800/1900 3G: WCDMA900/2100 4G: FDD-LTE800/1800/2100/2600It’s unlocked for worldwide use, customers please take a check to see if your local area network or the communication operator you are using is compatible with this phone before purchase. You can also go to this topic [===Official Help Center=== How To Check If This Phone Can Be Used In Your Country] to find how to confirm this.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...