Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

גם ה SG4 שלי מראה תסממי מחלה , שילמתי על הדרעק הזה לפני שנתיים וחצי 3200 שח.

רכשתי כבר כמה זן פונים מכשיר פשוט ,זול ,ומעולה.

החלטתי שהמכשיר הבא לא יעלה יותר מ-350$.

פורסם
תבדוק קודם סוללה, אם זה עושה את הבעיות בסוללה אחרת כנראה השקע טעינה שלך נדפק (לא נדיר אצל סמסונג) נכנס לו קצת מים, לחות, ...

במקרה כזה אתה יכול לקחת מברשת שיניים טבולה בקצת אלכוהול 90% ומעלה, להכניס לתוך השקע ולנקות.

במקרה 'הכי גרוע' אתה קונה באיביי בכמה גרושים שקע טעינה חדש (בד"כ מגיע עם כל הלוח שלו, לוח די קטן).

 

בינתיים הנבלה קלט שרשרמתי עליו הודעה בשרשור "

הגיבוב בענייני בחירת סמארטפון" וחזר לתפקוד מלא כאילו לא קרה כלום.



יש לך המלצה למוכר אמין עם מחיר סביר לסוללה מתאימה?

 

גם ה SG4 שלי מראה תסממי מחלה , שילמתי על הדרעק הזה לפני שנתיים וחצי 3200 שח.

רכשתי כבר כמה זן פונים מכשיר פשוט ,זול ,ומעולה.

החלטתי שהמכשיר הבא לא יעלה יותר מ-350$.

 

הקשיש שלי עלה "רק" 2800. ואני דווקא פוזל לכיון האס 6, רק שירד קצת המחיר... כל שאר המכשירים אני לא רואה בהם שום שדרוג משמעותי ממה שיש לי עכשיו.

האם אני טועה?

פורסם
כל מכשיר יהיה איטי אחרי שנה וחצי\שנתיים, על אחת כמה וכמה מכשירים של סמסונג, שיש להם מנגנון השמדה עצמית מובנה בלוח אם.

הדרך הכי טובה להחזיר לחיים את הנוט2 שלך זה לעשות לו הארד ריסט, לצרוב לו קרנל ורום מקוסטם (תראה בXDA על מה הכי ממליצים ובגרסה הכי מעודכנת) ותראה איך המכשיר שלך משתדרג לגמרי.

היינו שם כבר.

 

אחרי הארד ריסט הכל מתחרבן תוך חודש-חודשיים שוב.

 

לגבי רומים מקוסטמים - עם רומים מקוסטמים צצות בעיות חדשות, בדיוק כמו עם הפצות מקוסטמות של Windows. חוץ מזה, אתה יכול באמת לדעת לאן באמת המכשיר עם רום מקוסטם שולח את המידע שלך? עם סטוק זה לפחות רק גוגל וסמסונג.

 

 

שאלה נוספת לגבי זנפון 2. האם זה שיש לו מעבד אינטל יכול ליצור בעיות תאימות? מישהו נתקל?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
איזה אנדרואיד מצלם וידאו הכי טוב? ראיתי את הצילומים של האייפון האחרון וזה פשוט ואו.

 

המצלמה של הS6 טובה בהרבה מהמצלמה שמגיעה באייפון,המצלמה הכי טובה כרגע היא של הסוני Z5.

הנקסוס 6P מוציא גם תמונות שטובות בהרבה מהאייפון.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
אני כול כך מתרגש לשמוע שאנשים זונחים את האנדרואיד לטובת אייפון. אייפון זה ליגה אחרת.

 

איפה ראית אנשים זונחים אנדרואיד לטובת אייפון?

בסביבה שלי (בדומה לפורום פה) אני רואה אנשים שקנו אייפון ממשיכים לקנות אייפון ואנשים שקנו בעבר אנדרואיד עברו לאנדרואידים זולים.

פורסם

כולם משתמשים כמעט באותם חיישנים של סוני, סמסונג, OmniVision, טושיבה.

המצלמה הטובה ביותר נמצאת כנראה בLG שמשתמש בחיישן של סוני IMX234 אבל העדשה היא של LG .חטיבת המצלמות והחומרה של LG נקראת LG Innotek

פורסם
אני כול כך מתרגש לשמוע שאנשים זונחים את האנדרואיד לטובת אייפון. אייפון זה ליגה אחרת.

זה כל כך נדיר, שזה אכן מרגש, כי בד"כ זה מצב הפוך - אנשים זוהי ים את הא טיפול לטובת מכשיר אנדרואיד שנותן חבילה טובה יותר בפחות כסף, או מציע דברים שאין ולא יהיה באייפון.

 

אגב, אתה עדיין עם אנדרואיד, לא? מה בדיוק מונע ממך לקנות אייפון?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

גיבוי ווטסאפ למחשב -

הבנתי שצריך להעביר את התיקייה למחשב, אבל אני לא יכול להתחבר בעזרת כבל.

יש דרך נוחה להתחבר למחשב? לא מעוניין בAIR הירוק, וגם הקייס לא נוח לי.

 

 

דבר נוסף לגבי גיבוי הודעות - שיניתי את הפלאפון פעם ל 20 לנובמבר, ועכשיו כשאני לוחץ גיבוי הודעות, זה כותב לי גיבוי אחרון בוצע ב 20.11.

רק כשאגיע לתאריך הזה אוכל באמת לגבות. איך לתקן?

 

פורסם

כן, להעביר את התיקיה לענן (דרופבוקס או גוגל דרייב), ומשם להעביר למחשב.

 

אתה יכול לשנות את התאריך לנכון, ולנסות לגבות שוב.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
גיבוי ווטסאפ למחשב -

הבנתי שצריך להעביר את התיקייה למחשב, אבל אני לא יכול להתחבר בעזרת כבל.

יש דרך נוחה להתחבר למחשב? לא מעוניין בAIR הירוק, וגם הקייס לא נוח לי.

 

 

דבר נוסף לגבי גיבוי הודעות - שיניתי את הפלאפון פעם ל 20 לנובמבר, ועכשיו כשאני לוחץ גיבוי הודעות, זה כותב לי גיבוי אחרון בוצע ב 20.11.

רק כשאגיע לתאריך הזה אוכל באמת לגבות. איך לתקן?

יש גיבוי חדש ל google drive

אני הורדתי את הגרסה מהאתר שלהם שלהם בשביל לקבל את האופציה.

פשוט עושים גיבוי לדייב

אייל

×
×
  • תוכן חדש...