Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שמעתי יותר מידי על בעיות ההתחממות שלו

וגם לא מדבר אלי כל הרזולוציות הגבוהה הזאת במסך לטעמי זה חסרון שפוגע בחיי הסוללה

דייהטסו שרייד סדאן 97 sold

פונטו 2002 sold hgt

שברולט ספארק 2011 sold

פונטו ספייס 2002 16v 1.2 מונמכת מאוד ;)

פורסם

באותו סיר. הייתי עכשיו בארה"ב וההפרש במחיר בין הארץ לשם לא הצדיק קניה בחו"ל של G4.

הסטורית אני סוניבוי, אבל אחרי עשור עברתי ל LG. נמאס לי מסוני בגלל שמכשירים התחילו להפגר אחד אחרי השני עם בעיות ידועות שלא הייתי מודע להן. אבל Z5 קומפקט קורץ לי.

פורסם
באותו סיר. הייתי עכשיו בארה"ב וההפרש במחיר בין הארץ לשם לא הצדיק קניה בחו"ל של G4.

הסטורית אני סוניבוי, אבל אחרי עשור עברתי ל LG. נמאס לי מסוני בגלל שמכשירים התחילו להפגר אחד אחרי השני עם בעיות ידועות שלא הייתי מודע להן. אבל Z5 קומפקט קורץ לי.

 

בארה"ב מאיביי הוא עולה 1600 ש"ח, הכי זול בארץ באילת 2350 ש"ח.

פורסם

יש פה מישהו שבבעלותו moto x pure edition ויכול לתת חו"ד על המכשיר? מה הכי כדאי עד סביבות ה400 דולר בארה"ב?

[h=1][/h]

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

יש לי כרגע את ה X הקודם וזה חד משמעית החווית אנדרואיד הכי טובה שהייתה לי עד היום

אחרי htc וסמסונג ועוד כל מיני מכשירים שעברו דרכי למספר ימים כמו g2 וה g3, מייזו, נקסוסים מדורות קודמים

 

ניסיתי לשכנע את אשתי שתעבור ל x החדש אך בסוף היא לקחה ממני s6.

אחרי שקראתי המון ביקורות, רדיטים, חוות דעת ב XDA נראה כאחלה מכשיר בשביל 400-450 דולר

אותי אישית מבאס הגודל והסוללה שמספיקה רק ליום

פורסם

מחפש מכשיר עם המפרט הבא:

מסך: 5-5.2 אינץ', רזלוציית HD

מצלמה אחורית: 13 מגה פיקסל לפחות

מצלמה קדמית: 3 מגה פיקסל לפחות

זכרון פנימי: 3GB לפחות

זכרון חיצוני: 16GB לפחות, חריץ הרחבת זכרון חובה

סוללה נשלפת

מע' הפעלה אנדרואיד בלבד.

שנת השקה: 2015 בלבד.

 

יש מכשיר כזה?

פורסם
מחפש מכשיר עם המפרט הבא:

מסך: 5-5.2 אינץ', רזלוציית HD

מצלמה אחורית: 13 מגה פיקסל לפחות

מצלמה קדמית: 3 מגה פיקסל לפחות

זכרון פנימי: 3GB לפחות

זכרון חיצוני: 16GB לפחות, חריץ הרחבת זכרון חובה

סוללה נשלפת

מע' הפעלה אנדרואיד בלבד.

שנת השקה: 2015 בלבד.

 

יש מכשיר כזה?

 

בעייתי...

סעיפים 2-3 - מגהפיקסלים זה לא מדד לאיכות מצלמה. יש מצלמות עם 21 מגהפיקסל שמצלמות פחות טוב מהאייםון עם 8 מגהפיקסל

 

סעיף 4 : יש מכשירים עם ניהול זיכרון רע מאוד, שגם עם 3,4 גיגה זיכרון פנימי עדיין עובדים פחות טוב ממכשירים עם 2 גיגה ראם

 

סעיף 9- יש מכשירים משנת 2014 שיקבלו יותר עדכונים מאשר מכשירים שרק יצאו

 

עדיף תגיד מה הדרישות שלך מהמכשיר, ופחות דרישות מהמפרט הטכני

פורסם

חרשתי את הרשת במחיפוש אחר מכשיר חדש שיחליף גלקסי 4.

מסך 5.5 כמו בG4 גדול מידיי, סוללה שלא ניתן להחלפה או זכרון שלא ניתן להרחבה כמו בגלקסי 6 גם לא מתאים.

 

לכן מחפש מכשיר ע"פ מפרט.

מצלמה פחות מעניינת אותי.

 

חוץ מגלקסי 5 שיצא ב2014 יש מכשיר אחר בעל אותו מפרט?

×
×
  • תוכן חדש...