Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הצבעים לעומת מסכי סמסונג פחות חיים מסכים,אבל באגים? לא היה לי ולא לאישתי גם לא עם לוליפופ.

גם עכשיו בONEPLUS הסוללה לא נשלפת,לא מפריע.

אין SD? האמת בחיים לא הייתי זקוק לזה,מקסימום יש את גירסת ה32GB.

מסך 5 אינץ לאותה תקופה היה בסדר.

אצלי המלצה עבדה מצוין.

 

ככה אני מאוד הייתי מרוצה מהנקסוס וכך גם אישתי.

לדעתי במחיר שהם נמכרו ואת החומרה שהם הציעו זה היה דיל מצוין.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אמנם לא נקסוס אלא מוטורולה G, ובבית עוד מוטורולה G, מוטורולה E ונקסוס 4 - כולם אנדרואיד ונילה וכולם יציבים ולא חסר בהם דבר. כמובן שאפליקציות מוסיפות אבל אף אחת מהאפליקציות שהוספתי לא נועדה לצורך פעולה בסיסית, כולן תוספות מובהקות.

 

אישית אני ממש לא מתחבר לטאצ'וויז, לפחות לא לגרסה שהיתה לפני כשנתיים.

 

הדבר היחידשאולי מפריע לי הוא הסוללה הלא נשלפת, וגם זה ממש מינימלי, כיוון שעד כה לא היה לי צורך באתחול אלים של המכשיר(ים).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כנראה כתבתם על זה לפני אבל קשה לעקוב. האם ההואווי (איך שלא אומרים את זה) P8 lite מכשיר מומלץ למי שבעיקר גולש באינטרנט, מיילים, צילומים ווידאו ואפליקציות ניווט? בלי משחקים כבדים ושטויות כאלה.

 

ושאלה טיפה שונה:

בכמה סביר למכור גלקסי S3 משומש (אבל שמור כחדש)?

 

תודה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לראות בכמה הוא נמכר ביד2, לעשות ממוצע משוקלל, לשים מחיר קצת מעל הממוצע שיצא לך קודם, לרשום "גמיש לרציניים בלבד", ולהיות מוכן להוריד 100-200 שקל.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ואיך ה8P לייט? מצדיק את מחירו כחדש או שיש סינים זולים יותר שיעשו את אותה עבודה בדיוק?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
כנראה כתבתם על זה לפני אבל קשה לעקוב. האם ההואווי (איך שלא אומרים את זה) P8 lite מכשיר מומלץ למי שבעיקר גולש באינטרנט, מיילים, צילומים ווידאו ואפליקציות ניווט? בלי משחקים כבדים ושטויות כאלה.

 

ושאלה טיפה שונה:

בכמה סביר למכור גלקסי S3 משומש (אבל שמור כחדש)?

 

תודה.

 

גלקסי 4 נמכר ב700-900 ש"ח.

500 ש"ח.

פורסם

היי כולם.

 

אני לא מבין כ"כ בחומרה של טלפונים. משתמש ב3 שנים אחרונות בHTC M8 ובסך הכל מרוצה.

 

לאחרונה פגשתי חבר שהדגים לי יכולות צילום במהירות גבוהה של אייפון 6. הייתי בהלם מהעובדה שמצלמה של סמארטפון יכולה להפיק כזאת תוצאה. יש לי חבר אחר שקנה עכשיו גופרו הירו4, ולעין שלי הביצועים של ה6 היו טובים יותר ב240 FPS ב720.

 

אני מאוד רוצה טלפון עם יכולות כאלה אבל לא מעוניין באייפון. מחיפוש בגוגל הבנתי שאין כרגע בשוק מכשיר שמציע 240 FPS, אבל תהיתי אם כמה מהחברים פה שה enthusiasts (איך אומרים בעברית? :oops:) של התחום, יודעים אם צפוי לצאת בשנה הקרובה מכשיר כזה.

 

בשבילי יכולת צילום כ"כ זמינה ב240FPS זה לא סתם גימיק זה כמעט כלי עבודה. עד עכשיו אני לא מאמין כמה טוב זה נראה בפאקינג סמארטפון!

 

תודה רבה לעונים :)

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם

תגידו, סלולרי אנדרואיד שאני קונה ברוסיה, יעבוד בארץ?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אם הוא sim free

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

שאלה לבעלי מיזו נוט 2. לאחרונה כשאני מנסה להגיע לתפריט העליון (גלילה מלמעלה למטה, איפה שכל ההודעות החדשות, חיבור וויפיי, בלוטוס וכו') המסך נהיה שחור או מהבהב ואני לא מצליח לראות כלום. בעיה נוספת, אני מנוי ברשת גולן ומידיי פעם הרשת מתנתקת, לפעמים אני מצליח להתחבר באופן ידני ולפעמים לא, גם לאחר כמה שעות. מישהו נתקל בתופעות הללו לפני שאני פונה לבאג? מדובר בבעיית תוכנה או חומרה?

דבר אחרון, אהבתי את מערכת ההפעלה שנמצאת בlg נקסוס 5, יש אפשרות להתקין אותה על המכשיר הזה?

עריכה אחרונה על ידי haranza
×
×
  • תוכן חדש...