Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל השלושה העליוניים , שאיומי , המייזו והג'יאיו, הינם מותגים סיניים ידועים, מהשלושה למטה לא משהו בכלל.

עכשיו נתמקד למעלה,

המכשירים עולם שם, בסיון 650-750 שח, כמובן אתה תשלם מכס, כי עכשיו לעבור את המכס זה סיכוי של 1 על מליון, ממש קשה, מניסיון, נתקע לי טלפון שם, ויש לי חברים בקבוצה הסינית בפייסבוק שמאשרים את זה, אז תוסיף 35.7% למחיר וכך תגיע לפחות ל- 900 שח

 

אז תתאם ציפיות, ואל תופתע כשתקבל הזמנה מהמכס לבוא לשחרר אותו.

 

חוץ מזה הייתי ממליץ על ה S3 או על הרד-מי 2, שניהם מעולים. המייזו גם טוב, וניתן לקנות אותו מ BUG

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם (נערך)

לגבי הקינגזון, אני הזמנתי לבת שלי את ה N3 אבל דגם הפלוס,

שהוא חזק יותר מבחינת מעבד ויש בו כל מיני

שיפורים שאני לא זוכר כרגע. חשבתי שהוא יהיה רק סביר,

אבל הוא ממש מהיר, וגם המכשיר עצמו יפה ודק.

הזמנתי גם מבנגוד, אבל אני רואה שכרגע יש להם

רק את ה N3 הרגיל. המייזו היה במבצע ב 550 שקל

לפני כמה ימים, אני מניח שהמחיר יתקרב לשם שוב

תוך זמן לא רב. ההעיה שלא תהיה לך עברית מלאה

אחרי עדכוני הגרסא, אלא רק תפריטים באנגלית עם

אפשרות כתיבה וקריאה בעברית. זה חיסרון למי שזה

חשוב לו.

עריכה אחרונה על ידי Oshri
פורסם

ממליץ על השיומי, היה לי כזה מהעבודה לתקופה ארוכה ומאוד נהניתי לעבוד איתו.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

שלום לכולם,

 

אני לקראת רכישה של Samsung S6 עבור אישתי, ובבדיקה באמזון נתקלתי בשני דגמים שונים g920i ו- g920f.

מקריאה באינטרנט ראיתי שההבדלים הם בעיקר בתדרים (ראו להלן).

 

ושאלתי למי שמבין בנושאי תדרים היא האם זה מהותי מבחינת הרשתות הקיימות בארץ, ואם כן מי מהם יתמוך בדור רביעי (4g) בארץ?

 

תודה רבה ושנה טוב! 8)

יוסי

 

 

The G920F is the international version of the device. These 2 models are identical except for a small difference in bands.

 

 

Network Differences

 

G920F – 2G GSM, 3G WCDMA, 4G LTE FDD

 

G920I – 2G GSM, 3G WCDMA, 4G LTE FDD, 4G LTE TDD

 

3G Bands

 

G920F: B1(2100), B2(1900), B5(850), B8(900)

 

G920I: B1(2100), B2(1900), B5(850), B8(900), B4(AWS)

 

4G Bands

 

G920F: B1(2100), B2(1900), B3(1800), B4(AWS), B5(850), B7(2600), B8(900), B12(700), B17(700), B18(800), B19(800), B26(800), B20(800)

 

G920I: B1(2100), B2(1900), B3(1800), B4(AWS), B5(850), B7(2600), B8(900), B12(700), B17(700), B18(800), B19(800), B26(800), B28(700)

 

Please note that the Samsung Galaxy S6 G920I version is available with 4G TDD LTE B40 (2300) but G920F does not support this category.

פורסם

יש את המתחרה MEUZU M2 NOTE.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש לי גלקסי S4 אירופאי שהבאתי לארץ והוא עובד מעולה ב 4G.

בדקתי לך תדרים שלו

יש לו תדרים בדיוק כמו אלה של ה G920F

 

אפילו ל S6 יש עוד כמה תדרים נוספים. אז לדעתי לא תהיה לך שום בעיה ללכת על הדגם הגלובלי והנה תימוך:

The G920F is the international version of the device

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם
יש את המתחרה MEUZU M2 NOTE.

הm2 note נפלא באמת,

אבל הטאץ' שלו הרגיש לי קצת לא מדוייק מדי פעם.

רכשתי אותו לאחי הקטן במבצע של באג אחרי שהחזרתי גלאקסי 3 שהיה זרוק בכל מקרה וקיבלתי אותו במחיר של 500 שקל.

פורסם
יש לי גלקסי S4 אירופאי שהבאתי לארץ והוא עובד מעולה ב 4G.

בדקתי לך תדרים שלו

יש לו תדרים בדיוק כמו אלה של ה G920F

 

אפילו ל S6 יש עוד כמה תדרים נוספים. אז לדעתי לא תהיה לך שום בעיה ללכת על הדגם הגלובלי והנה תימוך:

The G920F is the international version of the device

 

תודה רבה על העזרה, נלך על ה g920f :-)

פורסם (נערך)

טוב בגלל המס הגבוה בחסות המדינה

לא שווה כול כך לקנות מכשיר "זול" ישירות מסין

 

אז בתקציב של עד 1000 ש"ח

איזה מכשיר נחשב הכי טוב ואיכותי בקנייה בארץ?

 

או שאני טועה ועדיין כדאי לקנות בחול ללא אמא ואבא?

עריכה אחרונה על ידי ALOK
פורסם

אני קניתי לאישתי מבאג את הM2 NOTE,מאוד מרוצה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ראיתי השבוע בהום סנטר בשער הכרמל מבחר לא קטן של מכשירים המיועדים למבוגרים, במבט ראשון מחירים נוחים אולם לא התעמקתי. יתרונם של מכשירים אלה הוא גודל המסך וגודל וריווח המקשים המקלים על השימוש של אנשים עם ראיה ומוטוריקה לקויים. מצד שני, שאל את סבתך, אולי היא מעוניינת במכשיר יותר משוכלל.

 

לגבי המכשיר הסיני שים לב לכמה דברים:

1. עברית - אין במקשים, קרוב לודאי גם לא בתוכנה ואפילו SMS יראה ג'יבריש.

2. גודל המקשים והמסך - מדובר במכשיר קטן עם מקשים צמודים, עלול להיות בעייתי עם סבתך מתקשה בראיה או שהמוטוריקה שלה לקויה.

3. מבחינת תדרים מדובר במכשיר dual band GSM (דור שני) בתקן האירופי, יפעל ברשתות סלקום ואורנג' (כולל הנגזרות גולן והוט), לא ברשתות מבוססות פלאפון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...