Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
מעוניין לקנות טל' באילת.

מתלבט בין

גלקסי 5,

1+1,

Lg g4.

 

שימושים בסיסיים, חשובה לי מאוד אמינות המכשיר.

 

על מה אתם ממליצים מבין השלושה?

יש אולי מכשיר אחר שאתם ממליצים עליו?

 

אתה מוזמן לקנות לי גם מכשיר באילת במידה ואתה נוסע בקרוב :-)

ברצינות, אשמח להעזר בך. אני אעביר לך את כל הסכום.

פורסם

הוא לא יכול לקנות יותר ממכשיר אחד,יש שלטים ברורים בכל חנות של KSP ושות'

 

(אלא אם כן הוא נוסע עם חברה או משהו,אז שניהם יכולים לקנות בנפרד)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
מעוניין לרכוש אסוס זנפון 2 בגרסת 32 ג"ב עם 4 ג'יגה ראם.

מישהו התנסה ומעוניין לחלוק חוויות?

 

לבסוף רכשתי את הזנפון 2 בגרסת 64 ג'יגה. המחיר הרשמי הוא 2000 ש"ח בבאג עם אחריות לשנתיים. באילת 1694 ש"ח. בגלל שקניתי ארבעה מכשירים הצלחתי לחלץ הנחה נוספת של חמישה אחוז ובנוסף עשיתי טרייד אין על הגלקסי 4 שהיה לי. 909 שקל עבור השדרוג מגלקסי 4 לזנפון 2.

 

הזנפון ממש מהיר, זיפזופ בין אפליקציות פתוחות מתבצע בצורה מהירה מאוד ובלי היסוס.

יש המון פיצ'רים של אסוס שהופכים את המכשיר לידידותי יותר: הכניסו בוילון ההתראות אפשרות להפעלת פנס וקיצור למחשבון. יש סידור אפליקציות אוטומטי לפי קטגוריות, איך שמורידים אפליקציה היא ישר נכנסת לתיקיה הנכונה (הורדת אפליקציית פנגו יצרה תיקיה בשם "תחבורה", לאחר מכן התווספה לאותה התיקיה אפליקציית BAZZ באופן אוטומטי עם ההורדה)

הסוללה טובה לדעתי, למרות התלונות שיש ברשת. אני צולח איתה יום שלם ללא טעינה עם שימוש בינוני+. המטען שמסופק בערכה מטעין את המכשיר מהר מאוד, כתוב על המטען ועל הסוללה שמתח היציאה/כניסה הוא 5-9 וולט.

 

בצד החסרונות יש את המצלמה שבתנאי תאורה בינוניים ומטה מייצרת תמונות גרועות לדעתי. בתאורה טובה התמונות מצויינות, אבל זו לא חכמה.

הגב הקמור מקשה על הקלדה כשהפלאפון מונח על שולחן. חייב להחזיק אותו ביד או לשים מגן שמיישר לו את הגב.

המקשים מקדימה קרובים מידי למסך ואני מוצא את עצמי לוחץ עליהם בטעות במקום על המקלדת (נגיד כפתור בית במקום רווח) במקלדת של אסוס שמו את הרווח בין המקשים, כנראה בגלל הבעיה הנ"ל.

וכמובן החיסרון המשמעותי ביותר: מקש נעילה ופתיחה ממוקם בראש המכשיר. די קשה להגיע אליו. אבל ניתן לשחרר נעילה גם בנקישה כפולה על המסך כמו בLG.

 

כחבילה המכשיר מצויין לדעתי גם במחיר החסרונות שלו.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

לפי מה שבדקתי טרם הרכישה, מחיר זנפון 2 64 ג'יגה היה 300 דולר בחו"ל.

כך ש 1300 שקל כולל מיסים נראה לי לא הגיוני.

 

חוץ מזה, ללא טרייד אין על הגלקסי המחיר היה כ 1600 שקל (מזכיר שזה באילת + הנחה של 5 אחוז) 300 שקל הפרש עבור אחריות לשנתיים (אגב, אחריות עם איסוף והחזרה בבית הלקוח) חוסר התעסקות באם יגיע תקין או לא תקין וכל המסביב שכרוך בהזמנת מוצר יחסית יקר מהרשת, נראה לי לא כזה נורא.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

בשנה וחצי האחרונות הוזמנו 4 טלפונים מאמאזון, שלושה מתוכם היו דגמי מוטורולה שאינם נמכרים בישראל. הגיעו שלמים תוך 10-20 יום. ההזמנות היו מאמאזון עצמה, לא מחנויות המשתמשות בה לשיווק. הוזמנו גם כמה פריטים אחרים מחנויות כאלה וגם לא היתה שום בעיה.

שירות הלקוחות של אמאזון נחשב מצויין.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

למי שרוצה את המייזו נוט 2, בניגוד מוכרים אותו ב 145 דולר, שגם אם תשלמו מיסים זה יוצא 800 שקל.

החיסרון הוא שאין תפריטים בעברית למי שמעדכן גירסה, הודות לבאג שביקשו ממייזו לחסום את זה...

http://www.banggood.com/Meizu-m2-Note-4G-LTE-5_5-inch-16GB-MTK6753-Octa-core-Smartphone-p-983222.html?utmid=87?p=WL0304514623201404D5

פורסם

לא שהמכשיר הזה רלוונטי אלי, אבל עם השורה השנייה סקרנת אותי

 

אתה רוצה להגיד שהמכשיר מגיע עם עברית חסומה "א-לא סמסונג\סאני, LG\רונלייט" כזה, וגם אם מעדכנים את העדכון שיש באתר של באג - אין עברית?

אי אפשר להפעיל עם morelocale?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

נינג'ה, לפני מספר שבועות בדקתי מספר מכשירי LG ב-fnac בצרפת, העברית היתה חופשית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

המכשיר עד לא מזמן היה עם עברית מלאה. ככל הנראה

עקב יבוא אישי של אנשים ביקשו ממייזו לחסום אותה.

לכן כל מי שמעדכן גרסא, העברית נעלמת. כלומר אין

בעיית הקלדה בעברית, אלא אין תפריטים בעברית.

×
×
  • תוכן חדש...