Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
קניתי את המיזו נוט2 ואני בסה"כ דיי מרוצה. נק' שמפריעה לי המערכת פליימי. יש אפשרות לשנות את זה? לאישתי יש lg g3 והייתי מעדיף מערכת בסגנוו הזה.

תתקין את זה:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.teslacoilsw.launcher

חברים - מישהו מכיר את הLG G4 BEAT?

http://www.gsmarena.com/lg_g4_beat-7363.php

 

רק עכשיו ראיתי אותו ברשת במחיר של פחות מ1300, ניראה יחסית לא רע מול המייזו לא?

אני יודע שהגירסאות המוחלשות של הG3 בשנה שעברה היו מעפנות עם מסך 720P, כעת אני רואה את המכשיר הזה שגם נורמאלי בגודל 5.2" וגם מסך FHD + פוקוס בסיוע "לייזר" שזה לדעתי עדיף מאשר 13MP בלי, תמונות חדות בצילום מהיר יותר שוות יותר מתמונות מפוספסות.

+ כולל סוללה נישלפת וכרטיס הרחבה, לדעתי מכשיר מעניין אם כי הייתי מיתבאס כבעלים של הG4 שלכולם יש חיקוי שלו בחצי מחיר.

מה דעתכם?

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

שוקל (עכשיו ברצינות) לרכוש טלפון שיחליף את ה gsmart שברשותי, קיים ברשותי גם טלפון סמסונג מהעבודה שממנו אני מרוצה, בעבר היו לי גם טלפונים סינים כמו ה zopo שבהתחלה הם טובים אך לאחר פחות משנה דברים מתחילים להשתבש ולכן אני חושש מהיצרנים הנ"ל.

 

הדרישות שלי מהטלפון הם:

מסך 4.7 עד 5.5 אינץ

זכרון ראם 2 גיגה

זכרון פנימי 16 גיגה

תמיכה ב LTE

ואם זה משמעותי תמיכה בהוט מובייל

מיינתי בזאפ לפי מספר יצרנים שהוזכרו כאן לאורך השרשור למרות שהעדפה שלי מראש הייתה להתמקד ב LG או סמסונג וזה מה שיצא לי

איכות צילום לא חשובה.

איכות קליטת טלפון חשובה.

זמן שימוש ככל שיותר ממושך יבורך.

משקל מכשיר לא מהווה שיקול.

פורסם

אר אנ בי אני הייתי כמוך,ואחיין שלי רכש לאחרונה G4 ושחקתי בו קצת

 

חסר לי מאוד הכפתור-חץ-חזרה הימני,והכאילו-כפתור משולש השמאלי שיש שם,זה ממש לא "זה" בשבילי

 

חוצמזה שהתרגלתי לדרעקסי :) אפילו שהG4 זול יותר באילת ב100ש"ח מהSGS6 (הG4 עולה 2300 בערך בעוד הSGS6 עולה 2400 וקצת,מצחיק שבאותו מחיר אפשר לרכוש שם אפילו נוט 4 !,שזה בכלל מחשב בצורת פלאפון-גדול..)

 

את ענין הסוללה מזמן פתרתי עם הסוללת שיומי,וענין הזכרון כבר לא רלבנטי כי גם ככה אני בקושי מנצל 30-40%.

 

מקווה להתחדש השבוע ב"ה :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

מה זה סוללת שיומי? אשמח לדעת.

אני שוקל את הg4 כמחליף לg2 שלי, אני רוצה להתחדש למרות שלא חושב שיש הבדל מטורף בניהם

פורסם

סוללת גיבוי מתוצרת Xiaomi, נחשבת טובה ופוםולרית מאד בקרב חברי הפורום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
G4 בגלל החריץ הרחבה ואפשרות להחליף סוללה.

לפני לא מזמן זה היה היתרון של סמסונג על דגם מקביל של LG.

 

אני חושב שבדור הבא הם יוותרו על אנדרואיד לטובת מערכת הפעלה סגורה משל עצמם (טיזי או משהו)

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מישהו רוצה להגיב על המכשיר הדגל החדש של SONY עם מסך 4K?

מה לכל *** צריכים מסך עם מעל 800 PPI?

לא רוצה לדמיין כמה צריכים לישקול קבצי הPNG/JPEG של האפליקציות בשביל לנצל רזולוציה שכזו.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

ומה בעניין הסוללה? בטח תסתיים מהר מאוד.

 

למה צריך מסך יותר איכותי מ-FULL HD בטלפון סלולארי? פשוט חבל על הסוללה.

 

ONE PLUS יצאו גדולים, לדעתי, כשהסתפקו במסך FULL HD בדגם החדש.

פורסם

גם אני חושב כך, 400+ PPI מספיקים לדעתי, השימוש היחיד שיש למסכים כמו של סוני זה בעת שימוש באביזר שאתה צופה בסמארטפון כמסך 3D ענק מול העיניים, שם העדשות מגדילות מאוד ומסכי FHD גם ב5 אינץ' רואים את הפיקסלים.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אני נוטה לא להסכים.

4K בהחלט נראה לי הזוי, אך בגדלים של 5.5" בטקסט בעיקר נראה ההבדל בין 1080 ל- QHD.

לא הבדל תהומי, אך בהחלט יותר נעים.

×
×
  • תוכן חדש...