Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי חברים ,

 

הזמנתי סוללה מחו"ל כי פשוט אין בארץ את הסוללה הזו ואצל יורוקום מבקשים 250 ש"ח (!!!) לעומת 50 ש"ח מהאיביי,

אבל אני מתכונן למצב שהמכשיר לא בר תיקון והבעיה לא בסוללה,

בהתאם לדרישות שכתבתי בהודעה הקודמת:

 

הדרישות שלי בגדול הן לא גדולות מדי לפי סדר עדיפויות:

1) עמידות טובה של הסוללה. לא בא לי להטעין את הטלפון 3-4 פעמים ביום.

2) טלפון שעמיד יחסית ולא רגיש מדי לנפילות.

3) טלפון שיעבוד חלק ולא יתקע כל רגע.

4) מצלמה טובה.

5) מבחינת שימושים עיקריים הטלפון בעיקר ישמש WhatsApp , Waze ואולי קצת משחקים, לא משהו מיוחד.

 

מה לדעתכם עדיף: L3 G3 32GB vs One Plus One 64gb vs Nexus 5 32gb ?

 

תודה רבה.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם

מעוניין לרכוש אסוס זנפון 2 בגרסת 32 ג"ב עם 4 ג'יגה ראם.

מישהו התנסה ומעוניין לחלוק חוויות?

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

מה דעת המומחים על העסקה הבאה :

http://www.aliexpress.com/item/Unlocked-Original-Sony-Xperia-T-LT30p-LT30a-Cell-Phone-4-6-Android-Smartphone-Dual-core-1GB/32429315402.html

המכשיר מיועד לילד בן 9...

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

פורסם
מעוניין לרכוש אסוס זנפון 2 בגרסת 32 ג"ב עם 4 ג'יגה ראם.

מישהו התנסה ומעוניין לחלוק חוויות?

רכשתי וביטלתי מאמזון איטליה מכשיר מעולה לכל הדעות חרשתי את המרשתת אודות המכשיר , סיבת הביטול ה-redmi note 2 של שאיומי.

פורסם

+1,

 

שווה להמתין לרדמי נוט2 החדש, מחיר בדיחה למכשיק מבית טוב + מגיע עם MIUI 7 עם אנדרואיד 5.1 משהו.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
רציתי לדווח על אכזבה רבתי: הפעלתי את ה-Moto G 2014 של אשתי עם שני כרטיסי סים (ישראלי וצרפתי), והפעתלי וויז על DATA בכרטיס המקומי. לאחר דקות אחדות המכשיר הפסיק לפעול, ואשתי שמה לב שהוא חם מאד. מאז לא ניתן להפעיל את המכשיר ונראה כי זה סופו.[/quote

כנראה שהמכשיר היה עייף, אבל אמש, אחרי שני ימי מנוחה, הוא חובר למטען ולאחר מספר דקות שב לפעולה מלאה.

התנהגות מוזרה ביותר, אבל העקר ששב לפםעולה (דווגא אחרי שקניתי איזה מכשיר גנרי 4G תמורת כמה עשרות אירו)

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...