Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הי שאלה לבעלי ה LG עם הכפתור האחורי. איך אתם מסתדרים את זה? האן אוהבים/שונאים? ואיך היה לכם המעבר ממכשיר עם כפתור בצד לכפתור האחורי הזה? אני לקחתי את המכשיר נסיתי להשתמש בו וזה הרגיש לי מאוד לא טבעי ואחרי שהייתי סגור על LG עכשיו אני מתלבט..

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

שאלה לגבי רכישת מכשיר מאמזון, כאמור החשבונית מס נשלחת על שם אמזון.

במקרה ואצטרך לשלוח אי פעם מכשיר למימוש אחריות (לתיקון), כשהוא יחזור הוא מן הסתם יעצור שוב במכס, השאלה היא איך אני מוכיח להם שמס שולם (בחישוב התשלום היה תוספת מכס, אף על פי שהתוספת היתה רק על המעמ 18% ולא על 35.7% של מכשיר סלולרי - אני מניח שהתוספת נפלה על אמזון, אם בכלל)?

מה צריך לעשות כדי להבטיח שלא אצטרך לשלם שוב מכס בחזרה של המכשיר לארץ?

פורסם

כאשר אתה שולח מכשיר לתיקון בחו"ל, צריך למלא בדואר מסמך שבו אתה מצהיר שהמכשיר הולך לתיקון, בנוסף נרשם על הטופס גם המספר הסידורי של המכשיר

עם החזרה במידה והיה תשלום על התיקון , תחויב בעלות המיסים על התיקון (לפי התעודה שמצורפת למכשיר.

 

במידה והמכשיר מוחלף ,כלומר חוזר מכשיר עם מספר סידורי אחר , (שים לב איזה כיף ) אתה משלם מס על המכשיר מחדש. :bday:

 

לא כל סניף דואר מכיר ויודע את הפרטים על הטופס של שליחת מוצר לתיקון בחול.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
כאשר אתה שולח מכשיר לתיקון בחו"ל, צריך למלא בדואר מסמך שבו אתה מצהיר שהמכשיר הולך לתיקון, בנוסף נרשם על הטופס גם המספר הסידורי של המכשיר

עם החזרה במידה והיה תשלום על התיקון , תחויב בעלות המיסים על התיקון (לפי התעודה שמצורפת למכשיר.

 

במידה והמכשיר מוחלף ,כלומר חוזר מכשיר עם מספר סידורי אחר , (שים לב איזה כיף ) אתה משלם מס על המכשיר מחדש. :bday:

 

לא כל סניף דואר מכיר ויודע את הפרטים על הטופס של שליחת מוצר לתיקון בחול.

תודה רבה!

יש לו מספר לטופס הזה? אני לא מאמין שהסניף יכיר דבר כזה, אם יש אפשרות למצוא באינטרנט זה יהיה טוב.

פורסם

בן משפחה מעוניין לשדרג את הSGS5 שלו לנוט4, הוא מומלץ?

אני מתחיל לחשוב על לשדרג את הSGS3 שלי למשהו אחר. מצד אחד ה ONE PLUS2 או LG G4, מה אומרים המומחים?

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
אבד לי המוטו ג׳י דור שני, יש משהו יותר מומלץ מהמוטו ג׳י דור 3 באותה דרגת מחירים?

 

זה תלוי מה אתה צריך במכשיר שלך.

 

אם אתה חובב מסך גדול ואיכותי יש לך את הסיניים לנובו K3 נוט, או את המייזו M2 נוט, או את האסוס זנפון 2(במידה ואתה סולד מהסיניים)

אם אתה חובב משחקים אז לא הייתי ממליץ על המוטו G כי עדיין יש לו את בעיית ניהול הזיכרון ולא עושה רושם שלמוטורולה אכפת.

אבל אם אתה רוצה ממשק נקי,טלפון בלי שטויות כגון ספיקר חלש או קליטה גרועה כמו שיש להרבה מכשירים סיניים לצערי, ועדכונים מהירים, אז זה המכשיר בשבילך.

 

ן משפחה מעוניין לשדרג את הSGS5 שלו לנוט4, הוא מומלץ?



אני מתחיל לחשוב על לשדרג את הSGS3 שלי למשהו אחר. מצד אחד ה ONE PLUS2 או LG G4, מה אומרים המומחים?

 

ההבדלים בין דורות המכשירים מתחילים להיות מזעריים עד כדי כאב.

לא, שלא ישדרג מהגלקסי 5 לנוט 4. זה פשוט לא יתן לו כלום. בכלל.

לא מכיר מנסיון את ה-ONEPLUS 2. היה לי את ה-LG G4 והתאכזבתי ממנו. כיום יש לי את הגלקסי 5 ואני חושב שהוא יותר טוב בהכול מה-G4 חוץ מהמצלמה(שגם היא לא בדיוק איומה אלא קצת פחות טובה)

פורסם

קישור לסוללה באתר בנגגוד היא מעולה.

 

הגלקסי S5 מתפקד גרוע אחרי שדרוג אוטומטי של גרסת האנדרואיד החדשה לוליפופ. המכשיר נהרס בכל רמח איבריו. המד דופק פועל אז הטלפון נתקע עד כדי הוצאת סוללה, קושי בקליטת WI-FI את רשת סלולרית,איטי מאוד, נתקע עד שזה מייאש והוא מחפש טלפון חדש. החלפת רומים וניסויים לא באים בחשבון. כמובן שהלכנו לסמסונג כדי לפתור את זה, עשו שחזור הגדרות וברכו אותנו לשלום.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

נוט 4 כמעט זהה חומרתית לS5, לדעתי לא ממש יעזור לך לשדרג.

 

אנדרואיד 5 היא גירסה לא מוצלחת בכללי, אני זוכר את זה מאז שהיה לי נקסוס שהשתדרג לזה, זה למה גוגל מוציאים את 6 בכזאת מהירות (לרוב לוקח להם שנתיים-שלוש להחליף קידומת).

 

חפש מכשיר שהשתדרג או עתיד להשתדרג בקרוב לפחות ל5.1 (בעצם כמו הS5 שלך).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ומה אתה אומר על הנקסוס החדש? הוא יגיע עם אנדרואיד 5 או מעל?

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
ומה אתה אומר על הנקסוס החדש? הוא יגיע עם אנדרואיד 5 או מעל?

הוא יגיע עם אנדרואיד 6.0, הגרסה החדשה. אבל עד שניתן יהיה לרכוש אותו ייקח זמן מה. ראשית, מכיוון שהמלאי יהיה מוגבל, ושנית מכיוון שממילא לא כדאי לרכוש מכשירים בהשקה, מכיוון שאז לרוב מתגלות כל התקלות.

פורסם

שלום לכולם,

אני מעל שנה עם ה-ONEPLUS ONE ומתחשק לי להחליף. אין לי בעיה הם מכשיר סיני אבל כן יש כמה דרישות:

1. מצלמה טובה מאוד + באיכות 13MP ומעלה

2. 32GB ROM זו דרישת מינימום

3. רצוי מכשיר קטן מ-"5.5. ה-ONE שלי מרגיש קצת גדול מדי וקשה לתפעל אותו ביד אחת.

4. מחיר 1500-+ מוכן לעלות קצת עבור מכשיר איכותי.

פורסם
שלום לכולם,

אני מעל שנה עם ה-ONEPLUS ONE ומתחשק לי להחליף. אין לי בעיה הם מכשיר סיני אבל כן יש כמה דרישות:.

דגמים סינים חדשים יוצאים בערך עכשיו אז צריך לחכות קצת.

הבעיה שדגמי דגל מגיעים עם מסך 5.5 ומעלה (לנובו יצאו עם 6.8 עכשיו)

אז דגמים מוקטנים עם 5" מגיעים עם מעבד פחות טוב שזה יוצא טלפון יותר חלש משלך.

אהבתי את השעון החדש

, אולי תשתמש בשעון שהטלפון בכיס\תיק[h=1][/h]

אייל

×
×
  • תוכן חדש...