Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה אייל.

אז נצא מנקודת הנחה שאני מוותר מתפשר על הגודל, אין כרגע שום מכשיר שכדאי לקנות? אתה ממליץ, להמתין ליציאת מכשירים חדשים?

אמא שלי טסה לשבועיים לארה"ב וחשבתי להזמין איתה מכשיר אבל האמת שלא מצאתי מכשיר מעניין וגם המחירים לא כאלו זולים...

פורסם

למי שרוצה, יש כרגע הרבה מכירות בבאנגוד, לרגל ה 9.9. חלק מסתיימות היום, וחלק לעוד כמה ימים.

המייזו עולה שם 550 שקל, אבל הבנתי שיש בעיה עם העברית, למי שזה חשוב, ויש כמובן את כל המכשירים

הסיניים במחירים לא רעים בכלל.

פורסם
למי שרוצה, יש כרגע הרבה מכירות בבאנגוד, לרגל ה 9.9. חלק מסתיימות היום, וחלק לעוד כמה ימים.

המייזו עולה שם 550 שקל, אבל הבנתי שיש בעיה עם העברית, למי שזה חשוב, ויש כמובן את כל המכשירים

הסיניים במחירים לא רעים בכלל.

 

באיזה מייזו מדובר?

פורסם

m2 note. אם לא מפריע לך שהתפריטים יהיו באנגלית, אז זו קניה לא רעה בכלל.

הבעיה היא שהמבצע נגמר, והמחיר כרגע עלה ל 657. אני חושב שיש קופונים של

5% הנחה, ואז תגיע ל 624 שקל, כך שגם עם מיסים תגיע ל 855 שקל, שזה 150

שקל פחות מבאג. מה שכן, אחריות בארץ לא תהיה לך, ואין עברית מובנית, כי באג

ככל הנראה ביקשו ממיזו לחסום את זה בעדכוני הגרסאות החדשים, מה שאכן קורה.

זה הקישור למכשיר: http://www.banggood.com/Meizu-m2-Note-4G-LTE-5_5-inch-16GB-MTK6753-Octa-core-Smartphone-p-983222.html?p=WL0304514623201404D5

פורסם

שלומות

 

אז חזרתי מאילת שבוע שעבר וכאמור רכשתי את ה SGS6 מKSP - מכשיר סוס עבודה!

 

המלצה למגן אחורי נורמלי? :) (איביי\אמזון..)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

ממליץ על כיסוי של חברת Baslistic, יש לי כיסוי שלהם לנקסוס 5 שלי והוא נפלא. הטלפון נפל עשרות פעמים, וכלום לא קרה. יש להם מין קצוות עבים שמונעים מהטלפון לגעת ברצפה כאשר הוא נופל. אין לי מגן זכוכית או משהו בסגנון.

 

 

http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=samsung%20galaxy%20s6%20ballistic&ssPageName=GSTL

 

איני בטוח כמה קל יהיה לשלוח אותו לישראל, קניתי אותו בעת ששהיתי בארה"ב.

פורסם

החודש גלקסי 3 שלי חוגג יום הולדת שנתיים והתחילו לי תהיות לגבי התחדשות קלה.

התקציב: עד 2000 ש"ח, קניה בארץ או בדיוטי פרי בלבד.

גודל: רצוי מאוד עד 5 אינץ' (ממש אין לי חשק להסתובב עם טאבלט בכיס).

שימושים: וואטסאפ, אינטרנט, וואטסאפ, טאפאטוק, וואטסאפ, שיחות, הודעות, ווייז, וואטסאפ, מצלמה ועוד קצת אפילקציות שונות (לא משחקים), חשוב לי שהסוללה תשרוד כמה שיותר.

 

מועמדים פוטנציאליים:

1. תפסה לי את העין פרסומת של Hauwei P8, נראה מתאים בגודל, זיכרון כפול ממה שיש לי היום.

2.גלקסי 5. היום אני עם הגלקסי השני שלי, הקודם (1) שרד אצלי שנתיים וחצי ועבר יד במשפחה, ככה שמדובר פה בסוג של הישן, הטוב והמוכר. מצד שני, אומרים שהטלפונים של סמסונג סתם יקרים ולא שווים את התמורה, גם הוא קצת יותר גדול ממה שרציתי (5.1 אינץ').

 

בפועל, המותג לא ממש מעניין אותי. מה שאני רוצה זה טלפון שיעשה את העבודה ולא יתפגר לי לפחות בשנתיים הקרובות.

תובנות? חוות דעת על הסיני? על הקוריאני? הצעות?

 

עריכה: אם הפור יפול על הגלקסי, אז אני מעדיפה לא לקנות מהיבואן הרשמי כדי להמנע משרות\אחריות של סאני תקשורת. יבוא מקביל יתקבל בברכה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
×
×
  • תוכן חדש...