Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
נינג'ה, לפני מספר שבועות בדקתי מספר מכשירי LG ב-fnac בצרפת, העברית היתה חופשית.

 

ב lg g4 שנקנה מאמזון צרפת הייתה עברית, אבל נעלמה ברגע שהגיע העדכון הראשון. מסתבר שגם היבואן בישראל פנה ל lg בשביל שתסיר את העברית.

פורסם

עדכון: הסוללה היגיעה מה EBAY. כמה דק' של צפייה ביוטיוב והטלפון חזר לעבוד, אם ככה אני מבטל את הרכישה של הטלפון הבא, לבינתיים :).

53 ש"ח כולל משלוח וכלי עבודה לעומת 250 ש"ח שביקשו פה בארץ. חלם!!!.

פורסם

מתעניין בהוואווי P8 או LG G4, מה כדאי לקחת?

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

יש להוואווי בייצים גדולות להשתמש במעבד ייצור שלהם בטלפון שאמור להתחרות בדגמי דגל של חברות אחרות.

לפי השוואות ביצועים זה חרא של מעבד.

 

ראיתם את Xiaomi Mi 4c עם מעבד Qualcomm Snapdragon 808 במחיר 250 $?

אייל

פורסם

את האמת מעבד זה משהו שכבר לא אמור לשחק תפקיד. גם מעבדי ביניים עושים אחלה עבודה בשביל 90 אחוז מהשימושים. הטלפונים החדשים ימדדו לפי איכות המצלמה שלהם, וזה משהו שהסיניים עדיין נופלים בו

פורסם

אהם... אתה רציני? מצלמה זה הדבר הדבר העיקרי שלא ניתן להגיד שהם נופלים בו, המצלמות של מכשירי מותג סיניים לא נופלים מאף אחד כי הם משתמשים במיטב התוצרת של סוני ושות, עם F 2.0 ומטה מלשפני שנים.

הדבר היחיד שהסינים נופלים בו זה גירסאות תוכנה שיתאימו באופן מלא לעולם המערבי ביכלל ולארץ ביפרט למי שרוצה שירותי גוגל מהקופסא ותפריטים בעברית והיעדר שטויות בסינית.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לשים חיישן של סוני וצמצם של f 2.0 זה עדיין לא הכול במצלמה. יש כול כך הרבה גורמים שקטונתי בכלל לדעת מהם.

המציאות היא שעיבוד התמונה יש לו חלק בילתי נפרד מהאיכות הסופית. בגלל זה אפל היא עדיין בטופ של הצילום ים חיישן 8 מגהפיקסל וצמצם של 2.2.

 

האם ניסיתם לצלם עם ההוואווי p8 במצב אוטומט בלילה? אני כן, ולמרות שהוא לא רע הוא עדיין נופל מהגלקסי s6 ומה lg g4.

פורסם

תשובות מענייניות, האמת שהP8 יספק את צרכי המסך יותר קטן וזה טוב לי. הבעיה היא שראיתי כמה סרטונים עליו והרווח בין הגוף למסך נראה די מפריע וגם אני לא מצאתי תמונה ללא עריכה גסה או בכלל של תמונות בלילה שזה חשוב עבורי. רום סיני שאמינותו תלויה בספק, זה עובד עכשיו אבל מה קורה אחר"כ.

הLG גדול לי ועם מצלמה טובה מאוד, קשה להחליט :-)

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם (נערך)

האח הקטן למשפחת מייזו הגיעה לבאג:

http://www.meizumobile.co.il/m2/features/

 

כיף ליראות מכשירים מתקדמים יחסית עם עודף מ750 שקל בארץ :-).

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אני שאלה:

 

אני מיואש מזמן הסוללה הדפוק של הLG G4 שלי, עד כדי כך שאני חושב להחליף את זה לאייפון 6+.

 

ככל הידוע לי זמן הסוללה שלו הוא הגבוה ביותר מבין הסמארטפונים כיום. זה נכון?

 

האם יש מכשיר אחר שייתן לי זמן סוללה מפלצתי? שמעתי שניהול החשמל בסוני הוא המוצלח ביותר.

 

אין לי שום דרישות מלבד גודל של 5-5.5" וזמן סוללה גדולללל. לא מעניין אותי כוח עיבוד ורזולוציה.

 

מה שכן, מכשיר סיני עם מיליון MAH שקרכלשהו גם לא מדבר אליי.

 

יש הצעות?

פורסם

זמן סוללה אמרת?! נסה את moto x play (ניתן להשיג באירופה) מעבד סביר אבל סוללה 3600MAH

ומוטורולה לא מחרטטים, אם בא לך להתפנק בפלאגשיפ נסה לחכות עוד חודשיים למכשיר הבא של מוטורולה moto x force, אותה סוללה

עם מעבד sd810.

אם לא בא לך על מוטורולה, סוני יכולים לתת מענה, ניהול חשמל זה בהחלט הצד החזק שלהם.

חברים רבים עם אייפון 6+, כולם מרוצים מחיי הסוללה.

אגב, המכשיר שלך סטוק אני מניח? ואין לך כוח להתעסק עם רוט ושיפור חיי הסוללה בצורה ידנית, נכון?

פורסם

oneplus לימדו את הקוריאנים שמסך ברזולוציה גבוה גומר סוללה ודורש יותר מהמעבד.

נראה לי ש Xiaomi Mi 4c קורע את המתחרים הקוריאנים שלו בזמן סוללה וביצועים.

אייל

×
×
  • תוכן חדש...