Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אני אשלם כול חודש 30שח שיסתכמו ב1000.

יש אפשרות לקחת רק סים ללא הגבלה

לא, לא כדאי.

 

קח רק סים, ותקנה מכשיר בחוץ.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

אני פותח פה כי אין לי גישה לאוף טופיק.

אחרי שנתיים וקצת המכשיר מתחיל למות

לא שןמע טוב ולא שומעים אותי טוב, הסוללה ככר לא מה שהיתה מתרוקנת מהר

החלטתי שאני רוצה להחליף מכשיר

מה חשוב :

סוללה חזקה מצלמה טובה

וגודל סביר כמו הg2

אין תקציב מוגדר כרגע

לא רוצה סמסונג או אייפון,

אשמח להמלצות

עריכה אחרונה על ידי danielobreja

דייהטסו שרייד סדאן 97 sold

פונטו 2002 sold hgt

שברולט ספארק 2011 sold

פונטו ספייס 2002 16v 1.2 מונמכת מאוד ;)

פורסם

המכשיר שלי לא מזמן התחיל לעשות בעיות אחרי מעל 3 שנים שהוא עבד מצויין.

אחרי כמה וכמה בדיקות שעשיתי, אני חושב שאחד המכשירים שנותנים תמורה טובה למחיר הוא ה LG G4.

פורסם

הg4 באמת מכשיר טוב הבעיה שלי איתו היא הגודל

גודל כמו הg2 הוא מושלם מבחינתי

חשבתי על הflex 2 מה אומרים

דייהטסו שרייד סדאן 97 sold

פונטו 2002 sold hgt

שברולט ספארק 2011 sold

פונטו ספייס 2002 16v 1.2 מונמכת מאוד ;)

פורסם

הFLEX הוא מכשיר גדול. אם אתה הולך עם המכשיר בכיס הצורה שלו יכולה להציק. אני מציעה לך לבדוק את nexus 5 X

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

בדקתי אותו מבחינת מידות הוא גדול יותר מה2 כמעט כמו פלקס ועם מסך 5.2

דייהטסו שרייד סדאן 97 sold

פונטו 2002 sold hgt

שברולט ספארק 2011 sold

פונטו ספייס 2002 16v 1.2 מונמכת מאוד ;)

פורסם
מה קשור פלאפון לפורום רכב ? :wink: הכל בהומור אח

היסטורית השרשור נפתח בכללי כיון שלפות"ש אין גישה לעוף. המנהלים סידרו את העניין.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
יש גם את HTC ONE M9 בעל מסך 5".

 

מתחמם.

בשל ההתחממות של הסנאפי 810, גם הביצועים לא משהו.

המצלמה מפרגנת מהר מאוד בחולשותיה ברגע שהשמש קצת נעלמת.

מסך מחורבן (לטעמי הגרוע ביותר שבנמצא, רלוונטי באיכותו ל 2010-2011).

תג מחיר מופקע.

 

HTC מתחננת להיקבר, כמעט כמו נוקיה.

הם פשוט עושים כל טעות אפשרית, עכשיו הם גם הוציאו מכשיר שנראה כמו אייפון 6, פשוט רפליקה.

פורסם

אני אחרי שנתיים עם G2 ובדיוק החלפתי ל G4.

 

אל תצפה לסוללה טובה יותר מה G2, היא לא. אבל יתרון אדיר שאפשר להחליף אותה. מעבר לזאת המכשיר מהיר, ה GPS מעולה (היה ידוע כבעייתי מאוד ב G2) והמצלמה... איזו מצלמה.

 

http://forum.xda-developers.com/g4/general/lg-g4-picture-samples-t3099772

 

 

ממליץ לקנות את גרסאת היבואן הרשמי כי עדכוני התוכנה של רונלייט שיפרו משמעותית את המכשיר.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם (נערך)

ב G4 יש את ה GPS האיכותי ביותר שנתקלתי בו, אחרי המיילסטון 2 של מוטורולה.

למי שמחפש GPS מדוייק לאימונים, ריצות ורכיבות אין מה לקרוץ לאף מכשיר אחר.

 

לרונלייט אין שום השפעה כשזה מגיע לעדכוני קושחה. כולם ככולם (גם אלו שפתרו את בעיות הטאץ' במסך) הגיעו וימשיכו להגיע ישירות מ LG.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
×
×
  • תוכן חדש...