Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה לא מעודכן :wink:

 

אחרי הפיצוץ שהיה להם עם Cyanogen הם הוציאו גרסת אנדרואיד פרי פיתוח OnePlus

 

https://oneplus.net/il/2/oxygenos

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

מישהו התנסה כבר עם ה-XIAOMI MI 4C החדש? על הנייר נראה מכשיר מעולה והביקורות מהללות אותו.

לא נראה לי שיש מכשיר משתלם יותר ביחס למחיר - בסביבות 250$.

עריכה אחרונה על ידי m_c_ofer
פורסם

באמת ניראה טוב, במיוחד המצלמה שלו שנותנת רזולוציה גבוהה בהרבה מ13MP אחרים, רמת הפירוט גבוהה מאוד ועיבוד התמונה טיבעי ולא כמו ציור.

http://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_4c-review-1328.php

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

מחפש המלצה מכשיר עם מסך לפחות 5.5", מעבד קוואדקור (רצוי סנאפדראגון מסדרה 8), רזולוציה לא יותר מ1080P, זיכרון מובנה 32GB ומעלה, רצוי עם סלוט SD, זיכרון פנימי 2GB לפחות, עדיף כמה שיותר, תמיכה בתדרי LTE חובה, כמה שיותר נפוץ בשוק, ועם יצרן שמספק תמיכה ארוכה מבחינת עידכוני אנדרואיד.

 

תקציב 1500-2000 ש"ח.

 

יש את 1+1, אסוס זנפון 2, מוטו X פליי (דורש למתוח את התקציב), סמסונג נוט 4 (מיד2), נקסוס 6 (מיד2).

 

מה עדיף?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

היחיד מהרשימה שלך שעונה על הדרישות זה זנפון 2.

 

1+1 בלי חריץ הרחבה, X פליי עם פחות זיכרון ומעבד סדרה 6, נוט 4 עם רזולוציה יותר גבוהה, כנ"ל נקסוס 6

 

זנפון 2 תפור עליך, אפשר גם G3

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

זנפון זה לא סנטפדראגון (את הביצועים שלו אני זוכר מנקסוס 5, שזה היה הדבר הטוב היחיד בטלפון הזה), G3 הבנתי שהוא זולל סוללה.

 

הבנתי שהסנאפדראגון תומך 64 ביט, ואינטל אטום לא.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

במעבד לא רשמת שחובה snap, רק רצוי, בגלל זה הזנפון נשאר אופציה רלוונטית (בעוד האחרים נפסלים על הסף)

הg3 גם יהיה פשרה כי המסך מעבר ל 1080p (מה שבעצם גורם לו לזלול סוללה)

 

אני ממש מתקשה לחשוב על איזשהו מכשיר שעונה על הדרישות במדויק

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אני חושב שרק הנוט 3 עונה לדרישות, אבל הוא מיושן.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

לי יש נוט 4 והסוללה שלו כי הכי טובה BY FAR מכל מכשיר אחר שהיה לי. והיה לי הרבה (אייפון 6, G4, גלקסי 6 אדג', נוט5).

 

חוץ מזה, מהתנסות קצרה עם הזנפון 2 אני חושב שהאו די מכשיר פח. הכפתור למעלה מעצבן, המסך מאוד חשוך והמצלמה על הפנים.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

חולק על דעתך לגבי הזנפון ,את השלישי קיבלתי ביום חמישי . לגבי הכפתור של הכיבוי אתה לא חייב להשתמש בו אפשר להקיש פעמיים על המסך והוא מתעורר.

אכן מסך טיפלה חשוך אבל לא משהוא מורגש, מצלמה לדעתי מעולה ,סוללה מחזיקה כיומיים בשימוש ממוצע.

עדכונים תכופים כמעט כל כמה ימים יש עדכונים.

השוס הכי גדול המכשיר יקבל את המרשמלו החדש בתחילת השנה .

מבחן השוואה עיוור עם SGS6 פתיחת אפליקציות מולטי טאסקינג לא היה הבדל בין המכשירים . כזכור זה מכשיר שעולה 299$.

פורסם (נערך)

התקנתי את הגרסה החדשה של Tapatalk. יש בעיה קלה. איך לכל הרוחות אני יכול לדעת אם קראתי אשכול מסוים? בגרסה הישנה זה פשוט היה מופיע בbold, אך בגרסה החדשה... כלום.

 

האם יש למישהו פתרון?

 

 

עריכה: מצאתי בהגדרות, gray out read discussions. ניתן למחוק.

עריכה אחרונה על ידי Cassano
פורסם

מאיפה הכי כדאי לקנות G4? עדיף לקנות בארץ?

כדאי לקנות מיבואן רשמי עם "שנתיים אחריות" (עד כמה שהמילה "אחריות" שווה פה בארץ)? או ללכת על ייבוא מקביל בזול יותר?

×
×
  • תוכן חדש...