Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יש למישהו נסיון עם אחד מהדגמים האלו של סמסונג?

נראה שזאת תמורה יחסית סבירה לכסף, בית מוכר, מפרט סביר ומצלמה לכאורה טובה יחד עם אחריות "רשמית",

הרבה יותר מרתיע אותי המראה "הקובייתי" שלהם.

 

http://www.zap.co.il/compare.aspx?sog=e-cellphone&modelsid=905552,891059

 

טלפון סלולרי Galaxy J5 SM-J500F 8GBSamsung

 

טלפון סלולרי Galaxy A5 SM-A500FSamsung

[CENTER] [/CENTER]

פורסם
האם יש למישהו נסיון עם אחד מהדגמים האלו של סמסונג?

נראה שזאת תמורה יחסית סבירה לכסף, בית מוכר, מפרט סביר ומצלמה לכאורה טובה יחד עם אחריות "רשמית",

הרבה יותר מרתיע אותי המראה "הקובייתי" שלהם.

 

http://www.zap.co.il/compare.aspx?sog=e-cellphone&modelsid=905552,891059

 

טלפון סלולרי Galaxy J5 SM-J500F 8GBSamsung

 

טלפון סלולרי Galaxy A5 SM-A500FSamsung

חבר קנה בהמצלתי אסוס זנפון 5 באותו טווח מחירים ועם חומרה זהה, מאוד מרוצה. מה גם שהניסיון מלמד שסמסונג לא ממש משקיעים במכשירי הדגל שלהם (מלבד דחיסת חומרה מפוצצת), כל שכן במכשירי שוק נמוך.

 

עזרה בהזמנת נקסוס 5X, איך קונים ישירות מהחנות של גוגל?

ניסיתי פרוקסי של ארה"ב וזה לא עזר.

אאל״ט אתה צריך כרטיס אשראי עם billing address אמריקאי.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
עזרה בהזמנת נקסוס 5X, איך קונים ישירות מהחנות של גוגל?

ניסיתי פרוקסי של ארה"ב וזה לא עזר.

 

זה לא עוזר כי בטח היית logged in עם משתמש הגוגל שלך וזה מזהה אוטומטית שאתה מישראל.

תצטייד בפרוקסי או VPN, דפדפן שלא נכנסת ממנו בחיים לחשבון גוגל שלך או תמחוק עוגיות, כתובת אמריקאית וכנראה גם כ.אשראי אמריקאי (לא בטוח לגבי האחרון).

פורסם
למי שרוצה את המייזו נוט 2, בניגוד מוכרים אותו ב 145 דולר, שגם אם תשלמו מיסים זה יוצא 800 שקל.

החיסרון הוא שאין תפריטים בעברית למי שמעדכן גירסה, הודות לבאג שביקשו ממייזו לחסום את זה...

http://www.banggood.com/Meizu-m2-Note-4G-LTE-5_5-inch-16GB-MTK6753-Octa-core-Smartphone-p-983222.html?utmid=87?p=WL0304514623201404D5

 

הקפצה רלוונטית - קניתי את המכשיר הזה לאחיין שלי, אחרי "חבר מביא חבר" של דפוק-טוב יצא לו $135, שזה ₪530~ בישראלית.

הגיע שלשום, לא נתפס במכס.

באריזה - כבל ומטען 2A עם שקע אמריקאי

המכשיר הגיע עם גרסת תוכנה 4.5.3A ועברית מלאה, מעט מאוד אפליקציות סיניות, בלי תמיכה בFOTA ועם PLAY STORE מובנה.

הכלאה מוזרה בין גרסאות הI לגרסאות הA.

 

אחיין שלי מבסוט עד השמיים, ובמחיר הזה אני לא חושב שאפשר לבקש יותר מזה:mm_yeah:

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

האמת שזה אחלה מחיר, לאור העובדה שזה לא עבר במכס. לגבי הגירסא, הבנתי שזה מגיע עם גירסא שתומכת

עברית מלאה, אבל ברגע שאתה מעדכן גירסא, העברית המובנית נעלמת, ואומנם אתה יכול להקליד ולקרוא עברית,

אבל התפריטים וכד' לא יהיו בעברית.

פורסם

אין שם את אפליקציית הורדת עדכונים, אין fota דרך הגדרות, אם אתה מפעיל update.zip דרך ה documents הוא לא מזהה שזה עדכון בכלל.

 

זו גרסה מוזרה, לא a ולא i , משהו באמצע

למרות שבinfo רשום A

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

סמסונג S4 שלי התחיל לשחק איתי משחקים. כבר כמה ימים הוא לא מטעין את הסוללה כמו שצריך. או שמסרב להטעין אותה לגמרי (ולא משנה באיזה כבל/מטען/שקע אני משתמש) או שמטעין אבל מתנתק מדי פעם במהלך הטעינה.

 

א. מה זה יכול להיות?

ב. אני חושד בסוללה. הנוכחית כבר כבת שנה וחצי, והמוכר שקניתי ממנו כבר סגר את החנות שלו באיביי. יש למישהו המלצה או קישור לסוללה טובה (מפחד מזיופים)?

ג. סתם רציתי לפתוח עד סעיף שיהיה בשר להודעה.

 

תודה!

עריכה אחרונה על ידי iluxxxa
פורסם
סמסונג S4 שלי התחיל לשחק איתי משחקים. כבר כמה ימים הוא לא מטעין את הסוללה כמו שצריך. או שמסרב להטעין אותה לגמרי (ולא משנה באיזה כבל/מטען/שקע אני משתמש) או שמטעין אבל מתנתק מדי פעם במהלך הטעינה.

 

א. מה זה יכול להיות?

ב. אני חושד בסוללה. הנוכחית כבר כבת שנה וחצי, והמוכר שקניתי ממנו כבר סגר את החנות שלו באיביי. יש למישהו המלצה או קישור לסוללה טובה (מפחד מזיופים)?

ג. סתם רציתי לפתוח עד סעיף שיהיה בשר להודעה.

 

תודה!

תבדוק קודם סוללה, אם זה עושה את הבעיות בסוללה אחרת כנראה השקע טעינה שלך נדפק (לא נדיר אצל סמסונג) נכנס לו קצת מים, לחות, ...

במקרה כזה אתה יכול לקחת מברשת שיניים טבולה בקצת אלכוהול 90% ומעלה, להכניס לתוך השקע ולנקות.

במקרה 'הכי גרוע' אתה קונה באיביי בכמה גרושים שקע טעינה חדש (בד"כ מגיע עם כל הלוח שלו, לוח די קטן).

פורסם
במעבד לא רשמת שחובה snap, רק רצוי, בגלל זה הזנפון נשאר אופציה רלוונטית (בעוד האחרים נפסלים על הסף)

הg3 גם יהיה פשרה כי המסך מעבר ל 1080p (מה שבעצם גורם לו לזלול סוללה)

 

אני ממש מתקשה לחשוב על איזשהו מכשיר שעונה על הדרישות במדויק

טוב, הוזמן זנפון 2 (מחר אלך לאסוף אותו מKSP).

 

מקווה שיצליח להיכנס לנעליים של הנוט 2 (שבזמן האחרון נהיה איטי בצורה מחרידה).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כל מכשיר יהיה איטי אחרי שנה וחצי\שנתיים, על אחת כמה וכמה מכשירים של סמסונג, שיש להם מנגנון השמדה עצמית מובנה בלוח אם.

הדרך הכי טובה להחזיר לחיים את הנוט2 שלך זה לעשות לו הארד ריסט, לצרוב לו קרנל ורום מקוסטם (תראה בXDA על מה הכי ממליצים ובגרסה הכי מעודכנת) ותראה איך המכשיר שלך משתדרג לגמרי.

פורסם (נערך)

הרבה זמן לא צפיתי בסרטונים שלו, מתי הבחור בעל האצבעות הארוכות הספיק להוריד את הגבס?

השאלה היא מאיפה נוכל להשיג את המכשיר ומה צפי העלויות הנוספות כשזה יגיע למכס.

 

אגב, יש פה דגימות מהמצלמה, לא רע, אף על פי שאפשר לצפות ליותר בעיקר בצילומי חוץ עם שמים בהירים, השמים מגורענים מדי, דבר שלא תראה בG4 או אפילו בLUMIA 930.

http://www.phonearena.com/news/OnePlus-X-official-camera-samples-surface_id75229

עריכה אחרונה על ידי PsyOr
×
×
  • תוכן חדש...