Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
מאיפה הכי כדאי לקנות G4? עדיף לקנות בארץ?

כדאי לקנות מיבואן רשמי עם "שנתיים אחריות" (עד כמה שהמילה "אחריות" שווה פה בארץ)? או ללכת על ייבוא מקביל בזול יותר?

אם אתה לא הענין של "מצלמה פצצה" שגם על זה ניתן להתווכח כשהתאורה לא במיטבה.. אז אל.

סוללה חרא.

רכישה לא מוצלחת שלי.

פורסם
אם אתה לא הענין של "מצלמה פצצה" שגם על זה ניתן להתווכח כשהתאורה לא במיטבה.. אז אל.

סוללה חרא.

רכישה לא מוצלחת שלי.

מצלמה זה אחד הדברים החשובים האמת.

מכיר מקרוב G4, עניין הסוללה פחות מטריד אותי, משהו שאמור קצת להשתפר בעדכון מערכת הבא אבל כל עוד היא נשלפת זה שטויות.

פורסם

המצלמה של הנ"ל לגמרי אוברייטד. כל קומפקטית מעפנה משפילה אותה עד עפר. כולל הקטע הידני עלק. גם אני בניתי על זה אבל התאכזבתי קשות. בכלל אני חושב שזה סתם מכשיר. מיותר לחלוטין כמו כל שאר הפלאגשיפים. אין בו בשורה מיוחדת. עוד קצת מעבד, עוד קצת רזולוציה, פחות מדי סוללה. ובהצלחה לפתוח כל הזמן את הקליפסים אחרי שאתה מפרק את הקייס. מבאס.

בשורה התחתונה כל המכשירים מהדור האחרון כמעט זהים לחלוטין

פורסם

קשה לי להסכים.

 

המצלמה של המכשיר מעולה. וממש לא כול קומפקטית "משפילה אותה עד אפר", במיוחד כשרוב האנשים שמים של AUTO ומצלמים.

 

 

מה שכן, LG היא חברה מסריחה שמוציאה מכשירים חצי אפויים. עד עכשיו ה-G4 סובל מלאגים פה ושם בדפדפן ופספוסים בהקשה להדלקה.

פעם ראשונה ואחרונה שאני קונה מכשיר LG.

פורסם (נערך)

מה לדעתכם עדיף, מוטורולה moto x pure edition. החדש מחו"ל, ב480 דולר מחיר סופי, או להמתין לנקסוס 6p שאני אהיה חייב לרכוש בארץ ויעלה פי 2 בערך מהמוטורולה?

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אם 480 דולר סופי זה ₪1866, אני ממש לא חושב שה6P יעלה כפול מזה.

אולי 2500-2700, לפחות תקבל אחריות מקומית ודגם שתומך LTE בארץ.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

היי חברה,

 

אני כרגע בעלים מרוצה מאוד של Jaiyu S3, אני צריך להזמין לאבא שלי נייד חדש ואני רוצה לדעת אם יש משהו טוב חדש ?

ראיתי את ה zenfone, נראה שהוא נותן אותו הדבר בערך, אין לי מושג איך הם עומדים אחד מול השני.

 

שמתי לב שהטלפון שלי לא פופלארי פה בכלל, אבל דיי מככב בביקורות, מעניין אותי למה ?

עברו לי כמה סמסמונגים ואחרים ביד, לא ראיתי הבדל או פיצ'רים כלשהם שבשבילהם שווה לשלם יותר מפי 3 עבור טלפון.

פורסם

תודה.

חיפשתי עליו מידע, נראה טוב, אבל לא ממש שונה מהטלפון שלי

המעבד טיפה מתקדם טוב יותר 6752 שיש לי לעומת 6795 אבל ביצועי antutu הגעתי לאותם מספרים.

בנוסף לי יש 3 גיגה זיכרון ולזה יש 2 גיגה

 

יתרון לxiaomi זה 32 אחסון לעומת 16, אבל זה לא ממש משנה לנו.

 

יש משהו נוסף ?

פורסם

מה אמרנו חברים, G4 - הכרחי\כדאי "אחריות" שנתיים יבואן רשמי או שאפשר להסתפק בשנה "אחריות" (בארץ כל מה שקשור לאחריות הוא תמיד יהיה במרכאות) של החנות\יבואן מקביל?

מה שאהבתי שאצל היבואן רשמי מקבלים גם סוללה נוספת + מטען לסוללה (ובטח מטען קיר מקורי או נורמלי מאשר הזבל שדוחפים בחנויות)

 

כמה אמור לעלות מכשיר כזה (מחיר נורמלי), עדיף לקנות מחו"ל (עם שקלול המיסים) או כבר להביא מהארץ?

פורסם
אם 480 דולר סופי זה ₪1866, אני ממש לא חושב שה6P יעלה כפול מזה.

אולי 2500-2700, לפחות תקבל אחריות מקומית ודגם שתומך LTE בארץ.

הנקסוס יעלה 500 דולר ל32 גיגה,עם החזירות של היבואנים 3k ומעלה זו ההשערה שלי.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

עד לאחרונה חשבתי שאחריות יבואן רשמי לא שווה כלום, ואין צורך לשלם על זה אפילו שקל יותר.

 

אבל עכשיו... עכשיו אני עדיין חושב שהאחריות שלהם היא זבל מוחלט, אבל נחשפתי מנסיון של 2 מכשירים של חברים, שיבוא מקביל הוא לפעמים שקרן גדול, ושם אתה יכול לקנות מכשירים מחודשים מסין(שהחליפו להם חצי מהחלקים) במסווה של מכשיר חדש.

 

לכן או שלקנות בחו"ל מחנות עם שם טוב(כמו אמזון) או לקנות יבוא רשמי בארץ. על יבוא מקביל אני פשוט לא סומך.

פורסם
מה אמרנו חברים, G4 - הכרחי\כדאי "אחריות" שנתיים יבואן רשמי או שאפשר להסתפק בשנה "אחריות" (בארץ כל מה שקשור לאחריות הוא תמיד יהיה במרכאות) של החנות\יבואן מקביל?

מה שאהבתי שאצל היבואן רשמי מקבלים גם סוללה נוספת + מטען לסוללה (ובטח מטען קיר מקורי או נורמלי מאשר הזבל שדוחפים בחנויות)

 

כמה אמור לעלות מכשיר כזה (מחיר נורמלי), עדיף לקנות מחו"ל (עם שקלול המיסים) או כבר להביא מהארץ?

מה הפרש המחיר?

עניין המטען המקורי, הסוללה הנוספת ומטען הסוללות שווה גם הוא כסף, גם האחריות שווה לתחת בשני המקרים.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

×
×
  • תוכן חדש...