Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

א) מולטיטסקינג לא היו לי בעיות

 

ב) מאוד מהיר. עד עכשיו לא היו לי תקיעות (המכשיר אצלי מיום שישי). מעבד קוואד קור ומערכת הפעלה 64 ביט, ליגה אחרת ביחס למה שהיה לי עד עכשיו (גלקסי נוט 2, נקסוס 5). גם 4 גיגה זיכרון עוזר, למעשה מדובר במחשב PC לכל דבר, והיו כאלה שהתקינו עליו חלונות 7-8-10.

 

ג) חיי סוללה - אני מתחיל יום עבודה עם סוללה מלאה, ומסיים אותו עם 60-70 אחוז. כמו שהיה לי עם גלקסי Note 2 בערך, קצת יותר טוב.

 

ד) משחקים כבדים האמת לא ניסיתי.

 

ה) קולט את כל התדרים של LTE באורנג'. לא יודע מה יהיה הסיפור אצלך, אם זה מכשיר זהה, לא צריכה להיות בעיה. לגבי הקליטה בכללי, הוא קולט לי יותר טוב ממה שקלט נוט 2.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לפני קנייה - ממליץ לוודא שהגרסא אותה אתה קונה - מתאימה לרשתות סלולריות בארץ מבחינת תדרים (צריך לבדוק ברשימת התדרים במפרט).

 

ומעבר לכך - האם אפשר לקבל קישור ? גם אני מתלבט בנדון...

פורסם

אני כבר רכשתי 3 כאלו תמורה מעולה לכל הדעות הזנפון.

כל הדגמים דומים ZE551 אפשר ורצוי לשנות לרום הבין לאומי שמקבל עדכונים תכופים יותר הדגם מסתיים באותיות WW, ניתן כמובן לצרוב מודם חדש ואז נקל את כל טווח התדרים שיש.

פורסם

http://www.pandawill.com/asus-zenfone-2-deluxe-smartphone-4gb-32gb-intel-z3580-64bit-23ghz-55-inch-fhd-blue-p104961.html

 

שים לב שהמחיר תקף רק לגרסאת דלוקס (עיצוב שונה של גב המכשיר) בצבע כחול.

 

 

האופו 7/7A FIND אזלו כולם ואין צפי לחידוש המלאי, התמיכה שלהם ממליצה לשקול את הסדרת R החדשה.

 

הוזמן זנפון, מקווה לא להתחרט.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

היום קיבלתי היואווי P8 לייט.

so far so good. המצלמה סבירה ביותר בתוך הבית. מחר אבדוק אותה בתאורת חוץ. המכשיר מגיב מהר גם כשברקע רצות הרבה הפליקציות והתגובה למגע לא רע. יש כל מיני ערכות נושא מפגרות כאלה שאפשר לערוך ולהתאים את הטלפון אישית. לא מרגיש נפילה מהגלקסיע 3.

מי שרוצה גלקסי 3 ב500 שקל שיגיד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אחרי 3 שנים בדיוק עם SG3 (נרכש בדיוטי- פרי; סטוק, נכון?) ומאחר וסימני הגיל בהחלט ניכרים עליו (מעולם לא פורמט, או משהו), החלטתי להשתדרג.

אני מבין מאוד קטן בסמארטפונים, אבל סרבתי להשקיע יותר מ-1,500 ש"ח במכשיר חדש.

לפני חודש רכשתי בדיוטי פרי את הזנפון 2 (1,500 ש"ח; 32GB) ואני שמח עם הרכישה.

לא הספקתי לבחון את המצלמה כראוי (קורה בחו"ל, בדר"כ), אבל היא אכן לא מרשימה במיוחד והוא קצת גדול, פיזית; כל השאר- רק יתרונות, אחרי חודש אני לא מפסיק להתפעל מהסוללה, שיכולה להחזיק גם יומיים, בשימוש מתון.

המכשיר יותר מהיר מאשר שה- SG3 שלי היה אי- פעם, הממשק נקי ונעים לשימוש.

אני מאוד אוהב את העובדה שניתן להדליק אותו ע"י הקלקה כפולה על המסך.

 

למישהו יש המלצה לכיסוי למכשיר?

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם
היום קיבלתי היואווי P8 לייט.

so far so good. המצלמה סבירה ביותר בתוך הבית. מחר אבדוק אותה בתאורת חוץ. המכשיר מגיב מהר גם כשברקע רצות הרבה הפליקציות והתגובה למגע לא רע. יש כל מיני ערכות נושא מפגרות כאלה שאפשר לערוך ולהתאים את הטלפון אישית. לא מרגיש נפילה מהגלקסיע 3.

מי שרוצה גלקסי 3 ב500 שקל שיגיד.

 

יש רשמים נוספים מהמכשיר הזה? Huawei P8 Lite

[CENTER] [/CENTER]

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כן. מצלמת ווידאו טובה מאד לטעמי. העלתי ווידאו שצולם בנסיעה בשרשור היעודי, אפשר להתרשם. תמונות רגילות אעלה בהמשך כשאתקל במשהו ששווה לצלם. הסוללה שורדת יום עבודה מלא כשהמכשיר מחובר לwifi כל הזמן ופתוחות בערך 4 אפליקציות ברקע. אני לא אודיופיל אבל לטעמי האזניות שמגיעות עם המכשיר לא רעות בכלל, עדיפות משל הסמסונג sg3 אבל הרמקול לא משהו. חזק אבל איכות צליל בינונית. מאד נח להתרגל לממשק, ואני לא פריק של גאג`טים. נח להוציא ולהחליף כרטיסי זיכרון בלי לפרק לטלפון את הצורה, הסלוט נמצא בצד ויש כלי יעודי לפתוח אותו. ניתן לשים על המכשיר 2 כרטיסי סים,במקום הכרטיס זיכרון, שזה אחלה אופציה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני שוקל להחליף את הS4 שלי. האם זאת תקופה טובה וההחלפה שווה את הכסף?

לפני הS4 היה לי את S1. זה היה וואחד שיפור מורגש.

 

בכל אופן, אני מחפש טלפונים שעונים על הדרישות הבאות:

 

-סוללה נשלפת.

-מסך 5"+-

-מצלמה הכי טובה (!) גם וידאו וגם סטילס

-רצוי לא סיני, אבל אם סיני אז משהו בשל, אמין ונפוץ

-עד 2500 זוזים

 

יש חיה כזאת?

 

 

תודה!

פורסם

כמוך כמוני גם אני על הגדר.

אגב מתוך עשרת יצרניות סמארטפונים שהכי הרבה מוכרות יש 4 חברות סיניות.

אופציה 1 one+2

אופציה מאוד מעניינת ה xiomi mi5 שייצא החודש.

oppo r7

פורסם

אין עדיין תאריך השקה לMI5, הייתה הערכה שיושק ב30/11 אבל גם זה לא רשמי. מעבר לזה הוא הולך להיות המכשיר הראשון שיריץ מעבד SNAPDRAGON 820, הייתה מעדיף לחכות כמה חודשים ולוודא שאין שם בעיות מיוחדות.

 

R7 משתמש במעבד SNAPDRAGON 4XX, אני לא מבין בזה יותר מידי אבל כשבררתי עליו קצת ברשת בפורומים כתבו שהסדרה 8XX עדיפה בהרבה.

 

1+2 משתמש במעבד SNAPDRAGON 808, ועולה בערך אותו סכום כמו שיעלה הMI5 עם מעבד עדיף בהרבה.

פורסם

עניין הסוללה הנשלפת די מגביל אותך לG4

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אני שוקל להחליף את הS4 שלי. האם זאת תקופה טובה וההחלפה שווה את הכסף?

לפני הS4 היה לי את S1. זה היה וואחד שיפור מורגש.

 

בכל אופן, אני מחפש טלפונים שעונים על הדרישות הבאות:

 

-סוללה נשלפת.

-מסך 5"+-

-מצלמה הכי טובה (!) גם וידאו וגם סטילס

-רצוי לא סיני, אבל אם סיני אז משהו בשל, אמין ונפוץ

-עד 2500 זוזים

 

יש חיה כזאת?

 

 

תודה!

 

LG G3

LG G4 - אם תהיה מוכן לחריגה קטנה בתקציב.

×
×
  • תוכן חדש...