Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
המכשיר הזה יותר מעניין

Xiaomi Mi5

 

בהחלט נראה מעניין. הנתונים שלו מאוד מרשימים והמחיר בטוח יהיה נמוך יחסית למכשירים של החברות הגדולות.

רק דבר אחד חבל לי - המכשיר גדל ביחס לקודמו (MI4C) שאותו אני שוקל להזמין בימין אילו.

פורסם

אחרי שהשמדתי בהצלחה עוד מכשיר, אני מבקש קצת עזרה בהתלבטות.

 

מה שחשוב לי ואני לא מוכן להתפשר עליו זה מסך 5.5", לפחות 3GB וסוללה חזקה.

 

אני מאוד רוצה את השיומי MI5 אבל אנחנו כבר בנובמבר ונראה שהתאריך השקה אפילו לא באופק, על פי שמועות ברשת אפילו עוד לא סגורים אם הוא ישתמש במעבד קוואלקום או מדיהטק, קיצור יש עוד זמן עד שיצא לשוק. מצד שני יש את הONEPLUS TWO במחיר של 400$, שזה גם המחיר המשוער של השיומי כשיצא. לא מצליח להחליט אם לרכוש עכשיו את הוואן או לחכות לשיומי.

 

מצד שלישי, אם אני כבר מתייאש מלחכות, אולי עדיף לחסוף את ההפרש ולרכוש מכשיר מדור אחד אחורה, הם נמכרים במחירים מעולים.

ONEPLUS ONE 260$

zte nubia z7 285$

oppo find 7 325$

 

שלושתם עושים שימוש במעבד SNAPDRAGON 801.

פורסם

אם כבר על OPO אתה חושב אז ממליץ לך ללכת על המכשיר המקורי FIND 7A, חבל לבזבז סוללה על המסך QHD, במחיר של 280$ כולל מתנות לדעתי הוא בקטגוריה משל עצמו מבחינת איכות המכשיר והפיצ'רים הייחודיים לאופפו כמו הטעינה המהירה, רמקולים בליגה מעל כולם, ועוד.

יש סיבה מדוע הם לא ממהרים לשחרר את הFIND 9 כי הם עדיין מציעים חבילה איכותית ומתקדמת, הדבר היחיד שחסר לדעתי מול מכשירי הדגל של היום זה מייצב אופטי למצלמה, כל השאר לדעתי זה שטויות מבחינת מעבד וכו'.

מה גם שOPPO הולכים לשחרר גירסאות אנדרואיד נקיות ותמיד יהיו עדכניים או אפשר להמשיך עם הגירסאות המשופצרות שלהם אבל עם גירסאות אנדרואיד ישנות יותר.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
הנוביה מכשיר מעולה, אבל קח בחשבון זמן סוללה לא מזהיר

 

אם ככה, אז אפשר להוציא אותו מההתלבטות.

 

 

 

אם כבר על OPO אתה חושב אז ממליץ לך ללכת על המכשיר המקורי FIND 7A, חבל לבזבז סוללה על המסך QHD, במחיר של 280$ כולל מתנות לדעתי הוא בקטגוריה משל עצמו מבחינת איכות המכשיר והפיצ'רים הייחודיים לאופפו כמו הטעינה המהירה, רמקולים בליגה מעל כולם, ועוד.

יש סיבה מדוע הם לא ממהרים לשחרר את הFIND 9 כי הם עדיין מציעים חבילה איכותית ומתקדמת, הדבר היחיד שחסר לדעתי מול מכשירי הדגל של היום זה מייצב אופטי למצלמה, כל השאר לדעתי זה שטויות מבחינת מעבד וכו'.

מה גם שOPPO הולכים לשחרר גירסאות אנדרואיד נקיות ותמיד יהיו עדכניים או אפשר להמשיך עם הגירסאות המשופצרות שלהם אבל עם גירסאות אנדרואיד ישנות יותר.

 

שכנעת אותי, איפה יש את המכשיר ב280$? הכי זול שמצאתי זה 510$ מחנות סינית או לקראת ה350$ מאיביי.

פורסם (נערך)

מהחנות הרישמית כמובן.

https://oppostyle.com/find-7a-reloaded

 

ובפורום הזה יש הרבה מידע אם תיצטרך:

http://iandroid.co.il/forum/viewforum.php?f=196

 

עריכה: אני רואה כעת שלא ניתן להזמין, כניראה אזל המלאי-מיצטער :-(.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

נשאר גרסא אמריקאית של ה7A, והמתנות מותנות במלאי. שלחתי להם הודעה בניסיון להבין אם יש מלאי למתנות ומה ההבדל בין הגרסאות.

פורסם

אאל"ט לא יהיה לך תמיכה בדור4 בארץ.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

מה שחשוב לי ואני לא מוכן להתפשר עליו זה מסך 5.5", לפחות 3GB וסוללה חזקה.

 

האמת שהיו לי די אותן דרישות כמו שלך בבחירת מכשיר, ואסוס זנפון 2 (זה עם 4 גיגה זיכרון ומעבד אינטל Z3580) עומד בציפיות יופי.

 

מאמין שתוכל למצוא אותו בחו"ל בפחות מ350$, אני את שלי קניתי בארץ בKSP.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני הבנתי שאסוס הולכים לעדכן אותו ל6.0

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

אם אני אגיד שמצאתי גרסאת דלוקס מעבד 3580 ב290$? להתנפל?

 

איך הוא מבחינת חלקות פעולה? חיי סוללה? מולטיטסקינג? קליטת רשת? משחקים כבדים?

עריכה אחרונה על ידי kookoo
×
×
  • תוכן חדש...