Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לאו דווקא רום אורנג', גם סטוק רום וגם רומים וקרנלים מוקסטמים (אחלה מכשיר לשחק עם רומים), משהו דפוק ברכיב

 

בגלקסי 2 הייתה בעיה בתכנון של אנטנת ה-GPS - היה שם חלק עשוי פלסטיק שעם הזמן פשוט מתחמם ומתנתק ואז אין קליטה. הייתה לי בזמנו את הבעיה עם המכשיר וחקרתי את הנושא לעומק בפורומים בחו"ל. אפילו היה מדריך איך לתקן את הבעיה.

פורסם
שלא תגידו לא ראיתי לא שמעתי לא ידעתי

 

מבצעי בלאק פרידיי בגירבסט : http://www.gearbest.com/m-promotion-active-196.htm

 

היהלום שבכתר: XIAOMI RedMi Note 2 32GB 4G ב ... אתם יושבים?

 

 

₪310 עד הבית

מישהו הצליח להזמין?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

המבצע האטרקטיבי (שבו גם הזמנתי) הוא על Xiaomi Mi4C 3GB 32GB - נותרו עוד מכשירים בודדים במחיר 240 דולר ב-Gearbest (המחיר הוא ללבן - בצבעים אחרים המחיר עולה ב-10-20 דולר).

 

למכשיר ביקורות חיוביות - עכשיו צריך להמתין ולראות מה הוא באמת שווה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מחפש מכשיר בשביל אמא שלי, אמור להחליף את הגלקסי אס2 שהזדקן בכבוד. ללא דרישות מיוחדות, פשוט שיהיה מחליף ראוי לסמסונג. תקציב - כמה שפחות, יותר טוב. קנייה בארץ או באינטרנט, לא ממש משנה. אם יש משהו טוב במסגרת יום שישי השחור אשמח.

פורסם

יש מייזו M2 ב599 בבאג לבעלי לאומי קארד, לדעתי אין בארץ מכשיר אם תמורה טובה יותר לשקל במחיר הזה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

מצטרף לחובב החומרה. קניתי את המכשיר לפני חודש לחייל הצעיר שלי (אחרי שהמוטו E התחיל לקרטע), בינתיים הוא מאושר. צריך להביא בחשבון עוד 100 ש"ח לנרתיק + מגן מסך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
חבל על המאמצים, בעליאקספרס ב11.11 של שנה שעברה היה משהו דומה, היו מוצרים עם מחירים מטורפים אבל ביחידות בודדות (10-20), מיותר לציין שעד שאתה מצליח להכניס את המוצר לסל ובשנייה שאתה לוחץ על רכישה כבר אין מלאי.

חארטה.

 

יש איזה דיל טוב בבלאק פריידי או סייבר מאנדיי על G4 עם אחריות יבואן?

לא ייאמן כמה שאתה צודק. בשעה 19:00 המכירה נפתחה, בשעה 19:00האצבע שלי מקליקה והופ איזה הפתעה , כל היחידות אזלו.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
המבצע האטרקטיבי (שבו גם הזמנתי) הוא על Xiaomi Mi4C 3GB 32GB - נותרו עוד מכשירים בודדים במחיר 240 דולר ב-Gearbest (המחיר הוא ללבן - בצבעים אחרים המחיר עולה ב-10-20 דולר).

 

למכשיר ביקורות חיוביות - עכשיו צריך להמתין ולראות מה הוא באמת שווה.

מה לגבי המכס? מקווה לטוב?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
יש מייזו M2 ב599 בבאג לבעלי לאומי קארד, לדעתי אין בארץ מכשיר אם תמורה טובה יותר לשקל במחיר הזה.

עדיף על doogee x5 pro שעולה 74 דולר , ומיועד לשימוש של ילד בן 9?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
מה לגבי המכס? מקווה לטוב?

1. מקוה לטוב.

2. גם אם אדרש לשלם מדובר בסדר גודל של 300-350 ש"ח. מכשיר אחר, עם חומרה מקבילה יעלה, בקו התחתון, כפליים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
יש מייזו M2 ב599 בבאג לבעלי לאומי קארד, לדעתי אין בארץ מכשיר אם תמורה טובה יותר לשקל במחיר הזה.

 

אותו מכשיר ב579 בbestmobile, ללא כרטיס חבר מועדון, מגיע עם שנתיים אחריות

 

אמא מבסוטה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

אחלה מחירים הם עשו- אבל אם זה לא יבוא של באג אז אין תמיכה בעברית (כשפת ממשק)בעדכונים הבאים, רק לבאג יהיו עידכונים רישמיים עם עברית.

אגב- KSP פירסמו את הM2 NOTE ב899.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...