Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מקפיץ,

הG4 נמכר במבצע של בלק פרידיי במחיר של 2150 לגרסת יבואן רשמית, אבל הכל נמכר לפני שהספקתי לנסוע ולבזבז דלק על 3 סניפים...

 

אני נואש, ולא יודע עוד איפה למצוא מכשיר רשמי במחיר טוב (שזה לא 2550 שהוא נמכר).

 

עזרה והכוונה בבקשה

פורסם
דרך אגב למי שמתעניין בעקבות המבצע בבאג, יצא לי לשחק היום עם המייזו M2 וגם עם המייזו M2 נוט.

 

ומה אני אגיד? הסינים לא ממציאים את הגלגל מחדש.

 

מוטו G מאמזון יהיה בחירה טובה יותר.

קניתי לבני הצעיר את ה-M2 לפני חודש, והבחור מרוצה, אם כי, כיון שהוא משרת רחוק, לא יצא לי לשחק במכשיר או לתחקר את בעליו.

 

אתמול קניתי מכשיר דומה לאמי. הפעם סידור המכשיר הוא תפקידי, ואני חייב לומר שאני מעדיף את האנדרואיד ונילה על ה-Moto G שלי ושל אשתי עם פני ה-FlyMe של Meizu. מצד שני, ה-M2 עולה הרבה פחות מ-Moto G ולכן עדיף למי שזקוק למכשיר זול, כאן ועכשיו. במקרה של אמי גם אין שום חשיבות ל-GPS.

 

עכשיו אני מחכה לבחון את ה-MIUI על ה-Mi4c.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לסינים הזולים יש בעיה עם gps בגלל מעבדי MediaTek

ראיתי שיש את umi eMAX mini עם מעבד Qualcomm Snapdragon 615 במחיר מצחיק של $139

http://www.banggood.com/EMAX-mini-5-inch-2GB-RAM-16GB-ROM-Android-5_0-MSM8939-Octa-core-1_5GHz-Smartphone-p-999320.html

 

היה לי EMAX רגיל עם מסך 5.5, הטלפון מתקפל בכיס. אחרי חודשיים המסך נהרס סופית.

אחרי חודש בערך גם הופיעה בעיה עם הוייפי, היה נדלק לבד כל 30 שניות.

 

 

ספריאל, היה לי MI3 ו-MIUI זאת המערכת ההפעלה הכי נוחה שראיתי עד היום, יש במכשיר כמעט כל אפליקציה שצריך היישר מהקופסא מוטמעת בממשק.

עריכה אחרונה על ידי kookoo
פורסם

לא מעוניין.

 

הטלפון הוא לאישתי והמראה הוא חלק מהעניין. הגומי מאחור ממש לא תורם לתחושת ה"יוקרה" למרות שהוא מרגיש חסון יותר מה-G4.

פורסם (נערך)
זה הנסיון שלי עם המכשיר :)

 

גם כול אחד ומה שהוא מגדיר ל"יותר טוב".

מבחינתי מסך אמולד טוב יותר מכול מסך LCD, כך גם זמן סוללה של יום וחצי יומיים לעומת יום בלחץ.

מבחינת אחרים מצלמה טובה יותר, ורבע שניה יותר מהירות בפתיחת אפליקציות זה מה שעושה להם את זה.

 

לפי כך, אני מעדיף את הגלקסי 5 בכול יום על פני ה-G4.

 

מה אתה אומר על העסקה הבאה:

http://www.olsale.co.il/ItemDetails.aspx?auction_id=22989144

 

או זו:

 

http://www.olsale.co.il/ItemDetails.aspx?auction_id=22990646

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם
מה אתה אומר על העסקה הבאה:

http://www.olsale.co.il/ItemDetails.aspx?auction_id=22989144

 

מכשיר מחודש, לא הייתי מתקרב במחיר הזה

 

או זו:

 

http://www.olsale.co.il/ItemDetails.aspx?auction_id=22990646

לגבי השני, אני לא כ"כ מכיר את דגם ה-NEO, אבל למה אתה כל כך מתעקש על LG או סמסונג?

 

S5 הוא בכללי מכשיר לא ממש מוצלח, אומנם מגיע עם מפרט טוב על הנייר, אבל הטאצ'וויז הכבד, כמות הBLOATWARE שסמסונג דחפו למכשיר, והעיברות הלא יוצלח של סאני, גורמים למכשיר להיות איטי.

 

יש מכשירים יותר מוצלחים באותו כסף או פחות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לי יש S5 ולומרות שבאופן כללי אני לא מת על הטאצ'וויז המכשיר הוא תמורה טובה למחירו הנוכחי, אבל אם לא מפריע לך הדודל של G4(לי כן) אני הייתי מוסיף עוד כמה מאות ולקח את ה G4.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

אני מאוד רוצה את ה G4 אבל אני דיי מוגבל בתקציב, הטלפון שלי התקלקל בזמן לא טוב בכלל (דווקא מאוד אהבתי את הלומיה 920, עבד חלק במשך 3 שנים בלי שום בעיות, המצלמה היתה טובה, שרד המון נפילות וחוץ ממחסור באפליקציות שלא כל כך הפריע לי - הייתי מאוד מרוצה).

פורסם
היה לך אותו?

לא, אבל יצא לי מספיק לראות אותו אצל אנשים, והיו לי מספיק סמסונגים בשביל לקבל את התמונה הכללית

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אני מאוד רוצה את ה G4 אבל אני דיי מוגבל בתקציב, הטלפון שלי התקלקל בזמן לא טוב בכלל (דווקא מאוד אהבתי את הלומיה 920, עבד חלק במשך 3 שנים בלי שום בעיות, המצלמה היתה טובה, שרד המון נפילות וחוץ ממחסור באפליקציות שלא כל כך הפריע לי - הייתי מאוד מרוצה).

 

אז למה שלא תקנה עוד לומיה?

בגלל הביקוש הלא קיים שלהם, הם נסחרים במחירי בדיחה.

הלומיה 925 היה אחד הטלפונים היותר איכותיים שהיו לי(אם להוציא את התוכנה שהיא לא משהו)

פורסם
אז למה שלא תקנה עוד לומיה?

בגלל הביקוש הלא קיים שלהם, הם נסחרים במחירי בדיחה.

הלומיה 925 היה אחד הטלפונים היותר איכותיים שהיו לי(אם להוציא את התוכנה שהיא לא משהו)

קניתי לפני 8 חודשים בערך את הלומיה 930, מצלמה מטורפת אבל כמה שניסיתי לא התחברתי לממשק הסגור והדל של ווינדוספון.

אז כרגע הוא יעלה אבק (אלא אם מישהו ירצה לקנות) והG4 מחליף אותו.

פורסם

הבעיה עם הלומיה שאין כ"כ חלקי חילוף ובחודשיים האחרונים שרציתי לתקן אותו הייתי צריך להזמין מחו"ל חלקים: למשל הסוללה התקלקלה, בארץ רצו על סוללה 250 ש"ח, הזמנתי מחו"ל ב 53 ש"ח עם משלוח וכלי עבודה, החלפתי סוללה אבל אחרי כמה שבועות הטלפון התפגר לגמריי והפסיק לעבוד.

×
×
  • תוכן חדש...