Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

נמאס, פשוט נמאס לי מהטלפון שלי. מכשיר כזה גרוע אף פעם לא היה לי.. נתקע, נכבה אקראית, מגמגם ובקיצור - פח אשפה.

 

לאור הנסיון המר, חשובה לי בטלפון האמינות, זמן הסוללה, האמינות, מידת ידידותיות הממשק והנדסת אנוש גבוהה; אמינות כבר אמרתי? בקיצור, כל מה שהאוטו שלי הוא לא. ;)

 

אין לי איזו אהדה לאפל או "חשק" לאייפון. אני חושב באמת ובתמים שזה מוצר (חומרה ותוכנה) מלוטש יותר ממתחריו. האם אני צודק ואכן אחווה כמה שפחות באגים ובעיות עם טלפון כזה? האם ההצעה שבכותרת משתלמת אפוא?

 

שימושים בסדר חשיבות יורד: גלישה, וואטסאפ, דוא"ל, וויז, פייסבוק - די סטנדרטי הייתי אומר.

 

תודה! :)

:idea:
פורסם

תוכל להסתפק במכשיר אנדרואיד מודרני שיעלה חצי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

המכשיר הנוכחי שלי הוא אנדרואיד. האם גם באפל יש לאגים, תקיעות, יציאות אקראיות מיישומים, הודעות שגיאה מוזרות וכו'? אם כן, האם באותה תדירות?

:idea:
פורסם

אתה חושב שיש לך

לאגים, תקיעות, יציאות אקראיות מיישומים, הודעות שגיאה מוזרות וכו' בגלל האנדרואיד?

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

מנסיוני עם אייפון, שהוחלף באנדרואיד (NEXUS 4), ואז עוד אחד (NEXUS 6), כאשר שני האנדרואידס הנ"ל הם "נקיים" ולא מפוצצים בתוכנות יצרן כבדות ומעצבנות סטייל סמסונג ושות':

להוציא שיקולי עלות - אני מאמין שהאייפון מוצר טוב יותר

כשמכניסים שיקולי עלות - ההפרש בעלות לא מצדיק את ההפרש בתמורה כיום

 

אני רכשתי בבלאק פריידי האחרון NEXUS 6 ב... $200. בעלות הזו, אין מבחינתי שאלה מה עדיף, גם אם הנקסוס המדובר מפלצתול לא קטן (;

 

בכ"א אם 'בא לך אייפון', לך על זה. הם אמנם פלצנים רצח, אבל אפל מוציאים מוצרים מאוד מלוטשים ו(לטעמי)מאוד מוצלחים ל regular user.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

ב1750 ש"ח בטוח לא שווה.

 

ב1000 ש"ח אולי, וגם לא בטוח, בכ"ז מכשיר בן שנתיים.

 

איזה מכשיר יש לך כרגע?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

מערכת הפעלה שנתפרה עבור חומרה ולהיפך, נהנית מיתרון אמינות אינהרנטי (בפוטנציה, כן?).

 

מעבר לזה, האלגנטיות של הממשק של אפל, כמו גם הידידותיות שלו למשתמש והחשיבה על ה"פרטים הקטנים" - זה משהו שהם יודעים לעשות טוב יותר מכל יצרן אחר (make it as simple as you can, but not simpler). ולגוגל, ובכן.. פשוט אין את זה.

 

שיהיה ברור, ממש לא בא לי להוציא כסף עכשיו - למען האמת אני צריך להדק את החגורה. אבל אני רוצה טלפון שיחזיק לי ליותר משנתיים, שלא כמו הטלפון הנוכחי (של סוני.. במחי יד הם שרפו את כל המוניטין שהיה להם בעיני) - בשימוש באפליקציות קלות כמו אלו שנקבתי בהן כמובן. לכן הדגש הוא על אמינות וזמן סוללה. האם זמן הסוללה של ה-5S טוב במיוחד?

עריכה אחרונה על ידי Fkl0ster
:idea:
פורסם

עם כל הכבוד חבוב, אתה ממש לא מדייק (בלשון המעטה): לגוגל יש את זה אחושרלולה (GMAIL, DRIVE, DOCS/SHEETS, ויש עוד המון), וכל מי שקצת מתעסק בתעשיה ובשירותים שלהם יכול להעיד על כך.

הבעיה אינה אצל גוגל, הבעיה היא משהו שכבר אמרת: אפל בונה תוכנה וחומרה, אנדרואיד צריכה להתאים לפלטפורמות מרובות.

 

לומר שגוגל לא מבינים בUI זה.... בוא נגיד שזה 'מעניין'.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)

אתה מתנהג כמו לא מעט "מתייעצים" בפורום רכישת רכב: מחליט על רכישה, ואז מנסה לקבל תגובות חיוביות.

 

לפי הרכישה שאתה מתכנן ברור לי שאתה מוגבל תקציבית, ולכן בכל זאת הייתי ממליץ על אנדרואיד ברמת ביניים, אבל כדי לחסוך - ברכישה ברשת. אני קניתי את השיומי Mi4C ומשך השבוע הראשון אני מרוצה, אבל שבוע לא מספק מידע על אמינות. לפני כן היה לי מוטו G מדור ראשון שהפך איטי, כנראה בגלל שילוב של התיישנות והעמסת אפליקציות מוגזמת. לאשתי מטו G מדור שני ומבחינתה הוא מצויין, פרט לצורך לבצע כיבוי והדלקה פעם בשבוע - וכל שלושת המכשירים עלו סביב 1000 ש"ח. לבן האמצעי נקסוס 4 (מכשיר בן שנתיים וחצי, דגם מלפני 3 שנים) ופרט לסוללה שמתחילה להתעייף המכשיר עדיין ממלא את צרכיו (סטודנט בן 23, כלומר כזה שבד"כ נזקק לטכנולוגיה סבירה פלוס), כלומר גם אנדרואידים בני שנתיים יכולים לספק את הסחורה במחיר די סמלי כל עוד הדרישות לא גבוהות, ושלך אינן גבוהות.

 

אור - לגבי גוגל: נושא ההתאמה לשילובי חומרה כמט אין סופיים הוא המאפיין של Windows ומסביר חלק מחסרונותיו. לגוגל בעיה דומה עם תוספת: מרבית היצרנים אינם מסתפקים באנדרואיד "טהור" אלא מלבישים עליו ממשק ואפליקציות מהשלהם, שעלולה להכביד על המכשיר. אני הייתי רגיל לאנדרואיד "נקי" (מוטו G ולפניו, לכמה חודשים, נקסוס S), ולקח לי איזה 3 ימים להתרגל ל-MIUI של שיומי, וכמובן שיש עדיין כל מיני פינות שלא גיליתי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מכיר מספיק את גוגל והשירותים שלה ויודע "קצת" על עולם החומרה והמחשבים (צמחתי שם.. תעשו עלי גוגל).

 

כולנו משרטטים מטרות סביב החיצים שאנו זורקים, אתה לא מחדש בכך דבר. אני לא פאן-בוי של אפל, אבל אני יכול להריח את האנטי לאפל מרחוק.. אני רק מחפש את מה שיעשה לי הכי טוב ואין בטוב הזה מניות שקשורות - במקרה דנן - במותג אפל ובמה שהוא מתיימר לייצג.

 

רק רוצה טלפון אמין עם זמן סוללה ארוך. אם זה אומר לשלם עוד כמה עשרות אחוזים על מנת שהחוויה שלי בשנים הקרובות תהיה נעימה יותר, אני חושב שזה שווה את זה. השאלה היא - מאחר ואין לי נסיון אישי בן שנים עם מוצרי אפל - האם אני צודק שיש הפרש לטובה בחווית השימוש?

 

ולומר לי לקנות טלפון בחצי מחיר ולהחליף בזמן קצר יותר משהייתי מחליף אייפון זה לא פתרון - אני מסתכל על מה שבין שתי הנקודות הללו.

:idea:
פורסם (נערך)

במחיר של 1750 שקל לא שווה לדעתי, מסך קטן וסוללה שבטח כבר עברה לא מעט

בזמנו היה לי את המכשיר למשך 8 חודשים והוא היה מצויין

עריכה אחרונה על ידי sh33p
פורסם

כל מה שאני רוצה לחומר לך הוא שלאור מגבלת התקציב אני הייתי בוחר במוטו G (יבוא מאמאזון אירופה), יעלה חצי מהאייפון ויעשה את העבודה הבסיסית שאתה דורש. למשל - מוטו G מהדור האחרון עם 16 ג"ב יעלה בהזמנה מאנגליה 181 פאונד (כ-1030 ש"ח), כולל מקדמת מיסים, ויש סיכוי שמקדמה זו (כ-150 ש"ח) תוחזר אם המכשיר לא יחויב במיסים בכניסה ארצה. יתכן שבהזמנה מגרמניה\צרפת\ספרד תוכל לחסוך עוד כמה פרוטות.

 

לגבי דגמים ישנים אני תמיד תוהה כמה זמן הם שכבו במחסן והסוללה שלהם בלתה גם בחוסר שימוש. לא הייתי רוצה לקנות מכשיר ששכב שנה במחסן, הסוללה שלו כבר לא טריה.

 

ודבר אחרון - אם תבחר באייפון ואם תבחר במכשיר אחר - בדוק אפשרות רכישה מחו"ל. הזמנה מאמאזון (ולא חנות משנה המשתמשת באמאזון כפלטפורמה למכירות) בטוחה ומגיעה תוך שבוע-שבועיים, עם אפשרות לחסכון כספי משמעותי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אוקי, תודה. מה לגבי מימוש אחריות? האם יש איזה קמעונאי שמתבלט לטובה או ש"כולם אותו חרא"? לצערי עם הסוני גיליתי שהאחריות שהייתה לי עליו מטעם סלקום(!) הייתה שווה כקליפת השום..

:idea:
×
×
  • תוכן חדש...