Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אגב, התקנתי עכשיו מרשמלו על ה m8. יצא עדכון רשמי. הסוכריה היתה פחות מוצלחת לטעמי על המכשיר, על כל מכשיר שראיתי, הוא היה הופך לאיטי לאחר מספר ימים של שימוש. מורגש מאוד במכשירים עם ג׳יגה זכרון כמו המוטו ג׳י. הייתי מרגיש לאחר מספר ימים גם על ה m8. אולי דליפת זכרון כלשהי. המרשמלו נראה מעולה על המכשיר בינתיים.

פורסם

אל תשכח שהמוטו G מבוסס SD400 ואילו ה-M8 מבוסס SD801. כנראה הבדל משמעותי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אין ספק שזה שמיים וארץ. הכוונה שלי היתה להראות את מסקנתי (לא מבוססת, אלא מתצפיות בלבד) של דליפת זכרון כלשהי תחת הסוכריה, שלא קשורה בהכרח במכשיר ספציפי.

בכל מקרה, למי שיש M8 אירופאי/ישראלי, אחרי 48 שעות הכל נראה בסדר, ממליץ להתקין מרשמלו - אפילו ידנית.

פורסם

uploadfromtaptalk1454006451759.jpg

 

לא מוצא את שרשור האנדרואיד, למישהו יש מושג מה גורם לזה? זה קורה כל פעם שאני מעביר אותו למצב טיסה

קקטוסולר ידנית

 

פורסם

במצב טיסה אין לך קישוריות - לא סלולרית ולא WiFi (אם כי יש אפשרות להפעיל WiFi במצב טיסה,בחלק מהדגמים מצריך הקשה על מקש אישור). מובן שלא תוכל להוריד קבצים (או לבצע כל קשר אחר דרך המרשתת).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לנוט יש עט, מסך בנוי בצורה שונה, מסך לא קמור.

 

לא הייתי לוקח לא את זה, ולא את זה, יש טלפונים עדיפים במחיר נמוך יותר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
שבת שלום לחברי הגיבוב,

 

מה ההבדל בין נוט 5 ל galaxy s6 edge + ?

 

ואחרי שעונים על השאלה הזו, מה הייתם קונים- אחד מהם או את ה LG V10 ?

 

תודה :)

 

אני דווקא הייתי מחכה לגלקסי 7S אדאג'. גם סוללה עדיפה 3600 כרטיס זיכרון ניתן להרחבה, מהירות מעבד משופרת ומסך יותר קטן 5.5. מקווה רק שהמחיר יהיה סביר.

פורסם

הוא לא יהיה, בטוח שלא בהשקה

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בד"כ המחיר אחרי ההשקה מתחיל ב3500ש"ח לא? (סביב 700יורו ברחבי אירופה וכו')

 

מתי בכלל הוא יוצא והאם יש כבר PREORDER או תאריך ידוע למלאי ראשוני?

 

הבתזוג שתחיה שוקלת ברצינות לנטוש את ה iFail 4s שיש לה יותר מדי שנים (3) ואני רוצה להכות בברזל כל עוד הוא חם :) (לתת לה את ה SGS6 שלי ולהשתדרג ל7,או אם ה7 לא כזה שוס לקנות עוד SGS6..)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אני לא מבין מה מושך אנשים להוציא כאלו סכומים על מכשיר סלולרי, זה פשוט טמטום.

ועוד של סמסונג.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

הבתזוג שתחיה שוקלת ברצינות לנטוש את ה iFail 4s שיש לה יותר מדי שנים (3) ואני רוצה להכות בברזל כל עוד הוא חם :) (לתת לה את ה SGS6 שלי ולהשתדרג ל7,או אם ה7 לא כזה שוס לקנות עוד SGS6..)

 

בסוף חודש מרץ או תחילת אפריל -זה הצפי.

פורסם

רק הבהרה, מעולם לא קניתי פלאפונים בהשקה,אז אין סיבה שאעשה את זה כעת.

אני תמיד מחכה כמה חודשים שהמחיר ירד ב 15/20% או מבצעים שתמיד קיימים.

 

אני נוהג להחזיק מכשיר פלאפון כמה שנים טובות. S4 חוגג בקרוב 3 שנים ואני יכול

להחזיק בו עוד כמה חודשים. (שום דבר לא בוער) מעבר לזה יש את שוק היד השנייה (כמובן שצריך לנקוט משנה זהירות) שניתן למצוא שם לא פעם מחירים ב 15% לפחות. הסיבה שאני מעוניין דווקא ב S7 זה רק בגלל הסוללה והכרטיס זיכרון - למרות שהוא פחות משמעותי.

פורסם
אני לא מבין מה מושך אנשים להוציא כאלו סכומים על מכשיר סלולרי, זה פשוט טמטום.

ועוד של סמסונג.

בתור מישהו שהיו לו כמה סמסונגים, מסכים איתך לגמרי.

 

הייתה להם תקופה מוצלחת מSGS2 ועד Note 2, ומשם הם רק הידרדרו ביחס למתחרים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...