Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשרי, אבל זה לא יעבוד כמו נקסוס.

אלא אם כן המחיר של הLG ממש נוח, הייתי מציע לך לחפש נקסוס 5X. אמור להמכר בסביבת המחיר של הG4.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

לפרוץ Bootloader ולהתקין CM או דומיו.

קח בחשבון שזה מצריך התעסקות, קשה להבטיח יציבות לאורך ימים ומעל הכל - פוגע באחריות.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

כי זה לא יותר מפלסטר.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

+1 ל R8

אין מנוס למצוא רום ונילה שלם וגם אם תמצא ל g4 הוא יהיה פחות יציב

לא רואה אלטרנטיבה לנקסוס או מוטורולה (ייתכן שיש עוד מכשירים עם אנדרואיד ונילה)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ראיתם שיש יבואן רשמי של xiaomi ?

היצרן השני בגודלו בסין, מכרו 75 מיליון טלפונים ב 2015.

עם טלפונים מאוד מעניינים.

יש להם עוד דברים מעניינים, נראה מה יגיע לארץ.

אייל

פורסם

האם קיים מכשיר שיש לו 2 סימים כאשר סים אחד עובד על דור 3 והסים שני עובד על דור 4?

לפי מה שאני רואה באתרים השונים בכל המכשירים שיש להם 2 סימים, סים אחד עובד על דור 2(לא ממש רלוונטי בימים אלה) והסים השני מסוגל לעבוד על דור 2,3,4.

 

דבר נוסף, מה הכוונה שהסים השני הוא STAND BY?

תודה רבה לכל מי שיכול לכוון אותי בנושא.

פורסם

הסיפור של סים שמוגבל לדור 2 הולך ונעלם במהירות - הוא היה רלונטי בעבר כאשר בסין התעכבה הקמת רשתות דור 3, כיום כבר לא.

 

הסיפור של standby הוא שהטלפון מסוגל לקבל שיחות משני הקויםף לא צריך לבחור איזה קו פעיל. בעבר היה צורך לבחור בקו הפעיל, ולפני כן, בשנות ה-90 ושנות ה-2000 המוקדמות היתה אפילו אפשרות להפעיל שני קוים (של אותו מפעיל סלולרי) על אותו כרטיס סים. מכשירים חדשים מגיעים עם שני מספרי IMEI מסוגלים לפעול על שתי רשתות במקביל. לפני מספר שנים היו אפילו מכשירים עם שני מסכי חזית (אחד לכל אחד משני הקוים), כנראה שהטכנולוגיה לא נקלטה והשיטה ננטשה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

קודם כל תודה רבה על התייחסות.

האם אתה מכיר מכשיר שיכול להיות בקו אחד דור 3 ובקו השני דור 4 באותו הזמן?

כל המכשירים שראיתי תומכים בדור 4 אבל רק בסים אחד כאשר הסים השני מוגבל לדור 2 בלבד(אפילו לא דור 3).

אני זקוק למכשיר שיהיה בקו אחד דור 3 ובקו השני דור 4.

×
×
  • תוכן חדש...