Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ASUS Zenfone 2

אני חושב ששני הסימים בו יכולים לתמוך בדור 4 (אחד בטוח תומך).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מוזר. לי יש שני מכשירי dual sim, ועד כמה שבדקתי (ולא התעמקתי) שניהם תומכים בדור 3 או 4 בשני הסלוטים: מוטורולה G 2014 שתומך בדור 3 (אין לו דור 4 בכלל) ומכשיר סיני גנרי Logicom L-ite 502 שתומך בשני הסלוטים בדור 4. ממתין להגעת Xiaomi Mi4C כדי לבדוק גם אותו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מוזר. לי יש שני מכשירי dual sim, ועד כמה שבדקתי (ולא התעמקתי) שניהם תומכים בדור 3 או 4 בשני הסלוטים: מוטורולה G 2014 שתומך בדור 3 (אין לו דור 4 בכלל) ומכשיר סיני גנרי Logicom L-ite 502 שתומך בשני הסלוטים בדור 4. ממתין להגעת Xiaomi Mi4C כדי לבדוק גם אותו.

נכנסתי לאשכול כדי לבדוק האם למישהו יש את ה MI4C.

 

אני רוצה להחליף את ה G2 MINI שמשרת אותי רק שנה - אומנם עובד מצויין אבל עבר טראומת מים חודשיים לאחר הקניה ומאז נוטה להתחמם, אז שימוש בווייז אפשרי רק בבהירות של 55%.

 

עדכן כשיגיע, מהיכן רכשת?

פורסם
One+2 VS LG G4

למישהו יש דעה מוצקה בעניין?

איפה אתה קונה?

בארץ עדיף LG, מאתר החברה ONEPLUS

ONEPLUS מייצרים טלפונים זולים עם מעבד טוב, עם כל המיסים והרווח של היבואן הולך כל הזול אז עדיף LG

אייל

פורסם
נכנסתי לאשכול כדי לבדוק האם למישהו יש את ה MI4C.

 

אני רוצה להחליף את ה G2 MINI שמשרת אותי רק שנה - אומנם עובד מצויין אבל עבר טראומת מים חודשיים לאחר הקניה ומאז נוטה להתחמם, אז שימוש בווייז אפשרי רק בבהירות של 55%.

 

עדכן כשיגיע, מהיכן רכשת?

הוזמן מ-GearBest, מזה כשבועיים בסטטוס "נשלח" (באתר המעקב בדואר).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
נכנסתי לאשכול כדי לבדוק האם למישהו יש את ה MI4C.

 

אני רוצה להחליף את ה G2 MINI שמשרת אותי רק שנה - אומנם עובד מצויין אבל עבר טראומת מים חודשיים לאחר הקניה ומאז נוטה להתחמם, אז שימוש בווייז אפשרי רק בבהירות של 55%.

 

עדכן כשיגיע, מהיכן רכשת?

 

גם אני הזמנתי באותו מבצע מ-GEARBEST ועדיין ממתין להגעה שלו.

 

G2 MINI עובד מצויין?! רכשתי כזה לאישתי לפני שנתיים בערך והוא לא מפסיק לעשות בעיות מהרגע הראשון (נתקע, מסך לא מגיב, GPS מעבד קליטה וכ'ו).

פורסם

הוא לא זריז כמו המובילים אבל אני לא צרכן כבד.

לגבי הג'יפיאס - לוקח לו זמן לקלוט אבל הוא לא מאבד לאחר מכן, זה דגם הדואל סים ולא היו תלונות בעניין במכשיר זה.

מה שבאמת נורא זו מהירות האינטרנט הגרועה, מפריע מאוד בעת גלישה.

עם קריסות פה ושם אפשר להתמודד

×
×
  • תוכן חדש...