Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
רק הבהרה, מעולם לא קניתי פלאפונים בהשקה,אז אין סיבה שאעשה את זה כעת.

אני תמיד מחכה כמה חודשים שהמחיר ירד ב 15/20% או מבצעים שתמיד קיימים.

 

כנ"ל.

 

בגלל זה כתבתי שבד"כ המחיר הראשוני לסמסונג חדש בארץ הוא סביב 3500

אני בד"כ #2 מחכה לפחות 3-4חודשים,לפעמים חצי שנה,המחיר צונח ל2900 ככה,ומסנג'ר מישהו לקנות מאילת סביב 2450 :)

 

לגבי אחזקה - גם אצלי ה SGS3 עבד יפה 3שנים,כרגע סתם מעלה אבק אבל כנראה יעבור WIPE בקרוב ואתן אותו לאבא שלי (יש לו מכשיר ARCHOS סיני מעפן שכבר עשה את שלו.)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אני התייאשתי מסמסונג מכשירים פשוט זבל טהור.

יש לי SGS 4 שפשוט ביום בהיר אחד נמחק לו ה IMEI המכשיר היה עם הרשאות ROOT. אין לי גיבוי EFS צריך לצרוב עם קופסה מחדש את ה IMEI עניין של 300 שח.

המכשיר לא מזדקן בכבוד כל כמה חודשים צריך לבצע WIPE על מנת שלא ייתקע האטצוויז זה אחת הזוועות שהשטן לא ברא.

אני גמרתי אתם כבר 15 שנה עם סמסונג.

שם את פעמי על הסינים לדוגמה ה נקסוס P החדש או שיומי.

פורסם

קניתי לפני 3 שנים גלקסי 4 בלמעלה מ3 אלף ש"ח.

המכשיר היה טוב אך עם הזמן הלאגים הרגו אותי, ועם הזמן זה מחמיר.

עכשיו אני כמה חודשים עם מוטורולה מוטו x pure edition, ואין מבסוט ממני.

אין לאגים, פשוט אין.

עוד דבר שמעצבן מאוד בסמסונג, שבחיי המכשיר אתה מקבל אולי עדכון אחד, למרות שהם הצהירו שהגלקסי 4 הולך לקבל מרשמלו, זה לא באמת יקרה וגם אם כן זה כבר לא יהיה רלוונטי כי יצאו עד אז עוד 100 גרסאות.

הם כל שנה מוציאים מכשיר, זונחים לחלוטין מכשיר שרק קנית אפילו פחות משנה, זו תרבות צריכה של אדיוטים.

למה להוציא כל שנה מכשיר ולחדש כ"כ מעט, כי יש אדיוטים שקונים!

ועוד במחירים מונפצים, מה קרה קניתי אוטו או טלפון?

אני הבטחתי לעצמי שאני לעולם לא הולך להוציא יותר מ2000 וקצת על מכשיר, ואני גם משדרג כל שנתיים שלוש לערך.

הרי כמעט ואין הבדלים בין המכשירים שיצאו שנה שעברה לבין המכשירים שיצאו השנה.

אולי המעבד טוב יותר, והכרטיס הגרפי, והמצלמה, אבל זה ממש לא משמעותי וכמעט ולא מורגש,במיוחד עם הממשקים המחורבנים של סמסונג.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

שלום לכולם, לפני כשנה וחצי רכשתי בהמלצתכם Motoroa Moto G 4g דרך האתר http://www.handtec.co.uk/

 

כעת אני מחפש לו מחליף, בתקציב של עד 1000 ש"ח. לא פוסל להזמין מחול שוב.

 

הדרישות הן לא גבוהות: שיהיה כמה שיותר עמיד למים/מכות/שריטות.

עדיף עם 2G RAM

שיהיה אמין

 

תודה לכם :)

תן חיוך, עוד יבוא היום שגם על זה יטילו מס :)

פורסם

למה להחליף מכשיר כמעט חדש?

חפש את השרשור שלי על Xiaomi Mi4C, על יתרונותיו (מחיר, צ'יפסט) וחסרונותיו (בעקר ה-MIUI7)

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני מעוניין להחליף אותו כיוון שהמסך שבור וחצי ממנו מטושטש, ואפשר לשמוע רק כאשר הטלפון על רמקול.

 

Xiaomi Mi4C b נראה לי קצת יקר.



 

אני מחפש משהו פשוט וטוב. אולי התפשרות על Moto G 2nd?

תן חיוך, עוד יבוא היום שגם על זה יטילו מס :)

פורסם

מה שיש לך הוא המוטו דור שני (גרסת 4G).

השיומי עלה לי 997 ש"ח (לפי שער חליפין של 27 בנובמבר 2015, בלי מכס).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
עוד דבר שמעצבן מאוד בסמסונג, שבחיי המכשיר אתה מקבל אולי עדכון אחד, למרות שהם הצהירו שהגלקסי 4 הולך לקבל מרשמלו, זה לא באמת יקרה וגם אם כן זה כבר לא יהיה רלוונטי כי יצאו עד אז עוד 100 גרסאות.

או שיוציאו, והוא יעבוד ככה שתרצה לקנות חדש, ועל הישן למרוח קטשופ ולזרוק על קיר, כשאתה מצלם את זה בוידיאו, צוחק צחוק מטורף עם החברים המסטולים שלך, ומעלה את זה לפייסוש :loco:

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)
שלי דור ראשון, בוודאות. תוכל בבקשה

לשלוח קישור לרכישת השיומי?

ההבדל בין המוטו G מדור ראשון לדור שני הוא גודל המסך ורוזולצית המצלמה בלבד (לפחות לגבי מכשירי 3G).

זה המקור ממנו קניתי את השיומי: http://www.gearbest.com/mi4c-_gear/ צריך להביא בחשבון זמן אספקה של מספר שבועות וכן אפשרות שהמשלוח יפול לידי המכס. באותה חנות יש גם מבחר עצום של דגמים אחרים, זולים ויקרים יותר, החל מכ-60 דולר למכשיר (אין לי מושג מה הם שוים), ויש לא מעט חנויות סיניות דומות.

שים לב שאין לו Gorilla Glass, אם זה חשוב לך. וצריך להתרגל ל-MIUI ולחסרונותיו.

במחיר הרצוי לך (1000 ש"ח) אפשר לקמות ב-Bug את ה-Meizu m2 Note (אחיו הקטן m2 עולה 700 ש"ח באותה חנות). איני יכול להשוות בינו לבין ה-Mi4C, אבל הבן הצעיר שלי מרוצה מה-m2 הקטן יותר, למרות שיש לו תקלה בכפתור הבית שמצריכה כרגע תיקון (מה לעשות, חייל בשטח).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ב1000 שקל הייתי ממליץ להשתדרג, לא מזמן חבר הזמין את הדור 3 של ה G מאמזון צרפת, הגרסה עם 2 גיגה ראם

המעבד קצת מאכזב אבל המכשיר מרגיש מהיר ועובד חלק

המצלמה טובה מאוד (לקוחה מה nexus 6 של שנה שעברה)

פורסם

לדעתי עדיף לחפש מכשיר עם מעבד מסדרה 6 לפחות, עדיף סדרה 8 וכמובן בגרסאות מהשנה האחרונה, לא גרסאות ישנות.

ה-SD400 כבר מיושן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...