Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

למעשה כבר יצא - בסין. יש חוסר בהירות לגבי מועדי אספקה למערב, תאריעים שונים בין השבוע הבא לאמצע מרס ואף יותר מאוחר. המחיר (כ-150 דולאר ב-GeekBuying, אני מניח שדומה גם אצל ספקים אחרים) מפתה, אולם האזהרה לגבי ה-MIUI7 תופסת גם לגביו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אתה צריך את הגירסה האירופית XT1541. הגרסאות האחרות לא תומכות ברצועה 3 של LTE ולכן יפעלו בארץ רק בדור השלישי, כלומר יהיו איטיים במדיה משמעותית בהורדת קבצים. החסרון של גרסה זו הוא העדר תמיכה ב-3G850 של פלאפון, מתוך נסיוני לא קריטי, במיוחד אם יש לך LTE רצועה 3.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לבעלי מייזו MX5/MX5 פרו, באג הכריזו על עדכון לאנדרואיד 6 או בשפת מייזו FLYME 5.

שמעתי גם שיהיה למשפחת הM2 אבלזה לא מוזכר בהודעה.

פורסם (נערך)

זאת הגרסא שבדקתי ועליה כתוב שלא בטוח תתמוך

עריכה אחרונה על ידי kfirsiton

תן חיוך, עוד יבוא היום שגם על זה יטילו מס :)

פורסם
לבעלי מייזו MX5/MX5 פרו, באג הכריזו על עדכון לאנדרואיד 6 או בשפת מייזו FLYME 5.

שמעתי גם שיהיה למשפחת הM2 אבלזה לא מוזכר בהודעה.

זה ממשק שיושב על אנדרואיד 5.1, לא 6.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפי האתר http://www.willmyphonework.net/ הMOTO G 3rd לא תומך בקליטה מלאה 3g בארץ. האם זה עד כדי כך קריטי?

 

לא חושב שתהיה בעיה עם ה xt1541, אגב יש אותו באמזון איטליה בלבן ב200 יורו עד הבית אפילו פחות מאמזון הצרפתי

עוד אופציה שאני יכול לחשוב עליה אם לא בא לך ללכת לכיוון הסיני זה alcatel idol 3, מסך 5.5, SD615, קיבל ביקורות טובות

צפוי לקבל מרמשלו ביוני, 220 יורו עד הבית

פורסם

עד כמה שראיתי, בארץ יש רק גרסא אחת. אחרי שנקסוס 5 שלי מת לפתע קניתי את ה 5x. כמעט אותו הדבר. רק גדול ומהיר יותר. גם המצלמה איכותית יותר. אחרי שמתרגלים ל אנדרואיד ונילה קשה לעבור למשהו אחר.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

עצת המומחים - LG G4 עולה בארץ

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=899547

כ 1900 שקלים, ב saturn גרמניה יש ב550 ו 570 אירו 2400-2600 שקלים,

http://www.saturn.de/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelSearch?storeId=48352&langId=-3&searchProfile=onlineshop&channel=sedede&searchParams=&path=&query=lg+g4

זה ייתכן? או שאני מפספס ויש שוני בדגמים

טס לאירופה בסוף החודש ושוקל להביא משם, אבל אם ההבדל הוא כזה עדיף כבר בארץ

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

עדיף בארץ... עדיף עוד יותר באילת.

לגבי g4 ספציפית, קרא ברשת על בעיית האיתחולים וצריבה מחדש של לוח אם. עדיף לכן במקרה זה לרכוש עם שירות רונלייט או לקחת דגם אחר

פורסם
עצת המומחים - LG G4 עולה בארץ

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=899547

כ 1900 שקלים, ב saturn גרמניה יש ב550 ו 570 אירו 2400-2600 שקלים,

http://www.saturn.de/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelSearch?storeId=48352&langId=-3&searchProfile=onlineshop&channel=sedede&searchParams=&path=&query=lg+g4

זה ייתכן? או שאני מפספס ויש שוני בדגמים

טס לאירופה בסוף החודש ושוקל להביא משם, אבל אם ההבדל הוא כזה עדיף כבר בארץ

 

עזוב אותך מ LG כפי שהסבירו יש למכשיר בעיית אתחול קשה(boot loop) לאחר שימוש של כמה חודשים ישנה בעיה במגעים בין הרכיבים.

אם כבר LG אז את ה V10.

למה שלא תלך על הנקסוס 6P החדש ב 2400 שח עד הבית מאמזון?

פורסם

כי אחרי שנתיים בנקסוס 4 ו 5 אני מאוכזב קשות מהסוללה של המכשיר. אני רוצה מכשיר עם סוללה חזקה ומצלמה סבירה פלוס, השאר לא מעניין אותי כי כולם אותו הדבר בערך, עכשיו בנקסוס 5 חש לי בעיות קשות עם הgps, הוא מאבד את הלוויין כל הזמן, אתמול נסעתי בטעות מתל אביב לרמת גן במקום לאיילון דרום. נמאס לי

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
×
×
  • תוכן חדש...