Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי הרחבת זכרון - ראה הודעתי מס' 3501 בשרשור זה: כרטיס זכרון הוא פתרון לאחסון קבצים\מדיה, לא אפליקציות.

להבנתי המארשמלו אמור לשנות זאת, אבל צריך להמתין להתנסות בשטח. המכשירים שלי כיום מריצים רק סוכריות (5.1), כך שאינ יכול לחוות דעה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הלכתי לאיבוד בין כל המכשירים והחוות דעת.

 

מחפש מכשיר עד 5 אינץ להודעות,שיחות,WAZE , קצת גלישה וזהו.

תקציב של 600 שקל .

 

אם אפשר גם מצלמה טובה אשרינו.

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם
פורסם
שלום לכולם!

 

אז אחרי שהטלפון שלי שבק חיים לגמריי וכל הניסיונות שלי לתקן אותו לא צלחו: אני מתלבט בין כמה טלפונים.

הטלפון הקודם שלי היה נוקיה לומיה 920 ששירת אותי נאמנה במשך 3 שנים.

 

התקציב: גג עד 2000 ש"ח עדיף כמה שפחות.

דרישות:

1) שימושים דיי בסיסיים, שיחות טלפון, וואצאפ, מצלמה שתהיה טובה, WAZE והכי חשוב יציבות של מערכת ההפעלה.

2) סוללה שתחזיק מעמד כמה שיותר זמן.

3) שהמכשיר יהיה עמיד עד כמה שאפשר בפני מכות.

 

מתלבט בין:

LG G4 - אותו אני הכי רוצה אבל הוא הכי יקר אבל לפי מה שניראה לי הוא נותן את התמורה הכי טובה למחיר

LG G3 - נחמד אבל אני מפחד שהוא יתחיל להיתקע ואז אני אתבאס עליו.

samsung galaxy s5 16 gb - אהבתי שיש עמידות למים, לא יודע עד כמה שזה באמת עוזר אבל נחמד, מדאיג רק

הזיכרון שהוא רק 16 ג"ב.

וואוואי p8 16 gb הבנתי שיש אפשרות להרחיב לו את הזיכרון הפנימי.

ובכלל משהו מעולם אחר: אייפון 5s מחודש עם שנה אחריות מאתר אולסייל.

 

 

מה דעתכם הכי יתאים לי?.

 

תודה רבה :).

 

יש את הG4 במבצע בלאק פריידיי (KSP ושות') ב2135 שקל, עם אחריות יבואן רשמי לשנתיים + סוללה נוספת ומטען שולחני.

מחיר מעולה, אני קניתי 2, אל תתפשר על G3 או סיני או אפילו גלקס-איכס.

תשקיע עוד 135 שקל, וקצת לעמוד בתור ויש לך מכשיר טופ של הטופ.

פורסם

המבצע על הG4 בKSP הסתיים, באילת הוא בכלל נמכר ב1825 ש"ח. בבאג המחיר גבוהה 2300 ש"ח.

 

קצת מוזר שהגלקסי 5 מרובע ליבות ועם 2GB זכרון שכולל את המעטפת טאצ'וויז הבזבזנית טוב יותר מG4.

 

ממליץ לך לבחון את אחד המכשירים של oneplus. לי יש מהעבודה את ה oneplus one עובד ממש טוב לא נתקע וגם הסוללה שלו אחלה.

פורסם

זה הנסיון שלי עם המכשיר :)

 

גם כול אחד ומה שהוא מגדיר ל"יותר טוב".

מבחינתי מסך אמולד טוב יותר מכול מסך LCD, כך גם זמן סוללה של יום וחצי יומיים לעומת יום בלחץ.

מבחינת אחרים מצלמה טובה יותר, ורבע שניה יותר מהירות בפתיחת אפליקציות זה מה שעושה להם את זה.

 

לפי כך, אני מעדיף את הגלקסי 5 בכול יום על פני ה-G4.

פורסם

דרך אגב למי שמתעניין בעקבות המבצע בבאג, יצא לי לשחק היום עם המייזו M2 וגם עם המייזו M2 נוט.

 

ומה אני אגיד? הסינים לא ממציאים את הגלגל מחדש.

 

מוטו G מאמזון יהיה בחירה טובה יותר.

פורסם
זה הנסיון שלי עם המכשיר :)

 

גם כול אחד ומה שהוא מגדיר ל"יותר טוב".

מבחינתי מסך אמולד טוב יותר מכול מסך LCD, כך גם זמן סוללה של יום וחצי יומיים לעומת יום בלחץ.

מבחינת אחרים מצלמה טובה יותר, ורבע שניה יותר מהירות בפתיחת אפליקציות זה מה שעושה להם את זה.

 

לפי כך, אני מעדיף את הגלקסי 5 בכול יום על פני ה-G4.

הבעיה עם AMOLED שהוא די דומה למסך פלזמה, שחור זה שחור אבל אם תשאיר רקע סטטי (בעיקר בהיר) במשך הרבה זמן (לפעמים יש איזה אפליקציה שמשאירה לך את המסך דולק ולא שמת לב) אז אתה תראה יופי את הצריבות על המסך, ואין מה לעשות נגד זה.

פורסם
זה הנסיון שלי עם המכשיר :)

 

גם כול אחד ומה שהוא מגדיר ל"יותר טוב".

מבחינתי מסך אמולד טוב יותר מכול מסך LCD, כך גם זמן סוללה של יום וחצי יומיים לעומת יום בלחץ.

מבחינת אחרים מצלמה טובה יותר, ורבע שניה יותר מהירות בפתיחת אפליקציות זה מה שעושה להם את זה.

 

לפי כך, אני מעדיף את הגלקסי 5 בכול יום על פני ה-G4.

 

מסך אמולד אכן מעולה, במיוחד בחשיפה ישירה לשמש.

חבל שהרוב בוחרים להשתמש בIPS.

פורסם
הבעיה עם AMOLED שהוא די דומה למסך פלזמה, שחור זה שחור אבל אם תשאיר רקע סטטי (בעיקר בהיר) במשך הרבה זמן (לפעמים יש איזה אפליקציה שמשאירה לך את המסך דולק ולא שמת לב) אז אתה תראה יופי את הצריבות על המסך, ואין מה לעשות נגד זה.

 

מכול המכשירים שהיו לי(והיו הרבה :)) , רק הנוקיה לומיה 925 קיבל צריבת מסך, וזה אכן מבאס.

בשום מכשיר אחר, לא קרה לי.

פורסם (נערך)
הלכתי לאיבוד בין כל המכשירים והחוות דעת.

 

מחפש מכשיר עד 5 אינץ להודעות,שיחות,WAZE , קצת גלישה וזהו.

תקציב של 600 שקל .

 

אם אפשר גם מצלמה טובה אשרינו.

לסינים הזולים יש בעיה עם gps בגלל מעבדי MediaTek

ראיתי שיש את umi eMAX mini עם מעבד Qualcomm Snapdragon 615 במחיר מצחיק של $139

http://www.banggood.com/EMAX-mini-5-inch-2GB-RAM-16GB-ROM-Android-5_0-MSM8939-Octa-core-1_5GHz-Smartphone-p-999320.html

עריכה אחרונה על ידי LotusElise

אייל

×
×
  • תוכן חדש...