Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
שאלה לבעלי מיזו נוט 2. לאחרונה כשאני מנסה להגיע לתפריט העליון (גלילה מלמעלה למטה, איפה שכל ההודעות החדשות, חיבור וויפיי, בלוטוס וכו') המסך נהיה שחור או מהבהב ואני לא מצליח לראות כלום. בעיה נוספת, אני מנוי ברשת גולן ומידיי פעם הרשת מתנתקת, לפעמים אני מצליח להתחבר באופן ידני ולפעמים לא, גם לאחר כמה שעות. מישהו נתקל בתופעות הללו לפני שאני פונה לבאג? מדובר בבעיית תוכנה או חומרה?

דבר אחרון, אהבתי את מערכת ההפעלה שנמצאת בlg נקסוס 5, יש אפשרות להתקין אותה על המכשיר הזה?

האמת שפעם ב גם לאישתי אין קליטה והיא עם גולן גם כן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
תודה רבה, כבר הותקן הלאנצ'ר אבל עדיין התופעות מתרחשות. לכן אני בודק אם זה אפשרי להתקין את המערכת עצמה

 

אתה מתכוון לROM שלם, פה כבר יש מומחים רבים וטובים ממני.

פורסם

אז החברה נוסעת לארה"ב.

מחפש מכשיר שיחליף את הS4 שלי,גודל סביבות ה5.5 אינצ'.

מחפש מכשיר עם מערכת כמה שיותר נקייה ועדכונים תכופים(נקסוסים לדוגמה)

בנוסף האם יש למוטורולה חנויות פיזיות פרוסות ברחבי ארה"ב? ברצוני לרכוש את המוטו 360 החדש.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם (נערך)

כיף ליראות מכשירים מתקדמים יחסית עם עודף מ750 שקל בארץ :-).

 

אחרי שימוש בכמעט כל מכשירי הפלאגשיפ האחרונים, כרגע עם LG G4, הבנתי שמה שאני באמת באמת רוצה - זה זמן סוללה ארוךךךךך.

 

עוד ועוד זכרון, עוד ועוד כוח עיבוד, עוד ועוד רזולוציה - כבר לא עושה לי את זה אם בשימוש אינטנסטיבי אני לא מסוגל לסיים 3/4 יום בלי לרוץ אחרי הזנב של עצמי.

 

אז לקחתי הימור בן אלף שקלים והזמנתי היום לנובו וויב P1

בגיקבאינג. גוף אלומיניום, FHD 5.5, טביעת אצבע ובלה בלה.. אז נכון שזה לא QHD, ונכון שזה לא המעבד האחרון בשוק אבל אלו פיצ'רים זוללי חשמל שיצא שכרם בהפסדם. ועם סוללה של 5KMAH זה נשמע לי משהו ששווה לבדוק.

מקסימום הלך 250 דולר :)

 

http://gsm-israel.co.il/2015/09/%D7%9C%D7%A0%D7%95%D7%91%D7%95-%D7%91-ifa-2015-%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%A9%D7%94-%D7%93%D7%92%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%A1%D7%93%D7%A8%D7%AA-vibe-%D7%94%D7%A8%D7%90/

עריכה אחרונה על ידי shorlakk
פורסם

עכשיו אחרי שנתתי הצצה קטנה- לדעתי עשית בשכל!.

ומכיוון שמדובר בחברה מוכרת אז זה לא יהיה סתם מכשיר עם כאילו 5000mAh, וניראה שהוא מגיע עם 3 גיגה זיכרון וכרטיס הרחבה, טעינה מהירה ומצלמת PDAF.

מצפים לסקירה שלך :-).

 

וגם אני שותף לדעה שלך, אני לא רואה שום סיבה למעבדים חזקים יותר מסנאפדראגון 801, לדעתי מסך איכותי עם מינימום 400PPI, 2GB זיכרון וסוללה של 4000+ ומצלמה טובה זה מספיק, ממש לא מבין את המירוץ הדבילי של המכשירים הדקים בעולם של 5MM עם סוללה 1500mAh! פשוט לא שימושי!, אין שום בעיה בעובי של 9.9 מ"מ.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
אחרי שימוש בכמעט כל מכשירי הפלאגשיפ האחרונים, כרגע עם LG G4, הבנתי שמה שאני באמת באמת רוצה - זה זמן סוללה ארוךךךךך.

 

עוד ועוד זכרון, עוד ועוד כוח עיבוד, עוד ועוד רזולוציה - כבר לא עושה לי את זה אם בשימוש אינטנסטיבי אני לא מסוגל לסיים 3/4 יום בלי לרוץ אחרי הזנב של עצמי.

 

אז לקחתי הימור בן אלף שקלים והזמנתי היום לנובו וויב P1

בגיקבאינג. גוף אלומיניום, FHD 5.5, טביעת אצבע ובלה בלה.. אז נכון שזה לא QHD, ונכון שזה לא המעבד האחרון בשוק אבל אלו פיצ'רים זוללי חשמל שיצא שכרם בהפסדם. ועם סוללה של 5KMAH זה נשמע לי משהו ששווה לבדוק.

מקסימום הלך 250 דולר :)

 

http://gsm-israel.co.il/2015/09/%D7%9C%D7%A0%D7%95%D7%91%D7%95-%D7%91-ifa-2015-%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%A9%D7%94-%D7%93%D7%92%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%A1%D7%93%D7%A8%D7%AA-vibe-%D7%94%D7%A8%D7%90/

 

עם זה אני מסכים איתך ב 100 אחוז.

זה הסיבה למה העדפתי את הגלקסי 5 מאשר את ה g4. יומיים זמן סוללה שווה לי יותר מאשר מאשר רבע שניה של מהירות בפתיחת אפליקציות

פורסם

ומכיוון שמדובר בחברה מוכרת אז זה לא יהיה סתם מכשיר עם כאילו 5000mAh,

 

ראיתי את המכשיר הזה: http://www.banggood.com/Doogee-HOMTOM-HT6-5_5-inch-Quad-core-2GB-RAM-16GB-ROM-6250mAh-PE-Fast-Charger-Android-5_1-4G-Smartphone-p-999717.html?utmid=138?p=WL0304514623201404D5

של דוגי, שלפחות מצהיר על 6250MAH, שזה נשמע לי המון. האם זה מסוג מכשירי הכאילו אליהם אתה מתכוון,

או שאכן זה מכשיר שהסוללה תאפשר זמן שימוש ארוך?

אני מחפש לחמי מכשיר כזה, כי הוא התרגל לסמרטפון, אבל לא לעובדה שהוא צריך לטעון כל יום את המכשיר...

פורסם

אני לא בטוח עם נתון הסוללה אכן מעל 6000 במידה ומשווים מידות פיזיות ללנובו אבל כניראה שדיי קרוב, בכל מיקרה אם אכן זה כך חיי הסולה אמורים ליהיות עוד יותר טובים כי המיפרט זולל פחות, אאל"ט הוא ממש חדש וכניראה בקרוב מאוד יופיע עוד הרבה מידע ברשת ובמיוחד ב4PDA הרוסי ששם ניתן לימצוא המון מידע לדוברי השפה, לצערי אני מבין קצת רוסית אבל לא יודע ליקרוא והתירגום של גוגל לא ממש ברור רוב הזמן -אז מי שדובר רוסית ימצא שם הכל :-).

 

אני ממש שונא להטעין את הסמארטפון ושונא שכל פעם שאני לחוץ בזמן אני מוצא את הסוללה על פחות מ30%, אז עם מכשירים של 5000mAh לדעתי זה יהיה פינוק.

אני אנסה גם לחפש ביקורות על המכשיר ואעדכן מה אמצא, בכל מיקרה למרות שלא מדובר במותג כמו לנובו ושות' עדיין הם חברה דיי מעניינית עם מכשירים לא רעים, היה לי בעבר פאבלט שלהם DG550 שממש אהבתי יחסית למחיר שלו .

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

תודה רבה.אכן זה מכשיר שממש הושק, ולכן גם אני לא ממש

מצאתי יותר מידי מידע לגביו. גם את המותג לא הכי יצא לי

להכיר, אבל אם הנתונים נכונים, עושה רושם שזה מכשיר

מצויין עבור חמי.

פורסם

~

ברוכים הנמצאים,

 

לאחרונה עבר תחת ידי מכשיר סיני פשוט שזוכה לביקורות טובות בשם Doogee F1 Turbo Mini. הוא היה אצלי כשבוע בשימוש מינימלי אבל זה הספיק כדי לצאת עם תובנות מסויימות. אם מישהו שוקל אותו ונתקל בשאלות שלא נענו או זקוק לפרטים - כתבו כאן או בה"פ ואשתדל לענות.

 

בברכה.

פורסם

שלום,

יש לי מכשיר גלקסי 3, מציעים לי בעבודה לשדרג לגלקסי a5 ב1000ש"ח.

לדעתכם כדאי? הוא יותר טוב?

הגלקסי בן 3 וכבר פותח אפליקציות ומגיב די לאט וגם הסוללה חלשה.

כנראה איפוס המכשיר וקניית סוללה חדשה תפתור את הבעיה.

×
×
  • תוכן חדש...