Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

האם מישהו מכיר מכשיר הנושא את השם Logicom L-ite502?

המכשיר נרכש ב-fnac בצרפת כאשר המוטו של אשתי חדל לפעול. בסופו של דבר המוטו התאושש, אבל נותר בידי המכשיר הנ"ל ואני מחפש עבורו נרתיק ומגן מסך. אתה נמכרים רק במחיר גבוה (13 אירו באמאזון), אבל כיון שאני משוכנע שמדובר במותג מדבקה אשר מופיע גם בשם אחר אולי מישהו מהידענים ידע לכוון אותי כיצד לאתר אותו בשם יותר מוכר ולא במותג הצרפתי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

התפתחות: אמא שלי טסה לארה"ב מחר למשך שבועיים. אני שוקל להזמין איתה מכשיר.

הכיוון הראשוני היה LG G4 אבל הבנתי שההבדלים בינו לבין ה-G3 לא כאלו משמעותיים וגם שה-G4 זכה לתואר המפוקפק כמכשיר שפולט הכי הרבה קרינה.

באמאזון מכשיר חדש בנפח 32GB יעלה 310$ (1240 שקלים). מיותר לציין שאין אחריות.

בארץ מכשיר עם שנתיים אחריות יבואן מורשה יעלה מעל 2100 שקלים.

 

המלצות? יש למישהו מכשיר אחר מומלץ בסכומים דומים?

עריכה אחרונה על ידי m_c_ofer
פורסם

אם אתה קונה את אחד מדגמי LG בארה"ב, שים לב שאתה קונה את הדגם שנמכר בארץ לתמיכה מלאה בתדרים

LG G4 H815

LG G3 D855

 

דבר נוסף, ההשוואת מחירים שלך קצת לא נכונה.

אם אתה קונה מכשיר ללא אחריות, אתה צריך להשוות אותו לדגם זהה בארץ.

כלומר G3 ללא אחריות יבואן רשמי יעלה לך כ1550 ש"ח, 310 ש"ח יותר מהמחיר בארה"ב.

http://www.nett.co.il/shop/%D7%98%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%97%D7%9B%D7%9E%D7%99%D7%9D-c-12/%D7%A1%D7%9E%D7%90%D7%A8%D7%98%D7%A4%D7%95%D7%9F-lg-g3-32gb-d855-%D7%A9%D7%A0%D7%AA%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA-p-357.html?zenid=4ddcfd32b95e4e21ab246a769bbbd1cf

G3 עם אחריות יבואן רשמי יעלה 100 ש"ח יותר, 1650.

http://www.nett.co.il/shop/%D7%98%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%97%D7%9B%D7%9E%D7%99%D7%9D-c-12/lg-g3-d855-32gb-%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%91%D7%95%D7%90%D7%9F-%D7%A8%D7%99%D7%A9%D7%9E%D7%99-%D7%9C24-%D7%97%D7%95%D7%93%D7%A9%D7%99%D7%9D-p-297.html?zenid=4ddcfd32b95e4e21ab246a769bbbd1cf

 

אם יעצרו את אמא שלך במכס היא תשלם 35.7% מעלות המכשיר וקנס על זה שהיא לא הצהירה עליו.

פורסם

לגבי הגרסאות הבינלאומיות שמתאימות לארץ אני יודע. תודה.

לגבי האחריות - אי אפשר לרכוש את המכשיר בארה"ב אבל כן לקבל אחריות בארץ. אם אני כבר קונה בארץ מכשיר אז אני אקנה עם אחריות יצרן מלאה.

לכן ההשוואה כמו שרשמתי. בינתיים, המכירים באמאזון עלו קצת (327$ במקום 310$) ואת המכשיר ניתן לרכוש בדיוטי פרי עם אחריות יבואן מלאה ב-459$).

 

לאילת, דרך אגב, אין לי איך להגיע...

פורסם

שלום חברים, איזה טלפון עדיף לקנות היום, גלקסי 5 או גלקסי 6?

המכשיר ייקנה באילת כאשר ה-6 עולה 2400 וה-5 עולה 1700.

ראיתי ש-5 עמיד למים, אבק, הרחבת זיכרון והחלפת סוללה, בעוד ב-6 כל אלה חסרים.

הטלפון מיועד לאישה שמשתמשת פה ושם באינטרנט, קצת מאקו, וואטסאפ ותמונות, ללא משחקים או דברים כבדים.

תודה על העזרה.

פורסם

אתם סגורים רק על גלקסי?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
שלום חברים, איזה טלפון עדיף לקנות היום, גלקסי 5 או גלקסי 6?

המכשיר ייקנה באילת כאשר ה-6 עולה 2400 וה-5 עולה 1700.

ראיתי ש-5 עמיד למים, אבק, הרחבת זיכרון והחלפת סוללה, בעוד ב-6 כל אלה חסרים.

הטלפון מיועד לאישה שמשתמשת פה ושם באינטרנט, קצת מאקו, וואטסאפ ותמונות, ללא משחקים או דברים כבדים.

תודה על העזרה.

 

אמא שלי משתמשת במכשיר באותם שימושים בדיוק וגלקסי 5 מספיק לה.

היתרון הנוסף פרט למחיר של הגלקסי 5 על פני 6 היא האפשרות להחליף סוללה ולהרחיב זכרון במידת הצורך כפי שגם כן ציינת.

עריכה אחרונה על ידי R'n'B
פורסם
היא נעולה על הגלקסי, רצתה בהתחלה LG אבל עברה עכשיו לגלקסי.

אייפון וכל הסינים בוודאות לא

שתקנה.

היא לא תתחרט, ה5sפשוט מעולה בכל רמח איבריו ;)

לא נתקלתי במישהו שנחנק ממנו לעומת כל מכשיר אחר שכן תמיד היה מישהו שזעק "לא לגעת"

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
לשימושים האלה הייתי ממליץ על הגלקסי 5.

 

היתרון המשמעותי של הגלקסי 5 על ה-6 הוא בסוללה, שגם מחזיקה הרבה יותר וגם ניתנת להחלפה.

 

והחסרונות? מעבד בינוני, 2 גיגה ראם לTW התובעני

ה 6 הציג שיפור משמעותי במצלמה ובמסך ואני לא מדבר בכלל על רזולוציה אלא על שאר הפרמטרים

עם המעבד וכמות הזיכרון שיש ב6 בשילוב רום אחר הטלפון הזה מעולה

פורסם

נהיינו מפונקים אם סנאפדרגון 801 הוא מעבד בינוני , הא ? :)

היה לי כבר את המוטו G עם הסנאפדרגון 400 ולשימוש רגיל(לא משחקים כבדים) ולא למולטי טאסקינג כבד, וגם הוא היה בסדר גמור.

 

הטאצ' ויז בלוליפופ עובד מעולה על המכשיר. מעולם לא הרגשתי לאג או איטיות. הכול עובד כמו שצריך.

מה שכן, המצלמה בגלקסי 6 בתנאי תאורה גרועים, היא פשוט שמיים וארץ מהגלקסי 5. אין מילה אחרת לתאר. בצילומי יום אין הרבה הבדל.

 

לי באופן אישי, העובדה שאני לא צריך לדאוג יותר מדי לגבי סוללה, היא הרבה יותר משמעותית מזה שהמכשיר יפתח אפליקציה ברבע שניה מהר יותר, או יצלם טוב יותר כשהתאורה גרועה ואין פלאש.

פורסם

כן לגמרי מפונקים :) אני עם המוטו X+2, ה801 מתחמם אצלי בפעולות לא כבדות במיוחד, לא ברמה היסטרית אבל די מציק אם אתה ללא כיסוי.

אגב זה לא שהסוללה ב6 גרועה, היא קצת פחות טובה מה5.

אני ממש לא מאוהדי סמסונג אחרי חוויה כושלת עם ה s4, אבל הם קנו אותי עם הs6, בתור בעלים של iphone, htc one והמוטו X

הדבר האחרון שיפריע לי זאת סוללה לא נשלפת וכ.זיכרון

פורסם

מעוניין לקנות טל' באילת.

מתלבט בין

גלקסי 5,

1+1,

Lg g4.

 

שימושים בסיסיים, חשובה לי מאוד אמינות המכשיר.

 

על מה אתם ממליצים מבין השלושה?

יש אולי מכשיר אחר שאתם ממליצים עליו?

פורסם (נערך)

קניתי SGS6 לפני שלושה שבועות בערך +\-באילת

מתאים לי בול לצרכים,ממליץ לכל אחד :)

 

 

מה שכן תקנה מהר מגן אחורי,המכשיר מרגיש כאילו אפשר לקמט אותו (נורא דק!)

 

(יש לי חבר בצפון עם מעבדה,אמר שבמקרה הצורך להחליף סוללה זה 10דק' מקסימום)

ואל ענין הזכרון לא ממש התייחסתי כי 32GB מספיק לי,במקסימום מסנכרנים למחשב או לענן

 

גם אני הייתי נעול על SGS5 לתקופה די ארוכה (לאחיין יש ושחקתי בו לא מעט)

אבל יש לו "רק" 2גיגה זכרון והממשק TW שם באמת כנראה הורג את הטלפון מהר

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...