Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
+1,

 

שווה להמתין לרדמי נוט2 החדש, מחיר בדיחה למכשיק מבית טוב + מגיע עם MIUI 7 עם אנדרואיד 5.1 משהו.

 

חולק כל הדעה שלך,

האסוס עדיף בכל פרמטר, SOC חזק יותר של אינטל ואיכות מוצר טובה יותר.

עד כמה שXIAMI התקדמו הם עדיין לא ASUS מבחינת איכות.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

מצטער לחלוק עליך, בשנים האחרונות אסוס ואיכות לא הולכים ביחד.

פעם באמת הערכתי אותם, היום לא טוב במיוחד מאף אחד בתחום, ולצערי אני אומר זאת.

 

לפני שבוע קניתי כרטיס מסך שלהם מהגירסה המיוחת עם הקירור המיוח וכו', תקול ומלא ארטיפקטים.

אז אל תיבנה עליהם יותר מידי, וMIUI של XIAOMI והעידכונים השבועיים שלהם שווים הרבה יותר.

 

אתה רוצה להשוות את הזנפון 2 לXiaomi Mi Note?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

עם המכשירים של שיאומי אין לי היכרות מעמיקה.

אבל רכשתי לחמתי אסוס זנפון 5 לפני חצי שנה בערך. המכשיר מצויין לדעתי. מפתיע לטובה בכל פרמטר ובמיוחד במחיר.

 

הייתי בטוח שהזנפון 2 אמור להיות מכשיר טוב פי כמה.

בינתיים כולם אומרים לי לרדת מהאסוס ולדבוק בשיאומי.

האמת שעדיין לא השתכנעתי. יש מי שמכיר טוב את שני הצדדים ויוכל להכריע את הכף?

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם (נערך)

אני חייב להודות שלא ממש קראתי ביקורות על האסוס, כי אני לא מחפש אחר מכשיר אז כרגע זה לא מסקרן אותי, אבל אני זוכר שהדור הקודם עם אינטל ממש לא היה להיט ובחנויות סיניות ממש ניסו כמעט לימכור אותם במחיר חיסול רק להיפטר מהמלאי.

כיום כניראה עם העידכונים של גירסאות האונדרואיד יש תמיכה טובה יותר באינטל, ובריפרוף מהיר הביקורות דווקא סבבה, ביזכות הזמינות בארץ והתימחור האגרסיבי(שאני מניח עקב סיבסוד של אינטל לדחיפת מעבדיה מול ARM) המכשיר ניראה מעניין יותר.

 

אבל ליזכור- במחיר של הרדמי נוט2 החדש האסוס כניראה לא מהווה תחרות, ובחיר של האסוס יש את הOPPO 7A שלא רואה אותו ממטר, אז אני בכל אופן לא ממש ממעריצי אסוס ואינטל.

נ.ב: לחובבי הצילום ותפיסת רגעים חשובים: האם תוכלו להסביר מה החשיבות של מצלמה עם פוקוס של

phase detection ? כי לרוב התלונות על המצלמה היא לגבי פוקוס מפוספס או שלוקח יותר מידי.

האם יד עוד מכשיר ב125$ שכולל זאת?, מחכה כבר לירואת ביקורות של חברי הפורומים :-).

כאן הוא מיתלונן בעיקר על המצלמה של האסוס, הבנתי שיצא עידכון מאז- האם זה ניפתר?

 

אם באמת הביקורת לאחר שימוש מעודדות על האסוס לאחר תקופת שימוש אז למה לא- העיקר שיהיה בשעה טובה :-).

 

נ.ב: מעניין ליבדוק מול KSP אם יביאו את הרדמי החדש כי כרגע הם משווקים את המכשירים שלהם.

 

בנוגע לשיומי- מה שמיייחד אותם מעבר לזה שהם ב5 הראשונה בעולם זה הקהילה: יש לך בעיה הוא הצעה? כתוב בפורום של הMIUI ותקבל תשובה מחברי הקהילה כולל המפתחים ולפעמים תקבל את הפיתרון בעידכון של יום שישי הבא, תגיד לי לעוד איזה חברה יש משהו דומה לזה?(כרגע לשיומי ואופו ועוד אחד אאל"ט).

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

האסוס מכשיר מעולה ביחס למחיר, יש לי אותו כחודשיים והביצועים שלו מעולים.

אישית אני מעדיף ללכת על בטוח ולקנות מכשיר שהוכח בכל ביקורת של כל אתר רציני אפשרי שמדובר במכשיר הטוב ביותר ביחס למחיר.

מאשר לקנות 'חתול בשק, כדוגמת הקסיומי.

 

ציטוט מ GSM ARENA:

The Zenfone 2 is a feature-rich package with a semi-premium design, dual-SIM flexibility and plenty of power for daily tasks. All of that comes at a compelling price, too.

עריכה אחרונה על ידי shayBB

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

שלום לכולם,

מחפש לרכוש LG G4, כשנכנסתי לזאפ ראיתי שהמכירה מתחילה מ-2,235 ש"ח שזה כביכול יבוא מקביל, ויש באייבורי ב-2,975 ש"ח יבוא רשמי. עד כמה זה משנה? שווה את ההפרש מחירים? יש המלצה לחנות טובה שאזור חיפה והקריות לקניית המכשיר?

תודה.

פורסם

הגידו נא מומחי הפורום, חפרתי די הרבה, אני מחפש מכשר סיני טוב עם שבב NFC, ואין, פשוט לא מצאתי.

מישהו יכול להחכים אותי?

אם תטפל קבוע אצל אותו מוסכניק, יגיע השלב שהוא יפסיק לעבוד עליך וסתם יהיה יקרן...
פורסם

באמת הגיע הזמן שתפסיקו לחשוב לקנות טלפונים של סמסונג ותבדקו מה יש לסינים.

כולם משתמשים באותם רכיבים: מעבד, מצלמה,מסך וכל השאר.

חלק מהרכיבים של הסינים מיוצרים ע"י סמסונג.

סמסומג עולה יותר בלי סיבה.

 

NFC? למה?

אייל

פורסם

מבקש להתייעץ עם חברי הפורום.

התקציב- בערך עד 1500 ש"ח.

מעדיף מכשיר בינוני גבוה שימש כמה שנים.

מועמדים שסימנתי עד עכשיו

MOTO X- לא מצאתי בארץ , מניח שימליצו לי על אמאזון

MEIZU MX5- ניתן לקנות באילת בתקציב אבל חסר לו חריץ הרחבה. -לא בעיה להיפטר בקלות מהממשק .

אסוס זנפון 2 - ניתן גם לקנות בארץ אבל טיפה יקר יותר מהמייזו באילת .

חוץ מאלו הצעות יתקבלו בברכה להוציא כל סמסונג שהוא.

פורסם
מבקש להתייעץ עם חברי הפורום.

התקציב- בערך עד 1500 ש"ח.

מעדיף מכשיר בינוני גבוה שימש כמה שנים.

מועמדים שסימנתי עד עכשיו

MOTO X- לא מצאתי בארץ , מניח שימליצו לי על אמאזון

MEIZU MX5- ניתן לקנות באילת בתקציב אבל חסר לו חריץ הרחבה. -לא בעיה להיפטר בקלות מהממשק .

אסוס זנפון 2 - ניתן גם לקנות בארץ אבל טיפה יקר יותר מהמייזו באילת .

חוץ מאלו הצעות יתקבלו בברכה להוציא כל סמסונג שהוא.

 

אתה לא באמת מצפה לתשובה רצינית. הזנפון רק היום הושק בארץ והמייזו עוד לא הגיע. חכה קצת שיהיה איתם ניסיון ואז תחליט.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

קניתי את המיזו נוט2 ואני בסה"כ דיי מרוצה. נק' שמפריעה לי המערכת פליימי. יש אפשרות לשנות את זה? לאישתי יש lg g3 והייתי מעדיף מערכת בסגנוו הזה.

×
×
  • תוכן חדש...