Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדווח על אכזבה רבתי: הפעלתי את ה-Moto G 2014 של אשתי עם שני כרטיסי סים (ישראלי וצרפתי), והפעתלי וויז על DATA בכרטיס המקומי. לאחר דקות אחדות המכשיר הפסיק לפעול, ואשתי שמה לב שהוא חם מאד. מאז לא ניתן להפעיל את המכשיר ונראה כי זה סופו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא הייתי ממהר להסיק מכך..

תנסה להיכנס לתפריט בוט ע"י לחיצה ארוכה על מקש ווליום גבוה+ נמוך+ לחצן הפעלה , עדיף כאשר הוא מחובר לחשמל.

פורסם

ניסיתי כעצתך, לא פעל.

הרמז שלי לקלקול פיזי ולא תוכנתי הוא התחממות יתר מהירה.

ניסיון נוסף לחיפוש פתרון יעשה אחרי שאשוב ארצה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא בדקתי לדגם זהת אבל יש לי מגינים של Nillkin על כמה מכשירים והמגע שלהם מצויין

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בדיוק עכשיו שוחחתי עם 2 אנשים מהעבודה שיש להם את ה one plus one

הם אומרים שהם מאוד מרוצים ממנו, מה שכן אמרו לי שהספיקר לא הכי טוב אבל חוץ מיזה הכל עובד טוב.

פורסם

מה אתם אומרים על העסקה הזו של ה one plus one? שנתיים אחריות ותשלומים ללא ריבית...נראית לי עסקה טובה...דעתכם?

http://www.olsale.co.il/itemdetails.aspx?auction_id=22990334&af=2055&zap=1

פורסם

חברה אני לא יודע אם זה קשור לשרשור אבל שלחתי את הנוקיה למעבדה פרטית פה ואמרו שלא הצליחו לסדר אותו.

מישהו מכיר/יודע מה עדיף השירות של סלקום או של יורוקום? מי עדיף? (הטלפון נקנה ע"י אחי הקטן והוא רוצה לתקן אותו).

פורסם

לקנות oneplus זה בשביל המחיר.

היבואנים בארץ מוכרים אותו במחיר יותר גבוה מהמחירים של LG אז זה ממש לא שווה.

המחיר של ONE 64 דרך האתר שלהם זה פחות מ 1200 ש"ח, כל מחיר מעל 1500 ש"ח עדיף LG G3 או סמסונג S5

אייל

×
×
  • תוכן חדש...