Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ממש פשוט תוסיף את את המכשיר לסל הקניה וראה את הסיכום:

המכשיר עולה 269.29 אירו ללא מעמ מקומי.

שילוח 16.69 אירו.

עמלות יבוא 50.16 אירו.

סה"כ: 328.34 אירו כל זה תכפיל בשער המטבע= 1370 ש"ח .

פורסם (נערך)
http://www.wallashops.co.il/השקה-ASUS-ZENFONE-2-5-5-נפח-16GB-דגם-550ML/pi1RD1RDZenFone2A500CG

 

זהו נסגרתי על מכשיר. מצטער על החפירות

 

מגינים למכשיר כדי להזמין מאלי אקספרס?

על הנייר (או על צג המחשב) נראה מכשיר עם נתונים יפים ומחיר מצויין.

האם בגלל זה ההחלטה שלך, או שגם חיפשת חוות דעת באינטרנט?

 

האם לא כדאי להוסיף עוד 300-400 ש"ח ל lg-g3 ולהינות ממכשיר מחברה מוכרת?

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
פורסם
ממש פשוט תוסיף את את המכשיר לסל הקניה וראה את הסיכום:

המכשיר עולה 269.29 אירו ללא מעמ מקומי.

שילוח 16.69 אירו.

עמלות יבוא 50.16 אירו.

סה"כ: 328.34 אירו כל זה תכפיל בשער המטבע= 1370 ש"ח .

 

ה"עמלת יבוא" היא לא רק 18% (מע"מ), היא 35.7% כי זה טלפון סלולרי,

מה שהופך ל 1650 ש"ח.

פורסם

נכון, אבל אותך זה לא מעניין, כי אתה משלם מחיר קבוע מראש שמחושב ע"י אמזון וכולל הכל. אם אמזון נדרשים להוסיף כסף- זה עליהם (ואם במקרה זה עולה פחות אתה מקבל החזר).

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

אם כתבת זאת אתה כנראה לא רוכש מאמזון .

וכאן טמון כל היופי בקנייה מאמזון . אתה מקבל מחיר עד פתח הבית כולל הכל ! את כבר משלם את המס .

השורה של המס היא רק הערכה באם תשלום המס היה נמוך אתה מזוכה על ההפרש .

פשוט וקל.

פורסם

שאלתי בעבר אבל עדיין מתלבט:

לאישה S4 mini guos. מעוניין לשדרג לה כי המכשיר קטן כבר, קצת איטי ורוצה מצלמה יותר טובה.

חשובה לי האמינות של המכשיר. בנוסף, המכשיר יירכש בחו"ל.

כרגע ההתלבטות היא:

סמסונג S5 רגיל או דואל סים אבל עם מעבד Qualcomm.

ל.ג. G3 בגרסת 32ג"ב עם 3ג'יגה ראם.

ל.ג פלקס 2 אני שולל בגלל בעיות התחממות במעבד 810.

מה עדיף?

Veni Vidi Vici

פורסם

קי.אס.פי הורידו את המחיר של גלקסי אלפא ל-1350 (המחיר בזאפ מתחיל ב-1700 ש״ח).

לדעתי זאת יכולה להיות אופציה מעניינת.. אמנם המפרט והסוללה לא הכי חזקים, אבל יש לו מסגרת אלומיניום וזיכרון בנפח 32GB.

פורסם

להחליף גלקסי נוט 2 במייזו M2 NOTE כדאי?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...