Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
טוב,הרבה זמן לא חפרתי :D

 

http://www.phonearena.com/phones/compare/Samsung-Galaxy-S6,Samsung-Galaxy-S5/phones/8997,8202

 

על פניו נראה שעדיף את ה5 מאשר ה6

 

1) (מתייחס למחירים באילת) הSGS5 עולה 1850,בעוד ה6 עולה 2650 (800שקל הפרש די גדול)

2) ה6 עוד חדש ואני לא אוהב חדשים מדי,ניתן לאחרים להשתפשף עליו,מקסימום תמיד אפשר להעביר במשפחה ולשדרג שוב

3) ה6 עשוי זכוכית ואלומיניום (שביר/עדין) בעוד ה5 עדיין פלסטיק ומתכת (נקודה לרעת ה6,פחד אימתני שיתרסק,חלקים יקרים בטירוף בגלל שחדש..וכו')

4) רק 2גיגה זכרון ב5,בעוד 3גיגה ב6

5) ואיך לא - ב5 אפשר לפרק סוללה\לשים כרטיס זכרון בעוד אי אפשר ב6 (סוללה גדולה יותר ב5)

 

***מה הקטע עם המעבד של ה5? לא אמרו שה801 סנאפדרגון מתחמם או משו?

 

אז כרגע הנטיה כאמור לכיוון הSGS5 - הארות?הערות?משהו שפספסתי?

 

תודג! :)

לא שמעתי משהו מיוחד על סנאפדרגון 801 שמתחמם, אני שמעתי בעיקר על ה810.

אני די בטוח שפספסת פלאפונים איכותיים של חברות אחרות שהן לא סמסונג, כמו LG G3 בגרסת ה32GB שמגיעה עם 3GB RAM שעולה באילת בסביבות 1800 שקל, יש מצב אפילו פחות.

אני אישית גם ראיתי באילת G4 של LG ב2500 שקל, אבל אני לא רואה הבדלים יותר מדי גדולים בין הG3 לG4, אני אישית ממליץ על הG3.

 

ואם בכל זאת ההתלבטות היא בין הגלאקסי 5 ל6, הייתי הולך על 6, כי ה5 מרגיש מסורבל יחסית לגודלו ואיטי בגלל ממשק הTOUCHWIZ.

אני בסדר עם קיה סטוניק 1400 רמת גימור LX אוטומטית.

פורסם

גם ה 801 מתחמם וסובל מ throttling (ב G3 לדוגמא זה בא לידי ביטוי בקטעים מפגרים כמו הגבלה תוכנתית של הבהירות ל 90 אחוז וכיוצ"ב), אך המצב עם ה 810 גרוע יותר. ה 808 משושה הליבות קצת מחזיר את העניינים לשפיות.

פורסם

אני כבר כמעט שנתיים שלא משתמש בwaze הכל עובד טוב יותר בגוגל מפס (זה אותו הדבר מאז שקנו את waze) ובלי החרא של וויז שנהיה כבר כמו רשת חברתית כל 2 מטר רכב עומד בצורה מסוכנת ואיזה נינג'ות עם חרבות על הכבישים

פורסם

לפני שנה ניסיתי לנווט עם גוגל מאפס ההוראות היו פשוט בלתי אפשריות להבנה. להוראה "פנה ימינה" או "פנה שמאלה" מצטרף שם הרחוב, עכשיו נסו לפעח שם של רחוב בפינלנד עם פירוש של סינתייזר אמריקאי.

התיאשתי וחזרתי לוויז.

חייב לציין כי הוייז שימש אותי היטב בדנמרק בשבוע שעבר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ניווט תלוי-דאטא עובד אצל מי שלא נוסע רחוק או הרבה. מי שנוסע מאות ק"מ ביום (בעבודה או בחופשה) יודע שקליטה בטלפון באזורים שונים זה לא דבר קבוע ולכן כדאי לעשות שימוש באפליקציות אופליין כמו Sygic, בנווטן יעודי או אפילו במפת נייר פשוטה.

 

גם אני מחבב את ווייז ומתעצבן מהבאגים האינסופיים של הסיג'יק, אבל יודע מנסיון שאי אפשר לסמוך על הפלאפון בתור אמצעי ניווט יחיד. מילא אובדן קליטה סלולרית, אבל כבר קרה לי שגם אנטנת ה-gps של הטלפון חדלה לתפקד ואז נאלצתי להוציא את המפה או את הגרמין הישן והטוב.

 

יש הטוענים שהקיפו חצי עולם עם הווייז והגוגל, אבל מנסיוני זה בסה"כ עניין של זמן עד שהתוכנות האלה ישאירו אותך תלוי באוויר ואבוד באמצע שומקום. סטטיסטיקה פשוטה, תיסע מספיק ומתישהו זה כבר יקרה.

 

לאנשים יש נטיה טבעית להסתמך יותר מדי על טכנולוגיה ולחשוב שהסמארטפון שלהם הוא כל-יכול. אז"ש.

פורסם
מישהו אולי נתקל בסקירה לM2 נוט שכוללת הפעלת וויז? אני מחכה לו ולא מצאתי כזו. הM1 מבחינתי שרוף בגלל הסיבה הזו.

 

http://iandroid.co.il/forum/viewtopic.php?f=71&t=201701

בשעה טובה הם הוסיפו תמיכה בעידכון האחרון :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

OPPO 7A/7 בהנחה מהחנות הרישמית בארה"ב כולל אוזניות BT, מגנים מתנה:

Find 7a for only $289, and the higher-end Find 7 for just $329.

http://blog.gsmarena.com/oppo-find-7-find-7a-get-big-price-cuts-us-july-14/

 

אאל"ט אפשר ליקנות דרך הכתובת שעושים בארה"ב למישלוחים לא?

 

לדעתי תמורה מצויינת למחיר, טוב יותר בכללי מה1+1.

gsmarena_001.jpg

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

2500-2700 זה המחיר שלו בד"כ באילת ללא מע"מ,בשאר הארץ הוא סביב ה3K כפי שציינת.

 

לפי מה שכתבו פה כרגע יש איתו בעיה כלשהי,חכה שייצא עדכון ואנשים ידווחו שהכל בסדר

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
2500-2700 זה המחיר שלו בד"כ באילת ללא מע"מ,בשאר הארץ הוא סביב ה3K כפי שציינת.

 

לפי מה שכתבו פה כרגע יש איתו בעיה כלשהי,חכה שייצא עדכון ואנשים ידווחו שהכל בסדר

בזאפ יש אותו מלא סביב ה 2500, יש איזה עניין עם יבוא ישיר ועקיף?

פורסם

ממה שראיתי יש 3 הבדלים: 1. יבוא מקביל העברית בעייתית. הטלפון מגיע עם עברית אבל לאחר עדכון היא נעלמת. ביבוא מקביל פתרו את זה ע"י התקנת אפילקציית morelocal שלא תמיד עובדת כמו צריך במכשיר הנ"ל. אפשר עדיין לשים עברית אבל זה דורש התעסקות.2.ליבואן רשמי יש כביכול אחריות טובה יותר- לטעמי זה בולשיט , אבל אם קנית את המכשיר מחברות הסלולר, אז אכן תקבל אחריות טובה יותר.3 ראה סיבה 1- המכשיר לא נפתח ולא הותקנו בו כול מיני אפליקציות

פורסם

מחפש המלצה לפלאפון .אני היום עם סמסונג נוט 1 (ענתיקה אבל עושה את העבודה אבל במהירות של צב )

חשבתי לשדרג .יש עכשיו מבצע לנוט 3 ב1499 שח בעולם הקולנוע. ויש את הLG2 32 גיגה ב1299 שח . ויש את הלנובו מסך 5 4 ליבות ב444 שח. אני משתמש הרבה בפיסבוק ומשתמש בהפליקציות של מצלמות בעסק. חשוב לי שהמכשיר יהיה מהיר ולא יתקע כל שניה

מה אתם ממליצים?

×
×
  • תוכן חדש...