Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הבנתי את ההגיון של הסעיף האחרון שלך, דייב.

ברור שיהיה הפרש במחיר המכירה, כמו שהיה הפרש במחיר הקניה. אם משלמים 1900 שקל יותר, ומחזירים 800 שקל יותר כשמוכרים, עדיין מפסידים 1100 שקל יחסית לאותה פעולה עם המוטו. איזה מין שיקול זה?

 

לשימושים שלך, שדומים לשלי, אני מסכימה שהיתרונות הטכניים של הG4 בטלים בשישים, למעט המצלמה והשופוני. הG4 פשוט מיותר לאנשים כמונו, לא משנה איך תסובב את זה.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם (נערך)

האממ, אם יש לי מוטו G שאני אפסיד עליו 400 שקל, ו G4 שאני אפסיד עליו 1200 שקל, אז ההפרש בניהם הוא הפסד של 800 שקל לרעת ה-G4.

 

800 שקל זה לא בטל בשישים, ושכול אחד יעשה את החושבים שלו. העניין הוא שזה בסופו של דבר הרבה פחות מ"למה שאני אשלם פי 4 על מכשיר X לעומת מכשיר Y?"

 

אלא כמובן אם התכנון הוא להשאר עם המכשיר עד שהוא מתפגר וכאן כבר נכנסים גורמים אחרים(השקעה לטווח ארוך, רלוונטיות של מכשיר וכו')

 

אני יודע שלי אישית מתאים לשלם אקסטרה מחיר של 2 שווארמות בחודש, בשביל להינות ממכשיר שהוא שיא הטכנולוגיה. הרי בכול זאת אני משתמש הרבה במכשיר.

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
פורסם

תנסה להשוות גלישה באתרים בכרום בשני הטלפונים. שם ההבדל צריך להיות הרבה יותר דרמטי הן מבחינת נוחות קריאה של טקסט והן מבחינת מהירות.

פורסם

אני אכן גולש בכרום בשניהם. חצי שניה לפה ולשם באתרים רגילים זה לא ממש מורגש. באתרים כבדים יותר אכן יש הבדל מורגש,אבל באופן אישי אני גולש באתרים כאלה לעיתים רחוקות.

יהיה מעניין לראות בטווח הארוך את ההבדלים ברזולוציה,אבל נכון לעכשיו ההבדלים הם דיי מינוריים לעין שלי לפחות

פורסם
האממ, אם יש לי מוטו G שאני אפסיד עליו 400 שקל, ו G4 שאני אפסיד עליו 1200 שקל, אז ההפרש בניהם הוא הפסד של 800 שקל לרעת ה-G4.

 

800 שקל זה לא בטל בשישים, ושכול אחד יעשה את החושבים שלו. העניין הוא שזה בסופו של דבר הרבה פחות מ"למה שאני אשלם פי 4 על מכשיר X לעומת מכשיר Y?"

 

החשבון שלך מכיל טעות בסיסית של צרכנים לא רציונלים.

אתה משווה את ההפרש בין מחיר המכירה בלבד, ואומר "800 שקל זה לא כזה הרבה", אבל לא לוקח בחשבון את מה ש"הפסדת" כבר כשקנית מכשיר יקר יותר ב1900 שקל. כך שבסופו של יום לא הפסדת 800 שקל, הפסדת 1100 שקל (1900 שהוצאת יותר בקניה, מינוס ה800 יותר שהכנסת במכירה).

 

מבחינה רציונלית, על שניהם תקבל פחות או יותר 50% מערכם כשתמכור, כך שהשיקול צריך להיות כמה כסף אתה משקיע ואיזו תמורה אתה מקבל. בכמה תמכור זו לא פונקציה, בסלולרי אין מכשירים ששומרים ערך יותר מאחרים.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

לא יודע אם שמת לב, אבל אמרתי שאין לי בעיה לשלם 800 שקל אקסטרה , זאת אומרת אקסטרה יותר מההפסד כביכול על המוטורולה. אז כן את ההפסד הכולל הוא 1200 . אבל זה לא שבמקום המוטו G הייתי משתמש בנוקיה X שזרוק אצלי איפשהו בבית. אני אפסיד את אותם 400 שקל בכול מקרה.

 

ואני צרכן מספיק רציונלי. בגלל זה קניתי יאריס ב-40 אלף שקל כשכולם אמרו לי "מה אתה קונה יאריס במחיר כזה, יש לך פיזו 206 מקבילה ב-25 אלף!" ובפועל הפסדתי בירידת ערך פחות ממה שהייתי מפסיד אם הייתי קונה את אותה פיזו ב-15 אלף פחות.

פורסם

מישהו אולי נתקל בסקירה לM2 נוט שכוללת הפעלת וויז? אני מחכה לו ולא מצאתי כזו. הM1 מבחינתי שרוף בגלל הסיבה הזו.

פורסם

אתה מיתכוון למייזו?

אם כן אז האשמה בוייז ולא במכשיר- וויז פשוט לא תומכים עדיין (הרבה זמן "עדיין") בציפסט של MTK המבוסס על 64ביט עם מאיץ גרפי Mali-T760.

אגב לפי מה שהבנתי הכל עובד בניווט- הבאג הוא שפשוט לא רואים את המפה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

את זה אני יודע, זה קורה בכל פלאפון עם המאיץ הגרפי הזה, אני פשוט מתעניין בו כמחליף לF1 שלי ואני רוצה WAZE שעובד 100%. אין סיבה שאני אתפשר, באמת עברו כבר כמה חודשים ועדיין הם לא פתרו את הבעיה הזו. לכן אני מחפש סקירה או אזכור לוויז, מה שלא בדקו בHWZONE למשל.

פורסם

אתה צודק, וזה באמת מרגיז מה לוקח כך כך הרבה זמן למתכנתי וויז ליתמוך בחומרה החדשה, המעבדים הנ"ל מציפים את השוק והם לא סתם משהו שולי.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

עניין של תעדוף, למה להם לבזבז שעות עבודה על באג חומרתי שמשפיע על אולי אפס-נקודה-כלום מקהל המשתמשים שלהם כשיש באגים הרבה יותר דחופים בתוכנה עצמה שמשפיעים באופן גורף על כולם?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

לא ממש מסכים שמדובר על 0.כלום, הצ'יפסט הזה נימכר כמו גרעינים ומציף את השוק, ביכלל קוואלקום כבר בנסיגה וMTK לוקחים להם מחודש לחודש יותר ויותר נתח שוק.

והבעיה רק אצלם- למה לאחרים אין את הבעיה הזו- זה פשוט חוסר אכפתיות כלפי הלקוחות.

 

עריכה: שים לב שהמאיץ הגראפי הזה קיים גם בS6 EDGE וNOTE4 וגם שם סובלים מהבעיה, אז זה לא ממש שולי זה פשוט חוסר מקצויעות.

https://www.waze.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=129563&sid=2315581adab83d363d82d93569f6e351&start=50

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לאחר תקופת יובש, וייז שחררו השבוע שתי גרסאות בטא לנסיינים שאמורות בין השאר לשפר תאימות עם gpuz (לא ציינו אילו, יתכן שעבור ה mali series). עדיין אין התאמה מושלמת לרזולוצית qhd, שזה מביך.

פורסם

טוב,הרבה זמן לא חפרתי :D

 

http://www.phonearena.com/phones/compare/Samsung-Galaxy-S6,Samsung-Galaxy-S5/phones/8997,8202

 

על פניו נראה שעדיף את ה5 מאשר ה6

 

1) (מתייחס למחירים באילת) הSGS5 עולה 1850,בעוד ה6 עולה 2650 (800שקל הפרש די גדול)

2) ה6 עוד חדש ואני לא אוהב חדשים מדי,ניתן לאחרים להשתפשף עליו,מקסימום תמיד אפשר להעביר במשפחה ולשדרג שוב

3) ה6 עשוי זכוכית ואלומיניום (שביר/עדין) בעוד ה5 עדיין פלסטיק ומתכת (נקודה לרעת ה6,פחד אימתני שיתרסק,חלקים יקרים בטירוף בגלל שחדש..וכו')

4) רק 2גיגה זכרון ב5,בעוד 3גיגה ב6

5) ואיך לא - ב5 אפשר לפרק סוללה\לשים כרטיס זכרון בעוד אי אפשר ב6 (סוללה גדולה יותר ב5)

 

***מה הקטע עם המעבד של ה5? לא אמרו שה801 סנאפדרגון מתחמם או משו?

 

אז כרגע הנטיה כאמור לכיוון הSGS5 - הארות?הערות?משהו שפספסתי?

 

תודג! :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...