Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עכשיו קיץ. בטוח אתה מכיר מישהו שיורד לשם לנופש קצר. אז לא צריך לנסוע לשם במיוחד. וכמה כבר עולה לבקש מחבר להביא משם טלפון זה לא שהוא מבריח אותו דרך המכס בלי אחריות, בקבוק בירה?

 

מישהו נתקל בבעיות טאצ' בlg g4? יש מלא תלונות על זה ברשת.

פורסם
עכשיו קיץ. בטוח אתה מכיר מישהו שיורד לשם לנופש קצר. אז לא צריך לנסוע לשם במיוחד. וכמה כבר עולה לבקש מחבר להביא משם טלפון זה לא שהוא מבריח אותו דרך המכס בלי אחריות' date=' בקבוק בירה? [/quote']

 

הבעיה שאם אתה שולח מישהו לקנות לך,נניח אצל KSP ונדמה לי שגם אצל אחרים - זה סכום די גדול.

מה שאומר שאו שתתן לו מזומן,או שהוא יקנה על חשבונו ותחזיר לו (כי אם אתה או הוא תשלמו באשראי,הם דורשים ת"ז ונוכחות פיזית של בעל הכרטיס)

 

בכל מקרה גם אני מחכה להזדמנות להתחדש בSGS5 משמה..אולי נתאם נסיעה? :p

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

בוא נארגן עוד כמה שמעוניינים לקנות כל אחד ישים 50 ש"ח דלק נקנה ציוד אלק' נאכל במסעדה טובה ונעלה חזרה למרכז :lol:.

פורסם

שים לב שמדובר בגרסת דור שלישי בלבד. עבור גרסת 4G צריך להוסיף עוד $30.

כמוכן צריך להוסיף דמי משלוח ומסים.

נפח הזכרון (8 ג"ב) סטדנרטי, יש חריץ הרחבה micro SD עד 32 ג"ב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני מעוניין לרכוש נייד חדש נוסף

רכשתי לפני כחודש וחצי מכשיר מסוג sony xperia z3 compact.

 

עכשיו אני רוצה לרכוש אחד נוסף לאשתי

בחו"ל ישנו דגם שאינו משווק בארץ. - d5803

ההבדל? תמיכה בתדרים.

זה המשווק בחו"ל עולה כ10 שח יותר מזה שנמכר בארץ. D5833

מבחינת חפיפת התדרים, הוא כולל את כל אלו של הדגם המשווק בארץ ואף מציע יותר ברשתות ה3g וה4g

אני מניח שאין מניעה ללכת עליו או שאני טועה?

מבחינת מיסוי, למה עלי לצפות?

תודה רבה

M-TECH E46

פורסם

LG-G3 VS GALAXY S6

שלום חברים, הגיע הזמן לשדרג את הגלקסי S2 שברשותי, והשאלה לאיזה כיוון ללכת G3 או S6.

השימושים הם רגילים ולא דורשים משהו מיוחד, גלישה באינטרנט,פייסבוק, יוטיוב,פה ושם כמה תמונות.

המחשבה על שני הדגמים הללו היא : לא חושב שיש סיבה מיוחדת לקנות את ה G4, מבחינתי הם די דומים ל G3 וההפרש במחיר מצדיק את ה G3 יותר .

לגבי ה S6, פשוט לדעתי ה S5 לא היה ממש מוצלח וה S4 יחסית ישן.

 

מה כן שאני קצת נותה ל G3 בגלל המחיר .

 

אשמח לשמוע את דעתכם , בבקשה תנסו להתייחס רק לשני הדגמים הללו וללא הצעות של מכשירים אחרים .

 

תודה

פורסם

ה-G3 היה מכשיר מעולה, אבל היו לו כמה בעיות :

המסך- למרות הרזולוציה הוא היה מראה צבעים מעט מתים והבהירות לא הייתה להיט

כוח עיבוד- הרזולוציה הגדולה של המכשיר הקשתה על המכשיר, וביחד עם הממשק העמוס משהו של LG, גרם לעיתים לתקיעות ואיטיות.

 

עכשיו קח את החסרונות האלה, זרוק אותם לפח, ותביא מצלמה משופרת, וקיבלת את ה-G4. זה כמובן מנסיון(מועט אמנם).

 

ה-S6 מכשיר בעייתי. כמו כול הדרעק של סמסונג, גם הנוכחי סוגר אפליקציות בצורה מאוד אגרסיבית וכמעט ולא מאפשר מולטי טאסקינג. בשביל מה המכשיר צריך 3 גיגה זיכרון אם הוא עובד כמו מכשיר שיש לו 1 גיגה זיכרון?

רק על זה הייתי פוסל אותו. פסלתי על דבר כזה מכשיר שעולה 700 שקל(מוטו G), אז במכשיר שעולה 3000?

פורסם

אתה רוצה להגיד בעצם שהממשק בG4 כבר לא עמוס המכשיר יודע להתמודד עם רזלוציה של 2K ואין לאגים?

בנוסף להבדיל מגלקסי 6 יש לו אפשרות להחליף סוללה להוסיף זכרון וגם הוא תומך בטעינה אלחוטית (בעזרת צ'יפ).

נשמע כמו טלפון נחמד.

פורסם

מהמעט שראיתי, לא היו לאגים בכלל. כמובן יש דברים שאתה רואה רק לאחר כמה ימים. אבל על פי ביקורות מעמיקות והגיון(מעבד סנאפדרגון 808 לעומת 801), התקיעות אמורות להעלם.

פורסם

לפי מה שאחרים כותבים\סקרו,אותי יותר מדאיג ב SGS6 שהוא מזכוכית מאחור במקום פלסטיק\מתכת.

 

מה שבוודאות יקפיץ את מחירי החלקים בארץ ובחו"ל בלא מעט,שלא לדבר על התיקון עצמו.

 

אמנם מוקדם מדי ולא כל יום מרסקים מכשיר :) אבל עדיף לדאוג\לברר לפני הרכישה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

מה הדרך הכי טובה להעביר תכנים ממכשיר חדש לישן? יש תוכנה שיודעת לעשות את זה בצורה חלקה? ניסיתי את ה SMARTSHARE של סמסונג ואת ה PC SUITE של LG ושתיהן לא עשו את העבודה כמו שצריך.

 

ועוד שאלה, מה ניתן לעשות עם סמארטפונים ישנים שאין לי צורך בהם יותר? יש לי G2, אייפון 4S, נקסוס S, גלאקסי 2 וגלאקסי 3 שאין לי שימוש בהם (כולם תקינים ושלמים חוץ מהאייפון שהמסך שלו שבור).

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
מה הדרך הכי טובה להעביר תכנים ממכשיר חדש לישן? יש תוכנה שיודעת לעשות את זה בצורה חלקה? ניסיתי את ה SMARTSHARE של סמסונג ואת ה PC SUITE של LG ושתיהן לא עשו את העבודה כמו שצריך.

 

ועוד שאלה, מה ניתן לעשות עם סמארטפונים ישנים שאין לי צורך בהם יותר? יש לי G2, אייפון 4S, נקסוס S, גלאקסי 2 וגלאקסי 3 שאין לי שימוש בהם (כולם תקינים ושלמים חוץ מהאייפון שהמסך שלו שבור).

אני העברתי בהצלחה מאייפון לנקסוס 4 בעזרת התוכנה

Wondershare MobileGo for Android.

חפש פריצה/קוד לתוכנה.

 

אם אתה מוסר חינם את גלאקסי 3 אשמח לקבל.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...