Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

חדשות טובות למחפשי מכשירי דגל ב999 ש"ח :-)

מייזו השיקה את NOTE M2, שידרוג של הM1 שנימכר כיום גם ברשת באג, הם שידרגו את הצ'יפסט, הוסיפו תמיכה חריץ הרחבה SD חיצוני והוסיפו גם כפתור בית פיזי :-).

מה דעתכם?

http://www.gsmarena.com/meizu_m2_note_announced_with_global_lte_support-news-12490.php

gsmarena_002.jpg

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

130 דולר בחו"ל . 1000 שקל בארץ. נחמד. באג חזרו למתכונת הרגילה שלהם.

 

ומצד שני,אני יכול להבין, מייזו בתקופה האחרונה עקבית כמו סיאט ומבצעי המכירות שלה. מוציאה מכשיר mx4 ואחרי שבוע מוציאה מכשיר mx4 פרו. מוציא את ה m1 ואחרי שבוע מוציאה את ה m2 בחצי מחיר. לי זה לא אכפת כי עכשיו ה m2 נהיה אופציה מאוד מעניינת במחיר הזה, אבל זה פשוט דופק את מי שעובד איתם/קונה מכשירים שלהם

פורסם (נערך)

לא ממש, המחיר נכון לעכשיו של הNOTE M1 בסין הוא 999 יאן ל16GB, שזה כ621 שקל.

נ32GB עולה 1199 וכאן כבר באג יותר מרויחים.

 

הדגם החדש של הM2 יעלה 799/999 ל16/32 ג'יגה בהתאמה.

 

כלומר תיתכוננו ליקנות את הNOTE M2 החדש ב799 שקל!(אם באג ממשיכים באותו התימחור) כי כעת הוא כולל חריץ SD!

נ.ב- לבעלי M1 - הם לא צריכים להרגיש רע כי הM1 שלהם מהיר וחזק יותר מהM2

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

מבאס טיפה,באמת כמו שציינת עם צ'מפיון ומבצעי סיאט השונים.

אומנם לא כך כך נורא אך אם לא הייתי רוכש עד עכשיו,עכשיו עם החדש הזה כן הייתי קונה.

 

נ.ב פספסת משהו ;)

 

"You're no longer limited to internal storage though, as the m2 note now comes with a microSD slot for expansion. It is, however, of our less favorite type, as it is shared with the second SIM slot, so you can't have both at the same time."

בעייתי במקצת למי שיש שני קווים,אבל בכל מכשיר יש פשרה כזו או אחרת..

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

כן ראיתי את זה, אכן דיי מעצבן שצריך ליבחור בין ההרחבה לקו השני, אבל לרוב מי שצריך רק קו אחד זה עושה את הקנייה לזולה בהרבה שלא צריך ליקפוץ ל32GB או שביכלל לא רוצים ליהיות מוגבלים ל32GB וישר דוחפים גרטיס 64GB.

 

בכל מיקרה בשבילנו הצרכנים זה מצויין שיש חלופות זולות כאלה ולא חייבים ליקפוץ להוצעה של מעל 2000 ש"ח (כמובן שמכשירי הפרימיום נותנים פיצ'רים בהתאם).

 

וניראה לי שמייזו בחרו לשים ציפסט חלש יותר ממה שיש בM1 בשביל לא לבאס את הרוכשים של הM1, אתה יכול ליהיות מרוצה כי המכשיר שלך חזק יותר והM2 לא הפך את המכשיר שלך למיושן יותר.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

בחיפושיי אחר טלפון טלפון הגעתי למסקנה שה-MI4 עונה בצורה מיטבית על הצרכים.

ואז נשאר למצוא מחיר.

הזול ביותר שמצאתי ברשת ממוכר אמין זה 285$ (פלוס מינוס כמה דולרים), כלומר 1140 ש"ח לפני מסים שך 35.7%. סה"כ 1550 ש"ח.

 

בעבר הייתה לי התנסות שלילית עם טלפון שקניתי בחו"ל ואני קצת נרתע ממכשיר ללא אבא ואמא.

ChinaBuy מוכרים אותו ב1750 ש"ח (המחיר לפני מסים הוא 1280), עם שנתיים אחריות מטעם מעבדות סלדון.

אבל לא הצלחתי למצוא כל כך ביקורות עליהם.

מישהו יכול לחוות דעה?

 

 

עריכה - מצאתי את המכשיר בKSP ב1800 ש"ח. מגניב!

אם אני אמצא את עצמי יורד לאילת בקרוב מגניב פי שניים!

רק מקווה שיש להם אותו בשחור.

ארררר. גבריות.

עריכה אחרונה על ידי Talgaz

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

אם אתה יכול להסתדר עם 5.5 ממליץ לך בחום ליבדוק את האופפו 7A.

הקנייה ישירות מאתר מורשה יצרן והמחיר הוא 399$ כולל שלל מתנות.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

באמת מכשיר מדהים חומרתית, אבל הגודל שלו שבר אותי.

גם הmi4 מפחיד אותי מהבחינה הזו. שונא מכשירים גדולים.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
חדשות טובות למחפשי מכשירי דגל ב999 ש"ח :-)

מייזו השיקה את NOTE M2, שידרוג של הM1 שנימכר כיום גם ברשת באג, הם שידרגו את הצ'יפסט, הוסיפו תמיכה חריץ הרחבה SD חיצוני והוסיפו גם כפתור בית פיזי :-).

הוסיפו גם כפתור חזרה לצד כפתור בית?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

??? כפתור חזור תמיד היה להם, פשוט הלחיצה שונה וצריך SWIPE UP מכפתור הבית אאל"ט.

וצריך עוד ליקרוא מידע על הכפתור החדש כי הבנתי שהוא גם כפתור מגע ואמור לתת עוד אפשרויות שימוש.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...