Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש לשדרג את הנקסוס 4 שלי,

יש לי אפשרות לרכוש מהעבודה ASUS ZenFone 2 דגם ZE551ML

ב260 דולר לגרסת 64GB או 170 דולר לגרסת 16GB, האם שווה?

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

לחלוטין כן לך על האסוס מכשיר מעולה קח את גרסת ה-ZE551ML שיש לו 4GB ram.

אגב הוא אמור להיות מושק היום בעולם במחיר של 299$ לגרסה ZE551ML מסך 5.5' FHD. אכסון של 32GB.

ולגרסה עם ה2GB ram. דגם ה ze500cl מסך של 5' ב-199$

פורסם
שני סימים, מסך 5", אנשים פרגמטיים ולא מפונקים למיטב היכרותי... מה בעצם עוצר אותכם מלקנות את חביב הפורום Moto G XT1068 ולהישאר עם הרבה עודף?

 

נ.ב. גם אני עברתי אליו מסמסונג. לא נורא, עדיין אחלה טלפון.

הצחקת אותי, לך תגיד לאישה שאת ה-S4 שלה יחליף מוטורולה.

בגדול אתה צודק רק שאחרי 5 שנים עם אנדרואיד, נוכחתי להבין שתמיד כדאי לקחת מכשיר עם ראיה של שנתיים קדימה לפחות מבחינת חומרה. ככה עשיתי עם הטאבלט שלי (N8000) וככה עם הסלולרי הנוכחי (נקסוס 5).

Veni Vidi Vici

פורסם

זה עניין של צורך. מי שלא משתמש בחצי מיכולות החומרה יכול לקנות כל שנה מכשיר חדש ב800 שקל וזה ייצא יותר זול ממכשיר אחד שעלה 3000 לפני שנתיים.

לי לא היה מעולם מכשיר שעלה יותר מ1400 שקל, וכל אחד מהם החזקתי לפחות שנתיים. גם גיסתי מתנהלת ככה, והיא מחזיקה טלפונים 3-5 שנים (לא משתמשת בו מעבר לשיחות, וואצאפ ו-ווייז).

 

מה שכן, יש לי שני לפטופים בבית, שניהם עלו מעל 5000 ש"ח בזמנם, והם סוחבים נהדר ובשימוש יומיומי, כשהזקן מביניהם בן 8 שנים ועבר רק הגדלת זכרון ram. טלפונים סלולריים עדיין לא נמצאים בשלב שבו מחיר גבוה מצדיק השקעה לשנים קדימה.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם
מה שכן, יש לי שני לפטופים בבית, שניהם עלו מעל 5000 ש"ח בזמנם, והם סוחבים נהדר ובשימוש יומיומי, כשהזקן מביניהם בן 8 שנים ועבר רק הגדלת זכרון ram.

ריספקט. :mm_yeah:

 

אגב, הודעה זו נכתבת מ-IBM T61 שנקנה לפני שבע שנים בדיוק ועבר בתקופה הזאת בסה"כ החלפת סוללה (אחרי שנתיים), מאוורר (לפני חצי שנה) ושדרוג RAM. הסטיק הנוסף של RAM נקנה מ-Wiking זמן קצר לאחר רכישת המחשב. גם לו יש חיבה ל-IBMים ישנים מסדרה T/X. עולם קטן.

פורסם (נערך)

מצטרף לדעתה של מיקה. 99% מאתנו יכולים להסתפק בטלפון שמחירו 1000-12000 ש"ח, ולהחליפו פעם ב-2-3 שנים. 99% מהאנשים יכולים להסתפק בטלפון בסיסי שעולה 600 ש"ח או רמת ביניים שעולה 1200 ש"ח, ולהחליפו פעם ב-2-3 שנים. ולא לשכוח שמדובר במכשיר שנוטה להשבר או להגנב.

Wiking - באיזה רכב נוהגת אשתך? יש לה בעיה שאתה רוצה להוריד אותה בדרגה? ממש לא. אבל מה, אני מניח שהיא צריכה להראות לחברות שלה שיש לה מכשיר אופנתי. לטעמי ההוצאה לא מוצדקת. אבל זה אני, ואשתי מסכימה אתי. היתה מוטרדת מהמעבר מסמסונג למוטורולה לרגע אחד, עד שהתברר לה שהמטענים שפיזרה בכל מקום עבור הסמסונג מתאימים גם למוטורולה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
עד שהתברר לה שהמטענים שפיזרה בכל מקום עבור הסמסונג מתאימים גם למוטורולה.

 

...ושעם המוטורולה היא לא צריכה אותם יותר [emoji6]

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

הבעיה הגדולה שבגינה אני לא הייתי ממליץ על המוטורולה זה בגלל באג זיכרון עלוב שעדיין נפתר ולא צפוי להפתר(ממה שאנשים מדווחים עם אנדרואיד 5.1) לדעתי.

 

תמיד היו לי מכשיר דגל מהסיבה הפשוטה שאני פשוט לא סומך על מכשיר ביניים שלא יהיה להם איזה באגים מטומטמים, ולצערי בעניין הזה גם המוטו ג'י נפל(למרות שבשאר הדברים הוא מכשיר מעולה)

פורסם
מצטרף לדעתה של מיקה. 99% מאתנו יכולים להסתפק בטלפון שמחירו 1000-12000 ש"ח,

 

צ'מע,אני מצפה מחברה שלי שאם אגיע למצב שאני רוכש מכשיר סלולרי ב12Kש"ח,שתרביץ לי כהוגן לפני שזה יקרה :p

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)

כרגיל, הנקודה העשרונית. הפעם ברחה ימינה.

 

לנוקיה היתה פעם חברת בת בשם Vertu שהטלפונים שלה עלו הרבה יותר מ-12,000 ש"ח. היו משובצים בכל מיני אבני חן.

 

מיקה - אשתי עושה שימוש רב מאד בטלפון בענייני עבודה, אני מדבר על שעות ביום, ולא אוהת לראות את מד הסוללה נמוך (היא מעולם לא הגיעה לכיבוי מחוסר כוח סוללה). לכן היא מעדיפה לפזר מטענים בכל הבית וגם בעבודה, שכמובן משרתים גם את הטלפונים של שאר המשפחה.

 

davemustaine87 - לא יודע על איזה באג אתה מדבר. למוטורולה, לפחות בגרסאות שאני מכיר, עדיין אין אנדרואיד 5.1 אלא עד 5.0.1 או 5.0.2, כך שאם מישהו התקין מערכת לא בשלה זו בעיה שלו. מכל מקום עם ה-4.4.4 אצלי (מוטו G דור ראשון) וה-5.0.1 אצל אשתי (מוטו G דור שני) לא נתקלנו בשום בעיות חריגות, בודאי לא כאלה שיצדיקו הוצאה של עוד 2000 ש"ח כל שנתיים. ובינינו - גם מכשרי דגל לא חפים מבעיות. אז אם אתה רוצה להתפנק אין בעיה, אבל תודה בסיבה האמיתית לכך שאתה קונה מכשירים יקרים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כשהיום מוכרים אחלה מכשירים סינים כמו ה ONEPLUSE והמיזו בבאג בעלות של 1000 שקל,ונותנים אחלה תמורה קשה לי לשלם על מכשיר סכומים של 3000+ אלף.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

+1.

ועכשיו ראיתי שמייזו מורידים את המחירים:

http://www.gizchina.com/2015/05/20/meizu-mx4-and-mx4-pro-prices-dropped-still-worth-buying/

 

וחכו שהם עוד יביאו את הM1 הקטן בעלות נמוכה עוד יותר, באמת לא רואה סיבה לשלם מעל 3000 למכשיר היום.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

עוד לא הוציאו תיקון לעניין הווליום במייזו M1 NOTE ? בעייתי הדבר הזה..

 

למה בכלל יש רק מתחזק? למה לא רגיל וזהו?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אתה יכול לתת לי קצת מידע? אולי אתחיל לחפור בקוד :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

davemustaine87 - לא יודע על איזה באג אתה מדבר. למוטורולה, לפחות בגרסאות שאני מכיר, עדיין אין אנדרואיד 5.1 אלא עד 5.0.1 או 5.0.2, כך שאם מישהו התקין מערכת לא בשלה זו בעיה שלו. מכל מקום עם ה-4.4.4 אצלי (מוטו G דור ראשון) וה-5.0.1 אצל אשתי (מוטו G דור שני) לא נתקלנו בשום בעיות חריגות, בודאי לא כאלה שיצדיקו הוצאה של עוד 2000 ש"ח כל שנתיים. ובינינו - גם מכשרי דגל לא חפים מבעיות. אז אם אתה רוצה להתפנק אין בעיה, אבל תודה בסיבה האמיתית לכך שאתה קונה מכשירים יקרים.

מה שהוא אמר. ^

×
×
  • תוכן חדש...