Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע אם הבעיה קיימת בכול מכשירי המוטו גי2014, אהל הרשת מלאה במלא תלונות על הבעיה הזאת. המכשיר סוגר אפליקציות בצורה חריפה מאוד כאילו יש לו 256 מגה ראם,ולא 1 גיגה. למעשה במצב כזה,אין שום מולטי טאסקינג למכשיר

 

תעשו ניסוי,תנסו להפעיל נגן מוזיקה ובמקביל להכנס לאתרי אינטרנט. צפויה לכם הפתעה. במשחקים אני לא משחק ,אבל אני מאוד מרחם על מי שכן רוצה לשחק בהם.

 

אם בחיים לא הצטרכתם לאופציה כזאת, או שבמקרה המכשיר שלהם לא סובל מהבאג הזה,אשריכם. הרווחתם מכשיר מעולה במחיר של כלום.

פורסם
שאלת תם -

 

האם מומלץ לצרוב רום בכל בילד חדש שיוצא באותה הגירסא?

 

הכוונה לנניח כרגע אני עם רום 5.0.1 של סינגפור שיצא בחודש אפריל. כרגע ראיתי שיש רום באותה הגירסא רק של מדינה אחרת וחדש יותר שיצא בחודש מאי.

 

האם מומלץ לצרוב את הרום הנ"ל או להישאר עם הרום הנוכחי?

חמשתווים...

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם (נערך)

hwgeek זה פשוט ככה,אין צליל חזק מלכתחילה אלא רק מתחזק (בעייתי במיוחד אם אתה באירוע\קניות\כל מקום ציבורי)

 

גם אין אופציה לבחירה,זה כנראה ברירת מחדל

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
ריספקט. :mm_yeah:

 

אגב, הודעה זו נכתבת מ-IBM T61 שנקנה לפני שבע שנים בדיוק ועבר בתקופה הזאת בסה"כ החלפת סוללה (אחרי שנתיים), מאוורר (לפני חצי שנה) ושדרוג RAM. הסטיק הנוסף של RAM נקנה מ-Wiking זמן קצר לאחר רכישת המחשב. גם לו יש חיבה ל-IBMים ישנים מסדרה T/X. עולם קטן.

מצחיק אבל לפני שבוע רכשתי לי T60P בגלל שה-T60 שלי מ-2008 החליט למות (לוח אם) ולא סתם אחד אלא עם T7600 בפחות מ-100$.

בנוסף כבר יש T420 בבית.

 

לגבי הסלולר, זה לא עניין של אופנה.

Veni Vidi Vici

פורסם (נערך)

sperial, המוטו G דור ראשון שנקנה בארה"ב קיבל היום את העדכון לסוכריה. גירסה 5.0.2.

עריכה אחרונה על ידי samg
פורסם (נערך)

אם אתה יכול להשיג את ה M8 במחיר טוב, לך עליו. ה M9, בייחוד בישראל, רחוק מלהצדיק את תג המחיר שלו.

אין שינויים מהותיים על פני ה M8 כלל, ובכלליות מדובר במכשיר די פושר, מכל הבחינות. מתחמם מאוד, תודות לפלטפורמת סנאפדרגון 810 הכושלת, המסך לדעתי בכמה רמות מתחת לסטנדרטיים של היום - אין קונטרסט והגוונים חיוורים, המצלמה סבירה באור יום, זוועתית בלילה וזמן סוללה פושר.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

היה לי את ה-7 ועכשיו יש לי את ה-8.

מה-7 החלפתי ל-8 חודשיים אחרי שיצא (עלה לי כ-800 ש"ח השדרוג).

לפי הביקורות על ה-9, לא מתכוון להחליף.

 

מסך, דומה או מעט פחות טוב.

עיצוב, חביב, לא טוב יותר בצורה דרסטית

מהיר יותר - אולי קצת בעומס קליל. בעומס כבד אפילו איטי יותר מה-805.

מצלמה - לא להיט

זמן סוללה - פחות טוב

 

קיצר, אני לא לקוח שלהם השנה.

לו הייתי נאלץ להחליף מכשיר השנה, הייתי קונה את ה- S6 או ה- M8.

חומרתית מעדיף בהרבה את ה-S6, אבל קצת קשה לי עם הממשק הארור הזה שלהם, אז הבחירה היתה קשה.

פורסם
אצלי יו פי אס שילמו 62 שח מס קניה ו89 שח מעמ. כך שהיישוב שלך אמור להיות כ300 שח כולל העמלות של הבלדר. תתמקח.

^

זה היה לפני 5 שבועות.

 

היום אני מקבל מייל:

Bonjour,

 

Nous vous confirmons avoir procédé à un remboursement de 16,82 € pour votre commande 171-3017730-8538702.

Merci d'avoir choisi Amazon.fr.

 

מוזר שלמרות ששילמו בבירור מס קניה ומעמ בשיעור גבוה מזה ששילמתי להם, הם עדיין מזכים אותי :)

משכנתא זה קל

פורסם
sperial, המוטו G דור ראשון שנקנה בארה"ב קיבל היום את העדכון לסוכריה. גירסה 5.0.2.

יודע מהבוקר. הבעיה היא שה-WiFi בעבודה עלוב וחוץ מאשר לחסל את הסוללה הוא לא עושה דבר. עכשיו אני בבית והעדכון יורד לאיטו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
עוד לא הוציאו תיקון לעניין הווליום במייזו M1 NOTE ? בעייתי הדבר הזה..

 

למה בכלל יש רק מתחזק? למה לא רגיל וזהו?

 

מה שנקרא, FADE IN.

 

ב-MX4, יצאה אפשרות לבטל את האפקט בעדכון גרסה הראשון. נקווה שעדכון גרסה הבא של ה-NOTE, יפתור את העניין.

 

מפספסים שניים - שלושה צלצולים ראשונים בכייף ולא להרבה אנשים בצד השני, יש עצבים להמתין יותר.

פורסם

ברור,בשביל רוב האנשים אתה חייב להיות זמין ולענות בהקדם האפשרי ;) כי יש לך סלולר,אז הוא חייב להיות עליך 24\7\365 :)

 

וברצינות - נחכה לעדכון הזה..או שנחליף לה מכשיר עד אז.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

נתקלתי בבעייה דומה בגלקסי נוט2 - הורדתי אפליקציה חיצונית שמבטלת את הצלצול המתחזק (מאפשרת צלצול חזק מהתחלה).

פורסם

גם אני ראיתי את האפליקציות האלה, אבל אאל"ט הם דרשו רוט, השאלה אם רוצים להיתעסק בזה?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...