Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הרבה טוענים שהמייזו מתחמם לרמות מטורפות. אצלנו זה לא ככה, אולי כי שדרגנו גרסה.

 

מעניין מה יהיה מחירו הרשמי של הזן פון 2 של אסוס בארץ...

פורסם

בזאפ הוא מופיע החל מ1200 ל2 ג'יגה ראם ועד 2000 ל4 ג'יגה ראם. מה שכן , הוא לא מופיע בחנות פיזית אלא רק בחנויות אינטרנט כמו וואלה שופס.

פורסם
לכל אלה שקיבלו החזר על החיוב מס על המכשיר, בעיקר מאמזון ספרד, קיבחתם הודעה במייל על זה?

אין מצב בעולם שהמכשיר שקניתי לפני 3 חודשים עבר דרך המכס, אני יודע כמעט בוודאות שהוא לא נעצר שם.

הנבלות לא החזירו לי את החיוב על המס, וכנראה גם לא יחזירו.

יש מה לעשות? או שבמקרה ואני פונה אליהם ושולם יותר מכס ממה ששילמתי (אין מצב כזה אבל נניח) אז יבקשו ממני עוד להוסיף לתשלום?

 

אגב אפשר להגיש את החשבונית למעמ?

דרך האתר נראה שהחשבונית על שמי.

החיוב של המס הוא לפי 18% (מעמ)

לי לקח כחודשיים לקבל את ההחזר (אמאזון צרפת, לא ספרד).

בדקת אם קבלה של המכס לא צמודה למכשיר?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לי לקח כחודשיים לקבל את ההחזר (אמאזון צרפת, לא ספרד).

בדקת אם קבלה של המכס לא צמודה למכשיר?

 

חודשיים מהרכישה או מקבלת המכשיר?

לא צורף כלום, אריזה היתה סגורה הרמטית, אין שום כיתוב או תיעוד שהמכס נגע בחבילה.

אני יודע איך נראות חבילות שעוברות אצל המכס. זאת בוודאות לא עברה.

פורסם

רק חלק קטן מהחבילות נפתחות במכס ורואים שהתעסקו איתן.

ברוב החבילות מסתפקים בניירת ומוציאים רשומון בלי לנגוע בחבילה.

אין דרך ממשית לדעת כמה המכס גבה. בכל מקרה הרווחת, כיוון שמס על טלפונים הוא קרוב ל-36% ולא 18.

פורסם

המרווח מהרכישה עד האספקה היה כ-7-10 ימים. לא זמן שמצריך התיחסות מבחינת הלו"ז להחזר מס.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
רק חלק קטן מהחבילות נפתחות במכס ורואים שהתעסקו איתן.

ברוב החבילות מסתפקים בניירת ומוציאים רשומון בלי לנגוע בחבילה.

אין דרך ממשית לדעת כמה המכס גבה. בכל מקרה הרווחת, כיוון שמס על טלפונים הוא קרוב ל-36% ולא 18.

 

מהבחינה הזאת אולי כן, מצד שני בפועל לא שולם לא מכס ולא מעמ. הסמרטוטים באמזון ספרד (כנראה הכלכלה הנחשלת במדינה הזאת משפיעה) לא טרחו וכנראה לא יטרחו להחזיר את החיוב הזה.

מצד שלישי, גם אם כן היה חיוב מלא (37.5%) אז הייתי מקבל את ההחזר מעמ וגם זה היה הוצאה מוכרת.

נראה לי שאני אשלח מייל לרודפי בצע מספרד בנוגע לנושא הזה ו/או שיספקו לי חשבונית מכס במידה ויש כזאת (אין כזאת.)

פורסם

חשבונית המס לא יוצאת על שמך אלא על שם אמאזון. אין לך דרך לדעת אם שולמו מיסים או לא. אם אתה מוצא חשבונית מיסים בחבילה זה רק לחבילה שעברה בדיקה פיזית מדגמית, וגם אז היא שם בטעות.

פורסם

אמור להיות סימון/תיעוד כלשהו על החבילה אם היא נעצרה במכס.

בכל מקרה לא שווה לשאול?

 

בכלל למה החשבונית יוצאת על שמם? אתה משלם לא אמזון.

קטע מטומטם למי שרוכש ציוד ורוצה שזה יהיה תחת הוצאה מוכרת.

פורסם

אני מכיר היטב תהליכי יבוא. ברוב החבילות שאתה מייבא, המכס לא מתקרב לחבילה שלך, לא רואה אותה, ולא מעניין אותו בכלל.

עמיל המכס מפיק רישומון על בסיס הניירת, משלם את המס, מקבל התרה ובזה נגמר הסיפור. אתה לא תראה שום סימן על החבילה כי היא בכלל לא התקרבה למוכס כלשהו.

נראה לך שהמכס פותח חבילה חבילה? היה נוצר כאן פקק של 200 שנה. הכל מתחיל ונגמר בניירת.

אתה תראה סימנים על החבילה אך ורק אם היא נפלה לבדיקה מדגמית של המכס, ואז בודקים שהתכולה תואמת את הניירת.

 

לגבי חשבונית על שם אמאזון ולא על שמך, גם לי זה קצת מציק כיוון שאני גם עוסק מורשה, ולא יכול להתקזז.

מצד שני, זה הגיוני. אמאזון לוקחת על עצמה את שירותי עמילות המכס ותשלום המיסים - החשבונית יוצאת על שמה.

בנוסף, היא גם לוקחת את כל הסיכון עליה, החיוב גבוה יותר, אתה לא משלם שקל יותר, ובכל מקרה לעיתים רבות כמו במקרים של טלפון סלולרי, יש להם טעות בחישוב המיסים שאמורים להיות כ-36%. או שהם סופגים, או שהם מקטלגים את זה בסעיף המכס הלא נכון.

אתה בכל מקרה הרווחת. נסה לייבא טלפון סלולרי בדואר רגיל, אתה צפוי לחכות כחודש, ואם נפל לביקורת המכס, ויש עליו הצהרה שקרית, חודשיים שלושה + קנס נאה ייתכן מאוד גם.

 

נסה לייבא עם שילוח מהיר בחברת בלדרות, תשלם מס מלא, עמלת שחרור, עמלת בדיקה פרטנית אם יש, הקצאת אשראי - בכל מקרה יצא יקר.

בחישוב מכלול הדברים, להזמין מאמאזון משתלם מאוד למרות שאני לא יכול להתקזז. אם במקרה אני גם מקבל החזר כלשהו על משהו שקניתי, ובדרך כלל לא מגיע החזר, אני אומר תודה ויושב בשקט.

 

למשל, הזמנתי בדיוק לסבתא שלי מחשב Intel NUC עם זכרון ופלאש מאמאזון איטליה. המפגרים שלחו את זה ב-3 חבילות נפרדות. בעיה שלהם, לי זה לא משנה.

עכשיו, כחודש אחרי קיבלתי החזר מס עבור ה-NUC עצמו והפלאש, ודווקא על הזכרון לא קיבלתי, למרות שזה הפריט היחיד שאם נשלח בנפרד נופל מתחת לסף המס.

 

לשאול אותם האם הם שילמו מיסים זה שאלת קיטבג לדעתי. התשובה שלהם תהיה, אם לא שולמו מיסים תקבל מייל אוטומטית של זיכוי לאחר עד 60 יום. לא קיבלת? לא מגיע זיכוי.

פורסם

טוב, למרות שאני מתמצא היטב הייתי שמח לקבל ייעוץ:

לאישתי סמסונג s4 mini duos. אחרי שנה וחצי איתו, המסך קטן לה (4.3).

אחרי לא מעט חיפוש, אני עדיין מתקשה למצוא לה מחליף ראוי. היא רוצה כמובן רק סמסונג אבל במידה ויהיה משהו ראוי, נשכנע אותה.

צריך שהטלפון יהיה לפחות 4.7 ולא יפול בנתונים טכניים ממה שיש לה כרגע. כלומר, כמה שיותר חזק מבלי לקרוע את הכיס. סים כפול חשוב אבל לא must.

בהתחלה רציתי ס5 של סמסונג אבל המחיר מעט יקר לי.

לא אכפת לי אם זה הדגם של שנה שעברה, העיקר שיהיה חזק לפחות כמו הנקסוס 5 שלי. מצלמה ראויה גם חשובה.

אציין שאנחנו לא גרים בארץ כיום ולכן מיסי ישראל וכו' לא מעניינים אותי. לקנות באינטרנט אין לי בעיה. כרגע הקצבתי לעניין 350$.

אשמח לשמוע הצעות.

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם

הייתי ממליץ לישקול את הOPPO:

https://oppostyle.com/find-7a-reloaded

 

במקור עלה 500$ ללא אביזרים, כיום ב399$ זה כולל אוזנית BT, מגן מסך, קייס ו32GB כרטיס זיכרון.

רק ביזכות המטען הסופר מהיר ואיכות הסאונד והבנייה שווה מכל השאר באותו התקציב, וגם גירסת הלוליפופ מעבר לפינה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
אשמח לשמוע הצעות.

שני סימים, מסך 5", אנשים פרגמטיים ולא מפונקים למיטב היכרותי... מה בעצם עוצר אותכם מלקנות את חביב הפורום Moto G XT1068 ולהישאר עם הרבה עודף?

 

נ.ב. גם אני עברתי אליו מסמסונג. לא נורא, עדיין אחלה טלפון.

פורסם

שאלת תם -

 

האם מומלץ לצרוב רום בכל בילד חדש שיוצא באותה הגירסא?

 

הכוונה לנניח כרגע אני עם רום 5.0.1 של סינגפור שיצא בחודש אפריל. כרגע ראיתי שיש רום באותה הגירסא רק של מדינה אחרת וחדש יותר שיצא בחודש מאי.

 

האם מומלץ לצרוב את הרום הנ"ל או להישאר עם הרום הנוכחי?

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

×
×
  • תוכן חדש...