Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ה אני הולך להתקין לו CM 12 שמבוסס על לוליפופ.. והוא יהיה גם מעודכן וגם יותר לייט.

 

אתה חושב שלא ניסיתי את זה? ניסיתי, וזה עובד זוועה. במקרה שלי, לא עבד הWiFi, וטעינת סוללה לקחה זמן לא סביר (בעיה עם רומים מקוסטמים אצלי מאז שהיה לי sgs2).

 

יש לי נוט 2 דגם LTE.

 

לגבי הלוליפופ עצמו, אני לא מסכים. זאת מערכת הפעלה מוצלחת, ובטלפון השני שלי, מוטו G דור ראשון, שיותר חלש מהנוט 2, עובדת מעולה. ציפיתי שעם כניסת ART (סמסונג משום מה ביטלו אותו בקיט קט), בעיית זליגת סוללה תיפתר אחת ולתמיד, כמו שהיא כמעט ולא קיימת במוטו G.

 

מאחר ולא הגדרת תקציב אז.. LG G3

 

בקצת פחות - OnePlus One

 

בהרבה פחות - Meizu M1 Note

 

א) יקר מדי, והבנתי שהוא לא מוצלח (מסך 4K, מיותר לגמרי בגודל הזה, שאוכל סוללה כמו פיל רעב).

 

ב) אני סולד משיטת השיווק שלהם, ולא רוצה לרדוף אחרי הזמנות או לשלם מחירים מופקעים. גם הבנתי שאין לו הרחבת זיכרון.

 

ג) לא מכיר.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
מכשיר לבן, עלה 297 אירו כולל הפחתת מיסים גרמניים והוספת מיסים ישראליים ומשלוח, הגיע היום (10 ימים מההזמנה) עם i-parcel.

אחרי מספר ימי שימוש (כנראה אפילו די אינטנסיבי, הרי המכשיר חדש ודורש חרישה) - צריכה של 1.5-2% סוללה בשעה. להזכיר- LG G2 LTE בגרסה ארופית, נדמה לי D802 אבל אל תתפסו אותי בספרה רשת אורנג'\012.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

 

 

א) יקר מדי, והבנתי שהוא לא מוצלח (מסך 4K, מיותר לגמרי בגודל הזה, שאוכל סוללה כמו פיל רעב).

 

ב) אני סולד משיטת השיווק שלהם, ולא רוצה לרדוף אחרי הזמנות או לשלם מחירים מופקעים. גם הבנתי שאין לו הרחבת זיכרון.

 

ג) לא מכיר.

 

א) צודק.

ב) אין יותר הזמנות- הרכישה חופשית באתר שלהם.

ג)מומלץ להכיר, חברה מאוד איכותית ומכשיר סופר משלם למחיר עם מיפרט מעולה ואחריות של באג לשנה במחיר של הזמנה עצמאית מסין.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

ה-G3 רחוק מלהיות מכשיר לא מוצלח, למעשה הוא הנסיך של הדור שלו (S5, M8 ושות')

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

אני מעעודכן רק בתקופה של הגירסאות הראשונות עם כל הבעיות(לא רק התוכנה), איך המכשיר כעת והאם כל הבעיות מאז ניפתרו?

בכל מיקרה לדעתי מסך QHD לגודל 5.5 הוא ביזבוז סוללה ,עוצמת תאורה ומשאבים וסתם גימיק, 400+PPI מספיקים בהחלט.

 

מבחינת המחיר ראיתי עכשיו שמוכרים בכ1800 בעיתון.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

היו כמה בעיות קטנות בהתחלה, למיטב ידיעתי כולן נפתרו כבר דיי מזמן.

ובגיזרת המסכים אין לו מתחרים, רואים את ההבדל בינו ובין ה-S5 או ה-M9.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אם ככה אז כעת לאחר השקת הG4 המחיר של הG3 הולך ליהיות מעניין מאוד.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

הטלפון שלי הגיע לסוף חייו, עדיין נותר קצת כח אבל זה שלבים סופניים...

המכשיר היוצא: מוטורולה רייזר (XT910).

אני מסתכל על שני דגמים ואני מודע להבדלים המאוד גדולים ביניהם על הנייר, אבל אשמח לייעוץ מאלו שיש להם אחד מהם:

LG G2 או LG G2 מיני.

 

אם יש רעיון אחר - אשמח לשמוע.

הדבר היחידי שמפריע לי: גודל.

הייתי מעדיך מסך בסביבות 4" אבל עם חומרה חזקה.

שמעתי על XPERIA COMPACT אבל הם ממש יקרים ואני מעדיף מחיר נמוך יותר (פחות מ-2000).

פורסם

ליצרניות הגדולות אין ממש מענה למשתמשים כמוך נדב למעט ה-Xperia Z3 Compact, אבל מצד שני המחיר שלו גבוה יחסית לטלפון דור קודם.

 

חנון - בהחלט, למי שמחפש הזדמנות לטלפון ולא אכפת לו שיהיה דור קודם.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

שמעתי על כל מיני תלונות, גם בארץ וגם בחול, על ה GPS של הG2 מיני, לכן בחרתי בסוף L90

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם
ליצרניות הגדולות אין ממש מענה למשתמשים כמוך נדב למעט ה-Xperia Z3 Compact, אבל מצד שני המחיר שלו גבוה יחסית לטלפון דור קודם.

 

חנון - בהחלט, למי שמחפש הזדמנות לטלפון ולא אכפת לו שיהיה דור קודם.

 

הדבר האחרון שמפריע לי זה טלפון דור קודם (ראה ערך G2).

אני אוהב לקנות טלפון חזק מדור ישן כי אז המחיר משמעותית נמוך.

 

שמעתי על כל מיני תלונות, גם בארץ וגם בחול, על ה GPS של הG2 מיני, לכן בחרתי בסוף L90

 

תודה.

אם ככה ה-G2 מיני יורד מהפרק.

נשאר G2 או משהו מקביל.

 

המלצות מישהו?

פורסם

G2

ה-G2 מיני בעל חומרה דומה מאד למוטו G, ולפחות כאשר בדקתי לא מזמן המוטו היה יותר זול.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הדבר האחרון שמפריע לי זה טלפון דור קודם (ראה ערך G2).

אני אוהב לקנות טלפון חזק מדור ישן כי אז המחיר משמעותית נמוך.

 

אין בעיה עם עצם היות המכשיר דור קודם, יש בעיה שהוא דור קודם ומתומחר כדור נוכחי.

למרות שהמחיר שלו קצת ירד, עדיין בסביבות 2500 שקל, ה-G2 בערך אלפיה פחות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
אין בעיה עם עצם היות המכשיר דור קודם, יש בעיה שהוא דור קודם ומתומחר כדור נוכחי.

למרות שהמחיר שלו קצת ירד, עדיין בסביבות 2500 שקל, ה-G2 בערך אלפיה פחות.

 

זו בדיוק הסיבה שאני מעדיף את ה-G2 על פני האקספריה קומפקט, למרות המסך הגדול.

×
×
  • תוכן חדש...